Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - دو ملي پوش شمشيربازي کشورمان به مرحله حذفي بازي هاي آسيايي صعود کردند.
به گزارش خبرنگار اعزامي فارس از اندونزي، رقابت‌هاي انفرادي شمشيربازي اسلحه سابر مردان در حالي با حضور دو نماينده کشورمان برگزار شد که هر دو موفق شدند به جدول اصلي راه پيدا کنند.
مجتبي عابديني با سه برد مقابل ويتنام، مالزي و قطر و دو باخت برابر هنگ کنگ و چين صعودش را به مرحله حذفي قطعي کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علي پاکدامن هم که عملکرد بهتري نسبت به عابديني داشت، تمامي مسابقات خود را با پيروزي پشت سر گذاشت و به مرحله حذفي رفت. پاکدامن شمشيربازان ژاپن، ويتنام، هنگ کنگ، قطر و اندونزي را شکست داد.
رقابتهاي مرحله حذفي ساعاتي ديگر آغاز مي‌شود.
انتهاي پيام/س

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۱۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی جودو ایران امروز راهی هنگ کنگ می شود

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، سی ودومین دوره مسابقات جودو قهرمانی بزرگسالان آسیا در حالی یکم تا چهارم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ به میزبانی کشور هنگ کنگ برگزار خواهد شد که تیم ملی جودو کشورمان با ترکیب ۱۱ جودوکار در بخش مردان و بانوان قرار بود بامداد امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ماه به این رقابت‌ها اعزام شوند، اما با توجه به بارش شدید باران و وقوع سیلابی بی‌سابقه در کشور امارات، تمام پروازهای فرودگاه بین‌المللی دبی لغو شد و پرواز تیم ملی جودو مردان و بانوان کشورمان نیز لغو شد.

امابا توجه با زمان باقی مانده تا شروع مسابقات، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشورمان با مسؤولان اتحادیه جودو آسیا هماهنگی‌های لازم را جهت حضور در مراسم وزن کشی مسابقات انجام داد و در نهایت بلیط اعزام تیم ملی جودو مردان و بانوان کشورمان صادر شد تا جودوکاران کشورمان ساعت ۱۸ امروز پنج شنبه (۳۰ فروردین ماه) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) ابتدا به فرودگاه دبی سفر خواهند کرد و پس از آن به مقصد هنگ کنگ اعزام خواهند شد.

کد خبر 6081756

دیگر خبرها

  • جودوکاران ایران راهی هنگ‌کنگ می‌شوند
  • تیم ملی جودوی ایران امروز راهی هنگ‌کنگ می‌شود
  • تیم ملی جودو مردان و بانوان ایران امروز راهی هنگ کنگ خواهند شد
  • تیم ملی جودو ایران امروز راهی هنگ کنگ می شود
  • صعود دو قایق ایران به فینال مسابقات/امیدواری برای کسب اولین سهمیه
  • صعود ۵ تیرانداز به مرحله دوم تفنگ سه وضعیت زنان و مردان
  • آغاز به کار فخری با تیم ملی اسلحه سابر در مسابقات قهرمانی آسیا
  • دعوت امیرعبداللهیان از وزیرخارجه اندونزی برای سفر به تهران
  • دعوت امیرعبداللهیان از وزیر امور خارجه اندونزی برای سفر به تهران
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۷ فروردین