Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-30@04:38:55 GMT

بهزیستی پذیرای نذورات مردمی

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۳۱۵۳۳

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ امینی گفت: با فرارسیدن ایام مبارک عید قربان تا غدیر به عنوان دهه ولایت و امامت که فرصتی مناسب و ارزشمند در راستای کمک مردم نوع‌ دوست به کلیه نیازمندان واقشار کم‌درآمد می‌باشد، کلیه ادارات شهرستانی و مراکز دولتی آماده دریافت نذورات می‌باشند.

وی افزود: مردم در روش سنتی می‌توانند به مراکز بهزیستی از جمله ادارات و مراکز دولتی بهزیستی در سراسر استان مراجعه کنند و نذورات و گوسفند قربانی خود را تحویل این مراکز دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی با پیشنهاد اینکه افراد می توانند به صورت مشارکتی یک گوسفند نذر کنند، ادامه داد:  این سازمان برای رعایت مسائل بهداشتی از توزیع گوشت گرم ذبح‌شده در همان روز خودداری و گوشت‌های اهدایی به مدت ۲۴ ساعت در یخچال یا سردخانه نگهداری و سپس در بین نیازمندان توزیع خواهد کرد.

امینی افزود: شماره حساب های ۲۱۷۳۴۵۵۲۰۴۰۰۳  نزد بانک ملی و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۰۱۴۰۳ آماده دریافت مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان مرکزی است.




منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: دریافت نذورات مردمی عید قربان بهزیستی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۱۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید زمانی اظهار کرد: ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری برای مدیریت عرضه و تقاضا در بازار قزوین توزیع شد.

وی افزود: این میزان گوشت منجمد با قیمت هر کیلوگیرم را ن ۲۸۵ هزار تومان، سردست ۲۷۵ هزار تومان، راسته ۲۷۰ هزار تومان، گردن ۲۶۵ هزار تومان و قلوه‌گاه ۲۴۰ هزار تومان عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار داشت: این میزان گوشت منجمد گوسفندی با هماهنگی انجمن واردکنندگان فراورده های خام دامی و از طریق شرکت تعاونی مصرف جهاد کشاورزی استان خریداری و عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به اینکه عرضه این میزان گوشت منجمد گوسفندی وارداتی از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و ادامه خواهد داشت افزود: این طرح با هدف تنظیم بازار، حمایت و دسترسی آسان و به صرفه شهروندان و تعادل بخشی به توازن عرضه و تقاضا توزیع شده است.

کد خبر 6090305

دیگر خبرها

  • گوشت قرمز از مراکز معتبر و موردتایید دامپزشکی تهیه شود
  • واردات ۲۰ تن گوشت گرم گوسفندی به استان یزد
  • پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • بهره مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی و مشاوره بهزیستی مازندران
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول