Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@11:53:33 GMT

گواردیولا: با مورینیو موافقم، کلاس خریدنی نیست

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۳۱۵۴۶

گواردیولا: با مورینیو موافقم، کلاس خریدنی نیست

سرمربی منچسترسیتی با گفته‌های ژوزه مورینیو درباره بی‌احترامی مستند قهرمانی این تیم موافق نیست ولی در ‌عین ‌حال عنوان کرد قبول دارد که کلاس را نمی‌شود خرید.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از دیلی میل، در مستند قهرمانی منچسترسیتی صحبت‌هایی عنوان شد و طعنه‌های زیادی به ژوزه مورینیو زده شد. همین باعث شد که سرمربی پرتغالی، باشگاه منچسترسیتی را باشگاهی ثروتمند اما بدون کلاس معرفی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پپ گواردیولا در واکنش به این صحبت‌ها گفت‌: من از اول همه بگویم که درباره صحبت‌های مورینیو مبنی بر این که کلاس را نمی‌شود خرید موافق هستم  ولی این ادعا را رد می‌کنم که ما قصد بی احترامی به تیم حریف را داشتیم. آن مستند برای خودمان بود و فیلمبرداری شده بود و قرار نبود این طور مورد هجمه انتقادات قرار گیرد. ما به عنوان تیم قهرمان حق داشتیم جشن بگیریم و شادی کنیم و اصلا موافق نیستم که به تیم مقابل بی احترامی کرده باشیم.

مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال انگلیس در شروع فصل جدید هم توفانی ظاهر شده است. پیروزی ۲ بر صفر برابر آرسنال در خانه حریف و شش بر یک مقابل هادرزفیلد باعث شد تا شاگردان گواردیولا شش امتیاز ممکن این فصل را به دست بیاورند تا نشان دهند که از شرایط خوبی بهره می‌برند. حتی مصدومیت کوین دی بروین هم باعث نشده است که خللی در کار منچسترسیتی ایجاد شود.

هفته‌ دوم لیگ برتر فوتبال انگلیس امشب (دوشنبه) با برگزاری یک مسابقه به پایان می‌رسد که در آن لیورپول باید مقابل کریستال پالاس قرار گیرد که این دیدار در زمین پالاس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام منچسترسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۱۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الاتحاد به دنبال شکار مربی بزرگ اروپایی! کلوپ، توخل، مورینیو و 6 غول دیگر در لیست

 باشگاه الاتحاد عربستان در کمین ۹ مربی مطرح و بزرگ اروپایی است تا هدایت این تیم بزرگ آسیایی را به یکی از آنه بسپارد.

به گزارش ایرنا، باشگاه الاتحاد با وجود هزینه‌های هنگفت در فصل نقل و انتقالات و جذب بازیکنان بزرگی چون کریم بنزما، انگولو کانته، فابینیو و ژوتا، به هیچ عنوان نتوانست در فصل جاری فوتبال عربستان به توفیقی دست یابد و در تمام رقابت‌ها، قافیه را به الهلال و النصر باخت.

حتی پس از گذشت هفته‌های نخستین لیگ عربستان، مسئولان باشگاه الاتحاد در تصمیمی غیر منتظره به همکاری با نونو اسپیریتو، مربی پرتغالی پایان داده و مارچلو گایاردو آرژانتینی را پس از عملکرد درخشان در ریورپلاته، به‌عنوان سرمربی تیم عربستانی انتخاب کردند.

این جابه‌جایی هم سودی نداشت و الاتحاد پس از ناکامی در لیگ قهرمانان آسیا، در تمامی جام‌های داخلی هم ناکام ماند. حالا سران باشگاه الاتحاد ۹ مربی بزرگ و مطرح اروپایی را در فهرست خود دارند تا یکی از آنها را برای فصل جدید استخدام کنند.

یورگن کلوپ، توماس توخل، هانسی فیلیک، زین‌الدین زیدان، خوزه مورینیو، آنتونیو کونته، گنارو گتوسو، گراهام پاتر و یولین لوپتگی گزینه‌های مد نظر این باشگاه هستند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ژوزه مورینیو می‌خواهد دوباره سرمربی منچستریونایتد شود
  • تعهد گواردیولا به منچسترسیتی؛ خبری از بازگشت به بایرن مونیخ نیست
  • (ویدئو) آجرلو: موافق لایحه عفاف و حجاب هستم؛ اگر به صحن می‌آمد بهتر بود
  • الاتحاد به دنبال شکار مربی بزرگ اروپایی! کلوپ، توخل، مورینیو و 6 غول دیگر در لیست
  • سرمربی استقلال خوزستان: با نظرات ویسی موافقم
  • هالند: صحبت‌های روی کین؟ به حرف‌های این مرد اهمیتی نمی‌دهم
  • آتش بازی هالند در اتحاد؛ نفس منچسترسیتی پشت سر آرسنال
  • پوکر هالند در اتحاد؛ نفس سیتی پشت سر آرسنال
  • منچسترسیتی و تحقیر رقبا در دوران گواردیولا؛ 50 بازی با برتری حداقل 4 گل
  • آرامکو به دنبال استخدام آقای خاص