Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از گل، متئو کواچیچ به دنبال انتقال از رئال مادرید به چلسی می‌گوید او سرمربی را پیدا کرده که به او اعتقاد دارد. باشگاه چلسی پس از معرفی مائوریتسیو ساری به عنوان جانشین آنتونیو کونته پس از انتقال تیبو کورتوا به رئال مادرید، متئو کواچیچ را به قراردادی قرضی بلندمدت از کهکشانی‌ها به خدمت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکن 24 ساله که به همراه کرواسی 5 بازی در جام جهانی 2018 تجربه کرد در بازی شب شنبه مقابل آرسنال برای اولین بار در ترکیب چلسی حضور داشت و برتری برابر توپچی‌های لندنی را جشن گرفت.

کواچیچ به Sport Klub TV گفت: "من از پیروزی خوشحالم، مهمترین چیز این است که تیم ما خوب بازی کرد. من احساس خوبی دارم، من ریتم را از دست داده‌ام اما زمان کوتاهی است که به تیم ملحق شدم. من خوب کار می‌کنم و بهبود می‌یابم. پس از سه سال نیمکت نشینی در رئال مادرید این برای من اهمیت داشت که تیم و سرمربی را پیدا کنم که من را می‌خواهند و این در چلسی اتفاق افتاد. باشگاهی که من را می‌خواست و سرمربی آن به من اعتماد دارد. این تنها چیزی است که به آن نیاز دارم."

بازیکن چلسی افزود:"ساری مدت‌هاست من را می‌شناخت و من خیلی از مسابقات او را تماشا کردم. او بازی کردن را دوست دارد. تیم خوبی داریم و بازیکنان بزرگی در ترکیب حضور دارند. اینگونه فکر نمی‌کنم که وفق پیدا کردن با تیم سخت باشد."

چلسی روز یکشنبه هفته آینده مقابل نیوکاسل حاضر می‌شود و کواچیچ به ادامه حضور در ترکیب اصلی بسیار امیدوار است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: چلسی رئال مادرید زین الدین زیدان متئو کواچیچ مائوریتسیو ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۱۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبال از دریچه فان؛ رافائل واران پس از ورود زیدان به منچستریونایتد

فقط برای سرگرمی

اگر شغل نیکولاس جکسون رانندگی بود کارلو آنچلوتی تاکنون به عنوان مربی مقابل بایرن مونیخ شکست نخورده است فوری؛ برخورد توپ با دست در ومبلی آزاد شد
نظر VAR: هر چیزی سیتی می خواهد یه لحظه گوشی، چلسی داره ضدحمله می زنه
نه، صبر کن نیکولاس جکسونه لوگوی جدید چلسی احتمالا فایده کپا در همان ضربات پنالتی بازی رئال مادرید مقابل سیتی، از 5 سال حضور ادن هازارد بیشتر بوده است دلیل غیبت هالند مقابل چلسی

نیکولاس جکسون در موقعیت گلزنی:

:)

گریه تیاگو سیلوا پس از شکست چلسی مقابل سیتی

و پشت سر او خنده های مادوئکه با گریلیش

گرگ واقعی از باران نمی ترسد

وقتی زیر باران به ده روسی لباس اضافه تعارف کنید:

رافائل واران پس از ورود زیدان به منچستریونایتد:

 

از دست ندهید ????????????????????????

رابعه اسکویی: طارمی کتاب‌خوان است و به او کتاب معرفی کردم پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می‌ماند
  • پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی
  • راز فتح سیتی و بارسا: وقتی همه اشتباه می‌کردند
  • حضور تام بریدی در جشن رئال مادرید و ملاقات با بازیکنان این تیم + عکس
  • بدبیاری بارسلونا؛ مصدومیت فرنکی دی یونگ در بازی مقابل رئال مادرید / عکس
  • رقابت رئال مادرید و بارسلونا بر سر هافبک منچسترسیتی
  • ترکیب احتمالی رئال مادرید در کلاسیکو
  • فوتبال از دریچه فان؛ رافائل واران پس از ورود زیدان به منچستریونایتد