Web Analytics Made Easy - Statcounter

حاجی علی بیگی فرماندار خنداب در حاشیه مراسم اختتامیه جشنواره قرآنی گل‌های محمدی و فاطمی شهرستان خنداب در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: در این جشنواره قرآنی ۷۰ درصد روستائیان شرکت کرده اند.

حاجی علی بیگی با اشاره به تعداد روستا‌هایی که در جشنواره قرآنی گل‌های محمدی و فاطمی شرکت کرده اند افزود: از ۳۰ روستای شهرستان خنداب شرکت کننده فعال در این جشنواره قرآنی داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی گل‌های محمدی و فاطمی شهرستان خنداب

مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره قرآنی گل‌های محمدی و فاطمی شهرستان خنداب با حضورمسئولان استانی و شهرستانی در سالن شهید فهمیده شهر خنداب برگزار و ازنفرات برترتجلیل شد.

در این جشنواره بیش از ۷۰۰ نفر در بازه زمانی ۳۰ روزه شرکت کردند که ۱۱۰ نفر به عنوان نفرات برتر در رشته‌های قرائت، حفظ، مفاهیم، تحقیق، ترتیل و نقاشی با مضامین قرآنی انتخاب شدند.

در پایان مراسم از نفرات اول تا سوم در رشته‌های مختلف قرآنی تجلیل شد و نفرات اول و دوم به مرحله استانی راه یافتند.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قرآن تفسیرقرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۱۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگل «گلوبردگان» حفظ شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد محمدی در خطبه‌های نماز جمعه جم با تسلیت ایام ضربت خوردن و شهادت حضرت امیر المومنین (ع) اظهار کرد: بهره‌گیریا ز سیره نورانی و فضائل امیرالمومنین را باید با جدیت دنبال کنیم.

وی به جنگ رسانه‌ای و فرهنگی دشمن اشاره کرد و ادامه داد: قدم اول برای حضور در میدان جنگ رسانه‌ای، شناخت میدان نبرد، آرایش جنگی دشمن و تکنیک‌های آن است. در جنگ رسانه‌ای بدون شناسایی دشمن و نقاط قوت و ضعف و امکانات و شگردهای او نمی‌توان موفق بود.

امام جمعه جم بیان کرد: از مهمترین اهداف دشمن در جنگ رسانه‌ای می‌توان به ارائه تصویری مخدوش و منفور از خودمان، تلقین ناامیدی و یأس، سرگرم‌سازی به مشکلات داخلی و غفلت از میدان اصلی مبارزه، تحریف و لکه‌دارکردن چهره‌های انقلابی و انحصار رسانه‌ای اشاره کرد.

وی با اشاره به الزامات جهش تولید با مشارکت مردم تصریح کرد: تکلیف دولت در این زمینه تأمین سرمایه در گردش بنگاه‌های تولیدی، توجه به بنگاه‌های تولیدی در قالب تعاونی، حمایت از کارآفرینان، ورود جریان پول به بخش تولید با پیش‌بینی پذیر کردن اقتصاد است.

امام جمعه جم با تاکید بر لزوم اعتماد و اعتقاد به توانمندی‌های داخلی خواستار توجه ویژه به بازار سرمایه و اصلاح ساختار بورس، توجه ویژه به اقتصاد دانش‌بنیان، اصلاح سیاست‌های ارزی و روند خصوصی‌سازی، رفع انحصار در اقتصاد و پیشگیری از ویژه‌خواری‌های اقتصادی و اطلاعاتی شد.

محمدی با گرامیداشت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی افزود: به فرموده امام راحل، صبحگاه ۱۲ فروردین که روز نخستین حکومت «الله» است، از بزرگترین اعیاد مذهبی و ملی ماست. ملت ما باید این روز را عید بگیرند و زنده نگه دارند.

وی گفت: روز طبیعت همزمان با روز شهادت حضرت امیر المومنین (ع) است که ضمن آرزوی سلامتی و سعادت برای همه مردم عزیز توصیه می‌کنم شئونات این روز آمیخته با این مناسبت عظیم را رعایت کنید.

امام جمعه جم با اشاره به ۱۵ فروردین روز ذخایر ژنتیکی و زیستی تصریح کرد: لازم است به ذخایر ژنتیکی به منظور حفاظت و بهره‌برداری پایدار از تنوع زیستی توجه لازم صورت گیرد. علاوه بر حفظ جنگل‌ها، شناسایی منابعی که انقراض آن‌ها را تهدید می‌کند، از حساسیت بیشتری برخوردار هستند.

وی تاکید کرد: نمونه آن در شهرستان حفاظت از جنگل گلو بردگان ریز است که متأسفانه در معرض آسیب جدی است و باید برنامه بسیار منسجم و حسابی با بهره گیری از ظرفیت مردم طراحی و تدبیر شود.

لزوم بهبود اشتغال جوانان

محمدی با اشاره به موضوع فرودگاه جم گفت: موانع راه اندازی برطرف شده است و با پیگیری‌های که از سوی همه مسؤولان در تعقیب خطبه‌ها و جلسات صورت گرفت مدیر عامل گاز کشور هم اعلام آمادگی راه اندازی فرودگاه کرد.

وی خواستار تسریع در راه اندازی فرودگاه شد و تاکید کرد: تاکیدمان واگذاری این مجموعه به بخش خصوصی است تا باری هم بر دولت و پالایشگاه نباشد و بخش خصوصی هم دائماً دنبال توسعه و افزایش بهره وری باشد.

امام جمعه جم خواستار رسیدگی به وضعیت اشتغال جوانان این شهرستان شد و گفت: بحث اشتغال جوانان به سختی و گاهی به غیر قابل حل تبدیل می‌شود و انتظار داریم با شفافیت این مهم روشن شود.

وی تاکید کرد: هم مجموعه‌ها نفت و گاز شهرستان و هم مناطق مجاور که شهرستان میزبان و پشتیبان آن هستند با متولیان اشتغال شهرستان همکاری کنند و ارتباط و تعامل داشته باشند. البته بعضی از مدیران نفت و گاز در منطقه ویژه و صنایع پتروشیمی خوب عمل می‌کنند انتظار نگاه جهادی و عادلانه است.

محمدی بیان کرد: راه جم - پالایشگاه موانع و معارضین داشت که حل شد و اکنون نوبت پالایشگاه است که به سرعت کار و ادامه مسیر را شروع کند و تمام کند. طی سال‌های گذشته قریب به ۱۰۰ نفر از مردم و جوانان در پیچ‌ها و راه غیر استاندارد از دنیا رفته اند و این ضایعه و فاجعه سختی است و اینقدر این راه مهم و حساسی است.

کد خبر 6064836

دیگر خبرها

  • آشنایی با جشنواره قرآنی آرمان با محوریت آیات ابراهیمی + فیلم
  • جنگل «گلوبردگان» حفظ شود
  • محفل «امام حسنی ها» جلوه ای درخشان از عشق ملت به شعائر دینی است
  • قرآن کریم با هنر نازک کاری و معرق هنرمند سنندجی به تحریر در آمد/ برپایی نمایشگاه قرآنی معرق و نازک کاری در سنندج
  • استان بوشهر رتبه سوم جذب گردشگر و ورود مسافر در کشور را دارد
  • نشست تبیین شعار سال با حضور مشاور رئیس جمهوری در مشهد
  • برگزاری دوّمین جشنواره قرآنی درارومیه
  • عضویت ۱۰ هزار همدانی در صندوق بیمه کشاوران، روستائیان و عشایر
  • بازار آب از طرح‌های مهم مشارکت مردمی در حوزه آب/کاهش ۱۱.۶ درصدی بارش‌ها در یزد
  • دعوت از ۱۰ کشتی‌گیر مازندرانی به اردوی تیمِ غلامرضا محمدی