Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@22:48:31 GMT

مارکیزیو راهی موناکو شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۳۱۱۱۷

مارکیزیو راهی موناکو شد

هافبک ایتالیایی سابق یوونتوس فصل جدید را در لیگ دسته اول فوتبال فرانسه آغاز کرد. ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از جان لوئیجی بوفون راهی پاری‌سن‌ژرمن شد، هم تیمی سابق او در یوونتوس کلودیو مارکیزیو هم راهی فرانسه می‌شود تا به تیم موناکو ملحق شود.

مارکیزیو که در دو سه فصل اخیر – در واقع پس از مصدومیت رباط صلیبی‌اش – در یوونتوس به یک نیمکت‌نشین تبدیل شده، هفته گذشته با توافق دو جانبه با مسئولان این باشگاه قراردادش را فسخ کرد و به بازیکن آزاد تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بدان معناست که او تا پایان ماه آگوست می‌تواند به هر تیمی در اروپا ملحق شود و ظاهراً موناکو مقصد بعدی اوست.

مارکیزیوی 32 ساله که جدایی‌اش از یووه برای بسیاری از هواداران این تیم غافلگیر کننده بود، متولد تورین و پرورش یافته آکادمی باشگاه یوونتوس است و تمام دوران بازیگری‌اش را به جز یک فصل حضور قرضی در امپولی (2008-2007) در یوونتوس سپری کرده است.

او علاوه بر موناکو مشتریان دیگری مانند مونترال ایمپکت، نیس و پاری‌سن‌ژرمن هم داشت اما طبق اعلام برخی رسانه‌ها، این بازیکن ایتالیایی به مونت‌کارلو سفر کرده و آماده عقد قرارداد با موناکو است.

در همین حال همسر مارکیزیو هم پس از جدایی این بازیکن از یوونتوس در یکی از شبکه‌های اجتماعی پیامی معنادار برای مسئولان باشگاه نوشته که در آن آمده «بهتر است دلتنگ تو شوند تا با تو مدارا کنند» و به این ترتیب تصمیم ماکیزیو برای جدایی از بانوی پیر را توجیه کرده است.

انتهای پیام/

R1015163/P35350/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۱۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: خوشحالم در جلسه خداحافظی خمس حضور نداشتم!

مدافع تیم فوتبال تراکتور از اینکه در جلسه خداحافظی خمس با بازیکنان این تیم حضور نداشته است، ابراز خوشحالی کرد. - اخبار ورزشی -

سیدمحمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره مصدومیتی که در بازی با ذوب‌آهن دچارش شد، گفت: اصلاً دوست نداشتم این اتفاق رخ دهد و می‌خواستم در این مقطع به تراکتور کمک کنم. به هر حال این اتفاق برای من رخ داد و همه چیز را به حساب حکمت می‌گذارم. فعلاً باید مراحل درمانی را پشت سر بگذارم و بازگشتم به میادین یک ماه طول خواهد کشید.

با جدایی خمس؛ نصرتی به تراکتور بازگشت

 

وی که معمولاً توسط سرمربی اسپانیایی و سابق تراکتور کمتر به بازی گرفته می‌شد، در مورد جدایی این مربی تصریح کرد: نظری در مورد ایشان و جدایی‌اش ندارم و دوست ندارم در مورد این موضوع صحبت کنم. خیلی وقت‌ها باید سکوت کرد و در حال حاضر آرامش تیم از هر چیزی مهمتر است. امیدوارم تراکتور نتایج خوبی بگیرد تا هواداران و مردن تبریز خوشحال شوند، این از هر چیزی مهمتر است.

حسینی در پاسخ به این پرسش که آیا خمس با او مشکل خاصی داشته است، یادآور شد: همیشه یاد گرفتم بدون حاشیه کارم را انجام دهم و نیازی هم نیست توضیح بدهم تا خودم را بالا ببرم. به قولی توضیح دادن نشانه ضعف است. بهتر است نگاهی به مصاحبه‌ها و کنفرانس‌های خبری خمس در گذشته بیندازید، به هر حال او چند بار در مورد من صحبت کرد و اگر به آن صحبت‌ها نگاه کنید خیلی چیزها دستگیرتان می‌شود. خیلی خوشحالم که در جلسه خداحافظی خمس با بازیکنان حضور نداشتم.

مدافع تیم فوتبال تراکتور در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم تیم ما در ادامه لیگ نتایج خوبی بگیرد. در جام حذفی هم این فرصت را داریم تا قهرمان شویم و قهرمانی در این جام بهترین اتفاق برای ماست تا فصل را با اتفاقی خوب به پایان برسانیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصمیم بزرگ کاپیتان؛ ناچو فرناندز، خواهان جدایی از رئال مادرید
  • جابه‌جایی 3 تراکتوری با جدایی خمس
  • پالس جدید برای انتقال محمد صلاح به عربستان
  • خبر‌های خوب به اردوی پرسپولیس رسید/ ستاره‌ها در تهران می‌مانند
  • صحبت‌های زنوزی درباره جدایی خمس و سرمربی جدید تراکتور
  • با وجود نارضایتی از شرایط فعلی، کیم مین جائه به دنبال جدایی از بایرن مونیخ نیست
  • واکنش وزیر فرانسوی به جدایی کیلیان امباپه از پار‌ی‌سن‌ژرمن
  • حسینی: خوشحالم در جلسه خداحافظی خمس حضور نداشتم!
  • چین: هرگز فعالیت‌های جدایی‌طلبان تایوان را تحمل نخواهیم کرد
  • ام باپه: تصمیم من در مورد جدایی از پاری سن ژرمن عوض نمی‌شود