Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@06:30:50 GMT

موضوع جلسه کی روش با فدراسیون مکزیک

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۳۱۳۱۴

موضوع جلسه کی روش با فدراسیون مکزیک

یک سایت پرتغالی از موضوع جلسه سرمربی تیم ملی کشورمان با مدیر تیم ملی مکزیک خبر داد.

به گزارش مشرق، نام کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی کشورمان پس از اتمام جام جهانی 2018 روسیه در کنار تیم هایی مثل الجزایر، مصر، آفریقای جنوبی و کره جنوبی مطرح شد ولی تمام این تیم ها یکی پس از دیگری مربی های جدیدشان را انتخاب کردند تا نام کی روش از این تیم ها دور شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جدیدترین اخبار دو روز پیش از ملاقات مدیر تیم ملی مکزیک با سرمربی تیم ملی کشورمان خبر داده شد. در این راستا امروز سایت «laverdadnoticias» از جزئیات این جلسه خبر داد: کانتو، مدیر تیم ملی مکزیک در دیدار با کی روش از جزئیات پروژه بزرگ تیم ملی مکزیک برای جام جهانی 2022 قطر صحبت کرد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: فرزندت کجاست حمایت از کالای ایرانی برجام ترامپ تیم ملی مکزیک کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۱۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ تیرانداز کشورمان عازم مسابقات توزیع سهمیه المپیک قطر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم‌های ملی تراپ و اسکیت کشورمان پس از زیارت مقبره شهید گمنام که در محل فدراسیون به خاک سپرده شده و ادای احترام به شهید، با بدرقه مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون و جمعی از مسئولین فدراسیون جهت شرکت در مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و توزیع سهمیه المپیک پاریس راهی دوحه قطر شدند.

مرضیه پرورش‌نیا، شیوا فرح‌پور، بابک یگانه، محمد بیرانوند، محمدحسین پرورش‌نیا در تراپ و علی دوستی و امیرمحمد دادگر در بخش اسکیت نفرات اعزامی به قطر هستند.

گفتنی است، احمدرضا هامونی حقیقت نیز به عنوان سرپرست و نریمان نیکخو سرمربی تیم ملی تراپ و اسکیت نیز این تیم را همراهی می‌کنند.

این مسابقات از ۳۱ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت ماه در دوحه قطر برگزار می‌شود.

کد خبر 6079051

دیگر خبرها

  • قضاوت ۲ داور کشورمان در جام جهانی قطر
  • در زمان اشتباه سرمربی پرسپولیس شدم!
  • خشم عجیب پوچتینو: خاک بر سر مدیر نشست خبری!‏
  • قضاوت دو داور ژیمناستیک ایران در جام جهانی قطر
  • صعود رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر
  • داور زن تکواندو برای قضاوت در پارالمپیک به پاریس دعوت شد
  • سرمربی جدید تراکتور مشخص شد
  • قطبی: نمی‌توانم جزئیات همکاری با قلعه‌نویی را اعلام کنم
  • ۷ تیرانداز کشورمان عازم مسابقات توزیع سهمیه المپیک قطر شدند
  • سرمربی سایپا تا اطلاع ثانوی محروم شد