Web Analytics Made Easy - Statcounter

جاکارتا- ایرنا- در حالی که مسابقات تکواندو بازیهای آسیایی در جاکارتا در حال برگزاری بود، ناگهان سیستم امتیازدهی خراب شد تا مسابقه هوگوپوشانی که در شیاپ‌چانگ حضور داشتند، برای مدت طولانی نیمه‌کاره رها شود.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار اعزامی ایرنا، فرزان عاشورزاده هم که منتظر پایان مسابقه قبلی‌اش بود تا وارد شیاپ‌چانگ شود، با خراب شدن سیستم امتیازدهی زمان زیادی را برای حضور در میدان منتظر ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود این، هنوز خبری از اصلاح و رفع مشکل سیستم امتیازدهی مسابقات نیست.
بعد از این اتفاق سالن برگزاری مسابقات تکواندو در سکوت محض فرو رفت و تماشاگران نمی‌دانند آیا این نقص برطرف خواهد شد یا به دلیل توقف مسابقه مجبور به ترک زمین خواهند شد.
مهدی علی‌نژاد رییس فدراسیون ووشو، شروین اسبقیان، بهرام افشارزاده، محمدرضا پوریا و ژاله فرامرزیان برای تماشای مسابقه فرزان عاشورزاده به سالن برگزاری مسابقات تکواندو آمده‌ بودند.
گفتنی است ساعتی قبل برق سالن مسابقات شمشیربازی بازی های آسیایی جاکارتا نیز قطع شده بود و این اتفاق باعث توقف مسابقات شد.
بازیهای آسیایی 2018 از 27 مرداد تا 11 شهریور به میزبانی جاکارتا برگزار می شود.
ورزشی **9118**9250**1584

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش تكواندو جاكارتا 2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۱۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکواندوکار کرمانشاهی راهی تایلند می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، آرین سلیمی تکواندو کار وزن ۸۷+ کیلوگرم در ترکیب تیم ملی برای حضور در مسابقه‌های قهرمانی آسیا قرار گرفت.
بیست و ششمین دوره مسابقه‌های تکواندو قهرمانی آسیا در روز‌های ۲۷ تا ۲۹ اردیبهشت ماه به میزبانی ویتنام در شهر «دانانگ» برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تکواندوکار کرمانشاهی راهی تایلند می شود
  • اعزام تکواندوکار کرمانشاهی به رقابت‌های آسیایی تایلند
  • تیم ملی ITF تکواندو راهی ارمنستان شد
  • از رویایی نیمه تمام تا شیرینی طلای جهان و تلخی بازماندن از مسابقات آسیایی
  • مشخص شدن ترکیب تیم ملی‌ تکواندو برای مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو در قهرمانی آسیا
  • تیم ملی با هشت تکواندوکار به ویتنام می رود
  • در سال ۱۴۰۲ اولین‌ها برای تکواندو ایران رقم خورد
  • هادی ساعی: در سال ۱۴۰۲ اولین‌ها برای تکواندو ایران رقم خورد