Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@10:37:03 GMT

دیدار رئیس کمیته ملی المپیک ایران با مسئولان IOC

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۳۱۳۵۰

دیدار رئیس کمیته ملی المپیک ایران با مسئولان IOC

دکتر صالحی امیری در دیدار با مسئولان کمیته بین‌المللی المپیک بر توسعه همکاری و تعامل هر چه بیشتر این نهاد بین المللی با کمیته ملی المپیک ایران تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایسنا از  جاکارتا، عصر روز گذشته (یکشنبه) دکتر سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان در دیداری گرم و صمیمی با پره میرو و جرومی مسئولین روابط کمیته های ملی المپیک و ارتباطات سازمانی کمیته بین المللی المپیک IOC به بحث و گفت‌وگو در خصوص مسایل مختلف این دو نهاد پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این دیدار نمایندگان IOC دعوت رسمی توماس باخ رئیس کمیته بین‌المللی المپیک از دکتر سید رضا صالحی امیری جهت دیدار با وی در شهریور ماه سالجاری را رسما به وی اعلام کردند.

در ادامه پره میرو مدیر روابط کمیته های ملی المپیک و همبستگی المپیک IOC با اشاره با سابقه طولانی همکاری مناسب دونهاد، کمیته ملی المپیک ایران را یکی از مهمترین و تاثیرگزارترین کمیته های المپیک آسیا و جهان دانست و خواستار توسعه تعامل و همکاری هر چه بیشترشان شد.

جرومی رئیس بخش مدیریت و ارتباطات سازمانی روابط کمیته های ملی المپیک IOC نیز محورهای آموزش، همبستگی، بازگانی و مارکتینگ را موضوعات اصلی محور بحث مطرح کرد و آمادگی IOC برای حمایت هر چه بیشتر در این زمینه ها را اعلام کرد.

سید رضا صالحی امیری نیز ضمن تقدیر و تشکر از برپایی این نشست آمادگی ایران برای حضور در برنامه های آموزشی به خصوص رشته های ورزشی همانند کشتی ،وزنه برداری، تکواندو و ..در کشورهایی که هنوز در آنها توسعه و رشدی نداشته اند  اعلام کرد و گفت‌:  بی شک با هدف همبستگی ورزشی می توانیم در تمام بخش ها بخصوص آموزش در کنار کمیته بین المللی المپیک باشیم.

وی ادامه‌ داد: در کنار اعزام بهترین مربیان ورزشی ای ان جهت حضور در کلاس های آموزشی خواستار برپایی کلاسهایی ویژه برای بالا بردن اطلاعات علمی مربیان و ورزشکاران قهرمان هستیم.

در پایان این نشست مقرر گردید، طرفین ضمن آماده سازی دستور جلسه شهریور ماه ، زمینه برپایی نشست کمیته ملی المپیک ایران برای برپایی نشستهای ویژه‌ با حوزه های تخصصی کمیته بین المللی المپیک را فراهم سازند.

به‌ گزارش ‌ایسنا،  دیدار سیدرضا صالحی امیری و توماس باخ ۲۱ شهریور (۱۲ سپتامبر) در لوزان، مقر اصلی کمیته بین المللی المپیک(IOC) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۱۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دیدار و گفتگوی گروسی با امیرعبداللهیان

به گزارش همشهری آنلاین، دکتر امیرعبداللهیان تاکید کرد سفر شما به ایران در زمانی درست بویژه با توجه به شرایط پیچیده و حساس منطقه انجام شده است.

وزیر امور خارجه کشورمان بر اهمیت جایگاه و نقش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکید کرد و افزود: اتخاذ مواضع بی‌طرفانه و حرفه‌ای جنابعالی بعنوان مدیرکل آژانس علاوه بر کمک موثر در همکاری های ایران و آژانس، در بازگشت امنیت و ثبات پایدار در منطقه نیز تاثیرگذارست.

امیرعبداللهیان ضمن تشریح ابعاد عملیات مقتدرانه نیروهای مسلح کشورمان علیه رژیم متجاوز صهیونیستی تاکید کرد: بدلیل بی عملی شورای امنیت سازمان ملل، گزینه‌ای جز دفاع مشروع براساس حقوق بین‌الملل در مقابل جمهوری اسلامی ایران برای تنبیه رژیم متجاوز باقی نماند.

رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان برخی تهدیدات مقامات رژیم صهیونیستی مبنی بر بکارگیری بمب اتمی را تهدیدی آشکار برای صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی دانست و وظیفه بسیار مهم آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در قبال اینگونه اظهارات خطرناک توسط مقامات رژیمی دارای زرادخانه تسلیحات اتمی را مورد تاکید ویژه قرار داد.

وزیر امور خارجه کشورمان با تاکید بر سوابق بدعهدی آمریکا در توافقات گذشته در مورد برنامه صلح‌ آمیز هسته‌ای ایران، تاکید کرد نباید همکاری ایران و آژانس تحت تاثیر رویکرد و رفتار بی‌ثبات و متناقض آمریکا قرار داشته باشد.

وی افزود این همکاری می بایست در مسیر درست خود ادامه یابد و در عین حال باید احساس کنیم که در قبال این همکاری، گشایش ایجاد می‌شود.

رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از سفرش به تهران و حضورش در کنفرانس هسته‌ای اصفهان، نقش و موضع ایران در برقراری ثبات و امنیت پایدار در منطقه را حائز اهمیت خواند و رویکرد ایران در برسمیت شناختن و تقویت همکاری اطمینان بخش با آژانس را در همین راستا ارزیابی کرد.

گروسی تاکید کرد: تقویت روند همکاری بین ایران و آژانس موجب ناکامی طرف هایی خواهد شد که با هر توجیه و بهانه‌ای بدنبال تشدید درگیری، تنش و تقابل در منطقه هستند.

وی با اشاره به سفر موفقیت آمیز قبلی خود به تهران و حصول توافق با ایران، ابراز امیدواری کرد در این سفر نیز توافقات خوبی در راستای تقویت همکاری طرفین صورت پذیرد و در این راستا بر اهمیت مشورت و رایزنی بین ایران و آژانس برای دستیابی به تفاهم برای حل و فصل موضوعات تاکید کرد.

کد خبر 849871 برچسب‌ها رافائل گروسی هسته‌ای - آژانس بین‌المللی انرژی اتمی حسین امیرعبدالهیان خبر ویژه

دیگر خبرها

  • بررسی روند تقویت همکاری‌های دوجانبه ایران و آژانس در دیدار گروسی با اسلامی
  • جزئیات دیدار و گفتگوی گروسی با امیرعبداللهیان
  • در دیدار گروسی و باقری چه گذشت؟
  • علی اکبر صالحی با سفیر عربستان دیدار کرد
  • کمک جامعه بین‌المللی به بخش صحت افغانستان
  • فیلم| دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • ۲ هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات پزشکی بهره مند شدند
  • بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۳۸
  • درخواست اوکراین برای حذف قایقران روسی از المپیک پاریس