Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-03@22:50:18 GMT

روحانی ۷شهریور به مجلس می رود

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۳۰۹۹۳

روحانی ۷شهریور به مجلس می رود

به گزارش جام جم آنلاین، بهروز نعمتی در گفتگو با تسنیم درباره زمان حضور حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در پارلمان برای پاسخ به سئوال نمایندگان گفت: هیئت دولت روز سه‌شنبه 6 شهریور دیداری با رهبر معظم انقلاب دارد.

وی ادامه داد: احتمال قریب به یقین روز چهارشنبه 7 شهریور حجت‌‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور برای پاسخ به سوال نمایندگان در مجلس حضور یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نعمتی درباره اینکه رئیس‌جمهور تا 10 شهریور زمان دارد تا به مجلس بیاید و احتمال اینکه روز پنج شنبه هفته آینده برای این منظور مجلس جلسه علنی خواهد داشت یا خیر؟،گفت: بعید است این اتفاق رخ دهد و احتمالاً در همان روز چهارشنبه آقای روحانی به مجلس می‌آید.

نماینده مردم تهران در مجلس درباره زمان برگزاری جلسه استیضاح کرباسیان وزیر اقتصاد نیز گفت: از زمان اعلام وصول این طرح وزیر 10 روز فرصت دارد تا در جلسه علنی پارلمان حضور بیابد.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس اضافه کرد: تاکنون وزیر اقتصاد نامه‌ای درباره حضور خود در مجلس، به پارلمان ارائه نکرده است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: حسن روحانی استیضاح کرباسیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۰۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشگاه ماهفروجک قبل از شهریور باید تکمیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نوری عصر چهارشنبه در بازدید از ورزشگاه ماهفروجک ساری با بیان که کنگره بزرگ شهدای استان در پیش است، افزود: ما نیز تمام هم خود را خواهیم گذاشت تا این طرح و مراسم اجرا شود.

وی با بیان اینکه ورزشگاه ماهفروجک باید راه اندازی شود تا خدمات رسانی کند، افزود: برای تأمین مالی پروژه با وزیر صحبت و رایزنی برقرار شد تا اعتبار مورد نیاز تأمین شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه هزینه‌های پیش بینی نشده نیز باید تأمین شود تا دچار مشکل نشویم، گفت: پروژه ورزشگاه ماهفروجک باید تا قبل شهریور ماه تکمیل و پایان یابد.

نوری زیرساخت‌های آب و برق پروژه را از دیگر نیازمندی‌ها بیان کردو گفت: همچنین باید تأمین آب پایداری داشته باشیم تا فشاری بر روستاهای اطراف وارد نشود.

کد خبر 6094515

دیگر خبرها

  • یادواره ۲۴ شهید روحانی شهرستان‌های انار و رفسنجان برگزار شد
  • واکنش محمد مهاجری به دلایل رد صلاحیت روحانی
  • نامه سوم روحانی به شورای نگهبان درباره ارائه مستندات ردصلاحیتش
  • همتی: دولت ۶۰۰ هزار میلیارد پول چاپ کرده | از زمان هوخشتره تا شهریور ۱۴۰۰ بیشتر!
  • ابزار ۱۳ سانتی دندانپزشکی در معده دختر ۲۰ ساله در ساوه
  • ورزشگاه ماهفروجک قبل از شهریور باید تکمیل شود
  • زمینه حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس فراهم شود
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی