Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون کبدی با ابراز رضایت از نتایج تیم‌های کبدی ایران گفت: تیم‌های کبدی بانوان و آقایان ما یک سر و گردن از همه تیم‌ها بالاتر هستند و مدالی جز مدال طلا ما را خوشحال نخواهد کرد. ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴ ورزشی رشته های ورزشی نظرات

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از اندونزی، عباس خواجه اورسجی در حاشیه دیدار بانوان ایران - بنگلادش در چارچوب مسابقات کبدی بازی‌های آسیایی اندونزی اظهار داشت: خوشبختانه ورزشکاران ما خیلی خوب کار کردند و در بازی امروز برتر از حریف بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردا (سه‌شنبه) هم یک بازی سخت با چین تایپه داریم که حریف خیلی قدرتمندی است و در دور مقدماتی با هندوستان خوب بازی کرد. البته تیم ما هم خوب است و امیدوارم فردا بازی را ببریم و صدرنشین شویم.

وی افزود: در کل شرایط برگزاری مسابقات  تعریف چندانی ندارد، اما ورزشکاران ما راضی هستند. ما خیلی امیدواریم که بانوان طلا بگیرند. تمام امید ما این است که با طلا به ایران برگردیم. شاید مدال نقره خیلی ما را شاد نکند.

رئیس فدراسیون کبدی خاطرنشان کرد: شرایط تیم آقایان هم خوب است. آنها با یک انگیزه بسیار بالایی پای به این مسابقات گذاشتند. امیدواریم که هر دو تیم طلا بگیرند. باور داریم که ایران بالاخره یک سر و گردن از همه تیم‌ها بالاتر است.

وی در پایان گفت: دیروز هم مسئولان کاروان و شخص صالحی امیری (رئیس کمیته ملی المپیک) به سالن آمدند. حضورشان واقعاً کمک می‌کند و روحیه‌بخش است. واریز‌های به موقع کمیته ملی المپیک به برگزاری اردوهای مناسب و منظم کمک کرد. حمایت خوبی از سوی وزارت و کمیته از ورزشکاران شد. رسانه‌ها ورزشی هم حسابی هوای کبدی را داشتند و دارند. با اینکه ورزش کبدی تا چندی قبل ناشناخته بود% اما با کمک رسانه‌ها بیشتر شناخته شد. امیدوارم مردم عزیز دعا کنند که دست پر بازگردیم.

انتهای پیام/

R1434/P1015145/S3,33/CT11 واژه های کاربردی مرتبط بازی های آسیایی 2018

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازی های آسیایی 2018 بازی های آسیایی 2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۱۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اندونزی: هیچ عادی سازی روابطی با اسرائیل وجود ندارد

یک نماینده پارلمان اندونزی امروز (شنبه) اخبار منتشر شده مبنی بر تمایل کشورش برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد.

به گزارش ایسنا، «جزولی جوینی» عضو پارلمان اندونزی از حزب عدالت و رفاه، بر امتناع قاطعانه کشورش از عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر تاکید کرد.

وی تنها راه عادی سازی روابط اندونزی با رژیم صهیونیستی را توقف جنایات علیه فلسطینی‌ها و به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطینی دانست.

جوینی گفت: گزارش‌های عبری مبنی بر ترویج ایده عادی‌سازی روابط میان اندونزی و رژیم اشغالگر اسرائیل، تلاش‌هایی با هدف تأثیرگذاری بر افکار عمومی جهانی است؛ چراکه اندونزی تنها کشوری در جنوب شرق آسیا است که با عادی‌سازی موافق نیست.

وی همچنین بر ضرورت حمایت از تلاش‌ها برای معرفی بنیامین نتانیاهو به عنوان «جنایتکار جنگی» تاکید کرد.

در همین راستا، «لالو محمد اقبال» سخنگوی وزارت امور خارجه اندونزی وجود هرگونه برنامه‌ای برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد.

این اظهارات پس از آن بیان شد روزنامه عبری زبان «هاآرتص» در گزارشی نوشت: اندونزی که پر جمعیت‌ترین کشور با اکثریت مسلمان در جهان است، برای اولین بار در تاریخ، تعهد و موافقت خود را برای برقراری «روابط دیپلماتیک با اسرائیل» با هدف پیوستن به سازمان بین‌المللی همکاری و توسعه اقتصادی اعلام کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اندونزی: هیچ عادی سازی روابطی با اسرائیل وجود ندارد
  • در اوج تجربه بودم/کاش زودتر می‌گفتند!
  • ویدیو/ ملی‌پوش واترپلو که پس از طلسم‌شکنی حذف شد!
  • از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم
  • مدیرعامل ملوان: صحبت‌های تارتار زنگ خطر بود
  • برنده پلی‌آف آخرین مسافر آسیایی جام‌جهانی / افغانستان و قرقیزستان به‌دنبال کسب سهمیه پنجم
  • مربی نقده‌ای سرمربی تیم ملی کبدی شد
  • انتخابی جام جهانی چین/ درخشش مدال طلا بر گردن علی خورشیدی
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای
  • علیرضا فغانی یکی مثل کولینا برای آسیایی‌ها