Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس گفت‌وگوهایی که با محمود واعظی و حسینعلی امیری رییس دفتر و معاون پارلمانی رییس جمهور داشتم، رییس‌جهمور پس از ملاقات هیات دولت با رهبر معظم انقلاب در هفته دولت در جلسه سوال از رییس‌جمهور حضور می‌یابد

ایران آنلاین /  بهروز نعمتی در حاشیه جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس در جمع خبرنگاران پارلمانی با اشاره به مباحث مطرح شده در جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس، گفت: امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جلسه غیرعلنی از اقدامات و اتفاقات بسیار مهمی که در عرصه دفاعی کشور روی داده است، گزارش مفصلی به نمایندگان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته نماینده مردم تهران در مجلس تقویت بنیه موشکی، بهره برداری از هواپیمای جدید جنگی، پهپادها و ناوشکن های از جمله پیشرفتهای جدید دفاعی کشور است.

وی افزود: امیر حاتمی همچنین گزارشی درباره حضور ایران در مجامع دفاعی بین‌المللی دنیا ارائه کرد.

سخنگوی هیات رییسه مجلس تصریح کرد: با توجه به فضایی که در حواشی کشور در حال روی دادن است، نوع تعاملاتی که باید با کشورهای همسایه وجود داشته باشد و احترام به همسایگان، مورد بحث قرار گرفت همچنین در این جلسه بر این موضوع تاکید شد که باید تیم های تروریستی از منطقه پاک شود.

نعمتی در مورد تهدیدهای آمریکا علیه ایران گفت: آمریکایی‌ها زیاد حرف می‌زنند ما هم از اقدامات دفاعی خود رونمایی می‌کنیم. آمریکایی‌ها حتما به خوبی می‌دانند که اقدامات نظامی جمهوری اسلامی ایران پیشگیرانه است./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۲۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت : تمامی دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان می باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، دومین نشست ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری کرمانشاه در سال ۱۴۰۳ امروز _ سه شنبه یازدهم اردیبهشت _ با حضور شهرام کرمی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه، معاون پیشگیری دادگستری، مسئولین و مدیران مربوطه برگزار شد.

شهرام کرمی رئیس کل دادگستری استان ضمن تبریک روز جهانی کارگر با اشاره به بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب در خصوص حمایت از تولید در دیدار اخیر با جامعه کارگری کشور اظهار داشت: مقام معظم رهبری شعار امسال را مانند سالهای گذشته، با مضمون حمایت از اقتصاد و تولید، سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام نهادند و در دیدار اخیر با جامعه کارگری، این قشر زحمتکش را رکن اصلی جهش تولید دانستند.

کد خبر 749458

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟
  • رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌: بعد از حمله به اسرائیل دلار تسلیم شد و افزایش نیافت
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی‌خورد
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی خورد
  • ضرورت اقدامات عملی برای توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی
  • دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه با وزیر دفاع ایران در تهران
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • دیدار نخست وزیر بورکینافاسو و معاون اول رئیس جمهور
  • رییس‌جمهور قهرمانی فوتسال ایران در آسیا را تبریک گفت