Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوره‌های آموزشی رایگان طراحی مد و لباس ایرانی اسلامی که در حاشیه دومین نمایشگاه طراحی مُد و لباس ایرانی اسلامی شهرستان آران و بیدگل برگزار شده بود، به کار خود پایان داد.

میثم نمکی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: مهم‌ترین هدف برگزاری این دوره آشنا کردن هنرجویان با روش‌های تجاری‌سازی طرح‌ها،  ارتقاء سطح دانش و مهارت طراحی مد و لباس ، تبادل تجربیات بین صاحب نظران و فعالین این بخش ، آشنایی با دستاوردهای روز ، ایجاد زمینه رشد و خلاقیت و حضور آثار درخور در بازار مصرف و خودکفا شدن بانوان و به تیع آن ایجاد اشتغال در این بخش ( حوزه مد و لباس) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به استقبال بانوان شهرستان از برگزاری این دوره های آموزشی افزود: حضور بانوان در دوره آموزشی سال گذشته ، موجب برنامه ریزی برای آموزش کارگاههای همزمان با برگزاری نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی شد.
 

به گفته رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، برای آموزش رشته طراحی دوخت دوره حدودأ30 ساعته با حضورمدرسین تحصیل کرده در حاشیه دومین نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در محل دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل برگزار شد مورد استقبال صدها  نفر از بانوان قرار گرفت .
 

این کارگاها با موضوعاتی چون آموزش الگوسازی ، مرصع دوزی ، نقاشی روی پارچه، اُریگامی روی لباس ، سرویس و نگهداری ماشین آلات دوخت، روبان دوزی ؛ توسط مدرسین به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاه جامع علمی کاربردی آران و بیدگل و با مشارکت فرمانداری، آموزش فنی و حرفه ای فَدَک کاشان، مرکزآموزش فنی و حرفه ای شهرستان، اتاق اصناف، شهرداری، سرای حجاب، آموزشگاه طراحان لباس مادر از 21لغایت 28مردادماه از ساعت 18 تا 22 در محل دانشگاه جامع علمی کاربردی برپا شد .

 

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس عزت الله انتظامی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بازار مسکن آمریکا شیراز اردبیل بازی های آسیایی ۲۰۱۸ روزنامه روزنامه های ورزشی شهرستان آران و بیدگل نمایشگاه مد و لباس مد و لباس اسلامی جشنواره مد و لباس نمایشگاه مد و لباس ایرانی آران و بیدگل مد و لباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۲۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت آموزی ۴ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گفت: با توجه به اهمیت مهارت آموزی در رفع آسیب‌های اجتماعی و کاهش دغدغه‌های ناشی از آن، برگزاری دوره‌های آموزشی مهارتی در سطوح مختلف با حرفه‌های متنوع در دستور کار اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان است که در این خصوص در سال گذشته ۱۷۵ دوره آموزشی ویژه‌ی اقشار آسیب دیده اجتماعی از جمله معتادین بهبود یافته، کودکان کار و خیابان، زنان سرپرست خانوار و اعضای خانواده‌های آنان، زندانیان و ساکنان سکونتگاه‌های غیر رسمی برگزار شده است.


حسن کامرانی فرد افزود: از متقاضیان این گروه هدف ۲ هزار و ۴۶۷ نفر مرد و هزار و ۴۸۶ نفر زنان بوده اند که در طول سال در مجموع ۶۱۳ هزار و ۳۷ نفر ساعت، آموزش را گذرانده اند.

دیگر خبرها

  • حادثه واژگونی خودرو در کویر مرنجاب آران و بیدگل با ۳ مصدوم
  • آموزش و پرورش و فرهنگ در تربیت انسان بسیار تأثیرگذار هستند
  • ازدواج فامیلی عاملی برای افزایش آمار معلولان
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید قاسمی در آران و بیدگل
  • برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان برای ۱۵۰۰ نفر از فعالان گردشگری
  • برگزاری دوره آموزشی زیورآلات دستی در قم
  • مهارت آموزی ۴ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی در خراسان جنوبی
  • اینفوگرافیک | احداث و تکمیل کمربندی آران و بیدگل اتصال به جاده قدیم قم _کاشان و کمربندی کاشان
  • دو خبر فرهنگی از آران و بیدگل
  • آشنایی با آموزش طراحی لباس و بازار کار آن