Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی به نقل از روابط‌ عمومی اداه کل دامپزشکی استان آذربایجان‌غربی، کامیار داهیم مدیر کل دامپزشکی استان با اشاره به انجام سنت حسنه قرباني در روز عید قربان، از نظارت بهداشتي و شرعي بر كشتار دام در تمامي شهرستان‌های استان توسط بازرسین بهداشتی و شرعی توسط 80 اكيپ ثابت و سيار خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: به منظور حفظ سلامت مصرف كنندگان گوشت قرباني و تأمين بهداشت عمومي ، اداره كل دامپزشكي آذربايجان غربي با هماهنگي هاي بعمل آمده با استانداري ، فرمانداريها ، شهرداريها ، امامان جمعه و جماعات و با به كار گيري بيش از 164 نفر نيروی فنی اعم از دامپزشك، بازرس گوشت و ناظر ذبح شرعی در قالب 80 اكيپ نظارتی و بازرسی شرعی و بهداشتی دامپزشكی ( 29 اكيپ ثابت و 51 اكيپ سيار) درسطح استان آماده پذيرش دامهای نذری و قربانی ( گاو ، گوسفند و بز ) جهت نظارت بر ذبح آنها با رعايت اصول فني ، بهداشتي و شرعي در روز عيدسعيدقربان بطور رايگان می‌باشد.
داهیم خاطرنشان کرد: با توجه به اينكه در روز عيد قربان عده اي از افرادسودجو و فرصت طلب اقدام به كشتار و فروش دامهای مشكوك در ميادين و چهار راههاي بزرگ شهر تحت پوشش دام قرباني و نذری می‌نمايند، لذا توصيه مي شود شهروندان گرامی دامهاي قرباني خود را ترجيحا در كشتارگاه دامي شهرستان و يا در محل های تعيين شده از طرف شهرداريها و مشاوره با مامورين دامپزشكي ذبح نماييد.
مدیر کل دامپزشکی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: بديهي است اكيپهای سيار كنترل بهداشتی شبكه‌های دامپزشكی با عوامل كشتار دام و عرضه و فروش گوشت در خارج از مراكز عرضه مجاز در روز عيد قربان برخورد قانونی خواهند نمود.
لازم به ذکر است ستاد اجرايی نظارت بر ذبح دامهای قربانی مستقر در اداره كل دامپزشكی آذربايجان غربی در روز عيد قربان با شماره تماس 32778701 وشماره تلفن 32426848 شبکه دامپزشکی شهرستان ارومیه از ساعت 7 صبح الي 13 بعد از ظهر آماده ارائه هرگونه راهنمائی و پاسخگويی به سئوالات شهروندان محترم می‌باشد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: عید قربان خبرگزاری ایکنا ایکنا خبرگزاری قرآنی ایکنا دامپزشکی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۲۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهروند خبرنگار؛پیگیری تخریب پل روستایی در چالدران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، با تعامل یک شهروند خبرنگار از چالدران با تحریریه خبر صداوسیمای آذربایجان غربی، پلی جدید بر روی رودخانه قزلار چایی شهرستان چالدران احداث شد تا مشکل اهالی دو روستای ساز آغل و گل سعید برطرف شود.

 سیل باعث تخریب پل قدیمی شده بود.

شما هم می توانید با انعکاس اخبار شهر و محله خود، شهروند خبرنگار ما باشید.

 

 

دیگر خبرها

  • شهروند خبرنگار؛پیگیری تخریب پل روستایی در چالدران
  • آماده‌باش مدیریت بحران برای بارش باران در ۱۸ استان
  • هشدار نارنجی؛ آماده‌باش مدیریت بحران برای ۱۸ استان
  • روایت رهبر انقلاب از توجه امام صادق(ع) به هیئت؛ قربان آن دل!
  • شهرستان تکاب میزبان اولین اردوی ۴ روزه آماده سازی تیم نجات غریق آقایان
  • برداشت گیاهان بهاری در اشنویه دومین قربانی خود را گرفت
  • امدادرسانی به ۲۳۰۰ نفر در سیل ۲۰ استان/ آماده باش هلال احمر
  • آماده‌باش گروه های خدمت رسان شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • آماده‌باش گرو های رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان برای رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • آماده‌باش گرو های پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام رفع آب‌گرفتگی‌ها