Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@11:39:21 GMT

بیل: روزهای خوبی را در رئال تجربه می‌کنم

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۳۱۰۹۴

بیل: روزهای خوبی را در رئال تجربه می‌کنم

گرت بیل، ستاره رئال مادرید پس از درخشش مقابل ختافه در دیدار اول فصل، تاکید کرد که شرایط خوبی را تجربه می‌کند و فرم خوبی دارد.

به گزارش "ورزش سه"، بیل گل دوم رئال را پس از دنی کارواخال به ثمر رساند تا شاگردان لوپتگی، در اولین حضور این مربی روی نیمکتشان در لالیگا، به پیروزی 2-0 برسند. ستاره ولزی این روزها امید اول سپیدپوشان است و حال اعلام کرد که روزهای خوبی را در این تیم سپری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 


او گفت:" من حس و حال خوبی دارم و با گلزنی ام نشان دادم که تیم باید پیشرفت کند و شرایطش بهبود بیابد. ما واقعا به فصل پیش رو امید داریم. هدف ما، مثل هر سال این است که در تمامی رقابت ها پیروز شویم و تمام تلاشمان را در این راستا خواهیم کرد. خریدهای جدید خیلی سریع در تیم جا افتادند. استقبال خوبی از آنها شد و امیدواریم که به زودی، پیروزی ها شروع شوند."


ناچو، مدافع رئال ر درباره جانشینی رونالدو توسط بیل گفت:" موضوع این نیست که من جانشین رونالدو باشم. کریستیانو یک دوره طولانی تاثیر شگرفی روی تیم ما داشت. بیل واقعا بازیکنی کلیدی برای ما خواهد بود و جام‌های زیادی در تیم ما برده و نیازی نیست خودش را ثابت کند. همه می‌دانند که می‌توانند روی او حساب کنند و من مطمئنم که خوش خواهد درخشید."

گرت بیل رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گرت بیل رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۱۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

من گزینه مناسبی برای یونایتد هستم

سرمربی منچستر یونایتد با وجود شکست سنگین برابر کریستال پالاس و نتایج ناامید کننده در فصل جاری همچنان خود را گزینه‌ای مناسب برای هدایت شیاطین سرخ می‌داند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، منچستر یونایتد در هفته سی‌وششم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس مهمان کریستال پالاس بود و یک شکست سنگین دیگر را تجربه کرد. شیاطین سرخ در این بازی خارج از خانه با نتیجه چهار بر صفر شکست خوردند.

اریک تن هاخ در نشست خبری بعد از بازی اظهار کرد: تا زمانی که منچستر یونایتد هستیم باید بهترین نمایش را داشته باشیم. بازیکنان باید بهتر از این ظاهر شوند و تلاش بیشتری از خود نشان دهند. ما مستحق این شکست بودیم چرا که نتوانستیم بازی خوبی را به نمایش گذاریم.

تن هاخ درباره نمایش ناامید کننده کاسیمیرو گفت: نباید تنها روی عملکرد یک بازیکن تمرکز کنیم. باید عملکرد همه تیم را در نظر بگیریم. این درست نیست که تنها از یک بازیکن انتقاد کنیم. کل تیم خوب نبودند و به همین خاطر چنین شکستی را تجربه کردیم. احساس ناراحتی و ناامیدی زیادی داریم. این اصلاً بازی‌ای نیست که انتظارش را داریم. به رقابت و تلاش خود ادامه می‌دهیم.

تن هاخ درباره این سوال که آیا همچنان خود را گزینه‌ای مناسب برای هدایت یونایتد می‌داند؟ گفت: بله! طبیعتاً. من همیشه خودم را مدیون هواداران یونایتد می‌دانم. آن‌ها همواره در کنار ما بوده‌اند. تماشاگران به خوبی می‌دانند که تیم همواره مشکلات زیادی داشته و به همین خاطر باید در کنار هم بود و این مشکلات را پشت سر گذاشت.

این سرمربی هلندی درباره آینده خود گفت: من اصلاً به آینده‌ام فکر نمی‌کنم. وظیفه من این است که تیم را به بهترین شکل آماده رقابت کنم. ما مشکلات زیادی داریم، اما تمرکز من تنها روی بهتر کردن تیم است. تنها به بهتر شدن تیمم فکر می‌کنم و اصلاً به آینده خود با یونایتد فکر نمی‌کنم.

منچستر یونایتد با شکست سنگینی که در این بازی تجربه کرد با ۵۴ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به چلسی در رده هشتم جدول رده بندی قرار گرفت.

منبع: ایسنا

کد خبر 751328

دیگر خبرها

  • تاثیر ذرات آلاینده بر کنترل هیجانات / تجربه بیشتر افسردگی و اضطراب در روزهای آلوده
  • پارک رئال مادرید در دبی؛ سانتیاگو برنابئو را در امارات تجربه کنید / فیلم
  • من گزینه مناسبی برای یونایتد هستم
  • خالدآبادی دلیل استقلالی‌شدنش را فاش کرد
  • پست گلر جوان استقلال برای اولین تجربه بازی
  • خودتخریبی در نظام های سیاسی
  • آنتونیو رودیگر در 31 سالگی سرانجام قهرمانی در مسابقات لیگ را تجربه کرد
  • روزهای سختی در انتظار استقلال است
  • کورتوا: چه روز خوبی، اگر تیم بخواهد من آماده‌ام
  • طلا و سکه چه قیمت‌هایی را تجربه می‌کنند؟