Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل دامپزشکی لرستان گفت: 33 گروه ثابت و سیار کارشناسان دامپزشکی استان در روز عید قربان بر نحوه ذبح دام و نذورات مردمی نظارت دارند.

غلامرضا توکلی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در روز عید قربان تمام کشتارگاه های دام استان فعال هستند و عملیات نظارت بر ذبح دام توسط ناظرین و کارشناسان بهداشت صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: این اداره کل در روز عید قربان با تشکیل 33 گروه ثابت وسیار در سطح استان آمادگی نظارت شرعی و بهداشتی برلاشه دام های کشتاری را خواهد داشت.
توکلی تاکید کرد که شهروندان لرستانی دام و گوشت مورد نیاز خود را از کشتارگاه‌های مجاز و مورد تائید دامپزشکی تهیه کنند.
مدیرکل دامپزشکی لرستان اظهار داشت: ناظران اداره کل دامپزشکی علاوه بر کشتارگاه‌ها، بر فعالیت میادین و جایگاه‌های عرضه دام با استفاده از تیم‌های ثابت و سیار نظارت می‌کند.
توکلی گفت: در روز عید قربان شهروندان می توانند هرگونه پیشنهاد یا انتقاد خود را از طریق شماره تماس های 33354199و33303022الی 3با کارشناسان این اداره کل درمیان بگذارند.
7274/6060

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي دامپزشكي عيد قربان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۲۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان

جواد احمدپور اظهار کرد: در طرح نوروز و ماه مبارک رمضان که از ۱۵ اسفند سال گذشته تا ۳۱ فروردین امسال ادامه داشت، ۹ هزار و ۵۰۰ بازرسی از سطح صنوف استان انجام گرفت.
وی خاطرنشان کرد: این تعداد بازرسی منجر به تشکیل ۹۰۰ پرونده تخلف با مبلغ ۳ میلیارد تومان شده است.
مسوول نظارت و بازرسی جهادکشاورزی لرستان با اشاره به کسر سهمیه ۲۰ واحد خبازی استان، تصریح کرد: همچنین در این بازه زمانی ۸۷ کیسه آرد قاچاق به ارزش ۵۵ میلیون تومان کشف و ضبط شد.
احمدپور با تاکید بر تشدید نظارت‌ها بر صنوف مختلف استان، بیان داشت: اکیپ‌های مختلفی بر نحوه عرضه و توزیع کالا‌های اساسی نظارت دارند و هرگونه تخلف را بررسی و به مقام قضائی معرفی خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد
  • دستگاه تلقیح مصنوعی ملکه ثبت اختراع شد
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • ۲۷۰ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در نایین معدوم شد
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • ضبط و معدوم‌سازی ۷۰۰ کیلوگرم مواد خام دامی در مرکز لرستان
  • برداشت محصولات کشاورزی در نقاط مختلف استان بوشهر نظارت می‌شود
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد