Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان ملل از کشته شدن بیش از ۱۳۰ غیرنظامی در لیبی از آغاز سال ۲۰۱۸ میلادی خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، سازمان ملل اعلام کرد: از آغاز سال ۲۰۱۸ دست کم ۱۳۰ غیرنظامی در نتیجه چندین سال جنگ و درگیری در این کشور کشته و شماری زخمی شدند که از این تعداد چندین تن کودک هستند.

این سازمان همچنین اعلام کرد: در حال حاضر ما رنج و سختی غیرنظامیانی که به خاطر جنگ و درگیری‌ها ضرر دیده‌اند، را درک می‌کنیم و شجاعت کارکنان در زمینه انسانی را می‌ستاییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانواده‌های لیبیایی با اوضاع معیشتی سختی رو به رو هستند و زنان و دختران با خطرات زیادی مواجهند چرا که ممکن است در معرض خشونت جنسی قرار بگیرند.

طبق گزارش سازمان ملل، کارمندان شاغل در زمینه پزشکی به رغم خطرات و تهدیداتی که در معرض آن قرار دارند، در تلاش هستند تا به بیماران و زخمی شدگان کمک کنند.

این سازمان ضمن تاکید بر ضرورت پایبندی طرف‌های درگیر به ممانعت از هدفگیری غیرنظامیان، از تمامی این طرف‌ها خواست تا از غیرنظامیان حمایت و حفاظت کنند.

این سازمان همچنین بر لزوم حمایت از غیرنظامیان از جمله آوارگان، پناهجویان و مهاجران تاکید کرد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سازمان ملل لیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۰۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلی به گذشته - تساوی 2-2 بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ (لالیگا اسپانیا - 6 می 2018) / فیلم

سال 2018 در چنین روزی و از هفته سی و ششم رقابت های لالیگا اسپانیا فصل 2017/18، دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند. رونالدو و بیل گل های رئال مادرید و در مقابل لیونل مسی و سوارز گل های بارسلونا را در این بازی به ثمر رساندند.

دانلود (28MB)

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - تساوی 2-2 بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ (لالیگا اسپانیا - 6 می 2018) / فیلم
  • افزایش شمار تلفات نظامی صهیونیست‌ها در حمله به پایگاه کرم ابوسالم
  • آغاز تخلیه ساکنان شرق رفح/ «نتانیاهو» به دیپلماسی جواب نداد؟
  • لحظه اصابت موشک به پایگاه نظامیان صهیونیست در کرم ابوسالم
  • ارتش رژیم صهیونیستی درباره تلفات زیاد در کرم شالوم تحقیق می کند
  • ارتش صهیونیستی کشته شدن ۳ نظامی خود را تائید کرد
  • تائید کشته شدن نظامی صهیونیست در حمله مقاومت فلسطین
  • جزئیات جدید از عملیات دو مرحله‌ای قسام علیه پایگاه کرم ابوسالم
  • پرواز گسترده بالگردها بر فراز پایگاه کرم ابوسالم+ فیلم
  • تلاش روسیه برای افتتاح کنسولگری در بنغازی