Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@15:52:59 GMT

هلاکت یک افسر و ۳ نظامی سعودی در یمن

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۳۱۶۵۳

هلاکت یک افسر و ۳ نظامی سعودی در یمن

رسانه‌های یمنی از هلاکت یک افسر و ۳ نظامی سعودی در عملیات نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی خبر دادند.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از رسانه‌های یمنی، نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی عملیات نظامی منحصر به فردی در غرب "ابواب الحدید" در عسیر انجام دادند که طی این عملیات یک افسر سعودی و ۳ نظامی این رژیم به هلاکت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از سوی دیگر شماری از مزدوران عبدربه منصور هادی رئیس‌جمهور فراری و مستعفی یمن در منطقه مرزی علب در پی حملات نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

شکست سنگین مزدوران در حجه

یک منبع نظامی گفت که نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن عملیات مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی برای پیشروی به سمت "حیران" در حجه را به شکست کشاندند.

وی افزود که در پی این عملیات دفاعی ده‌ها تن از مزدوران به هلاکت رسیده و ۱۰ خودروی نظامی آن‌ها منهدم شد.

این منبع نظامی گفت که نیرو‌های یمنی مزدوران را به سمت مناطق صحرایی حیران کشانده و خسارات سنگینی به آن‌ها وارد کردند. این در حالی است که جنگنده‌ها و بالگرد‌های ائتلاف متجاوز سعودی به مدت ۳ روز پی در پی برای پشتیبانی از مزدوارن ۷۵ بار این منطقه را بمباران کردند.

منبع: فردا

کلیدواژه: یمن درگیری آل سعود عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۱۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تک‌تیراندازان قسام یک نظامی صهیونیست را هدف قرار دادند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، با وجود گذشت ۱۹۹ روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی و همچنین حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه، عملیات‌های مقاومت فلسطین علیه نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش این رژیم همچنان ادامه دارد.

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کرد که تک‌تیراندازان این گردان‌ها موفق شده‌اند یک نظامی صهیونیست را در «بیت حانون» واقع در شمال نوار غزه از پای در بیاورند.

همچنین بر اساس اعلام گردان‌های قسام، مبارزان این گردان‌ها یک دستگاه بولدوزر نظامی ارتش رژیم صهیونیستی از نوع «دی ۹» را در بیت حانون با گلوله «یاسین ۱۰۵» هدف قرار دادند.

علاوه بر این نظامیان ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی در همین منطقه با حمله‌های خمپاره‌ای گردان‌های قسام مواجه شدند.

گردان‌های شهدا الاقصی نیز اعلام کرد که تجمع نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی در شرق شهر بیت حانون را با خمپاره سنگین هدف قرار داده است.

کد خبر 6085910

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین دلیل توفیق سپاه، بافت مردمی آن است
  • دستاوردسازی خیالی با بمباران رفح
  • ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه داعش
  • تک‌تیراندازان قسام یک نظامی صهیونیست را هدف قرار دادند
  • اذعان رژیم صهیونیستی به زخمی شدن بیش از ۳ هزار نظامی خود در غزه
  • هلاکت نظامی ارشد صهیونیست در حمله حزب‌الله به «عرب العرامشه»
  • هلاکت نظامی صهیونیست زخمی‌شده در حمله حزب‌الله به «عرب العرامشه»
  • قدردانی رهبری از عملکرد نیرو‌های مسلح در حوادث و عملیات اخیر
  • ولایت مداری و مردمی بودن، مهمترین ویژگی ارتش
  • پیشرفت‌های علمی و اقتصادی جامعه در پرتو امنیت شکل می‌گیرد