Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با اقشار مختلف مردم گفت: جامعه بسیار تشنه چنین رهنمودهایی بوده و با این سخنان خط سیاسی کشور برای همگان شفاف شد.

وی با بیان اینکه رهبری در سخنان خودشان در بسیاری از عرصه ها تعیین تکلیف کردند و مسئولیت نیروهای انقلابی را مشخص کردند، گفت: مطالب بسیار مهم و راهگشایی در خصوص مذاکره با آمریکا، فساد اقتصادی، بحث دولت و ریشه مشکلات اقتصادی از سوی ایشان مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان چاره ها و راهکارهای مقابله با این شرایط و مسائل را بیان کردند.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج سخنان اخیر رهبر انقلاب را از کامل ترین و جامع ترین بیانات ایشان دانست و گفت: رهبر انقلاب در سخنان خودشان فرمودند ما تاکنون جنگ فرهنگی، نظامی و امنیتی با دشمنان داشته ایم و امروز شاهد جنگ اقتصادی دشمنان هستیم. در موضوع جنگ اقتصادی به نظر می رسد باید یک روشنگری فکری و فرهنگی صورت گیرد. مردم ما باید از نظر رفتار اقتصادی شان در این زمان کاملا آگاه باشند و یک گفتمان سازی و یک فضا ایجاد شود تا مشخص شود که رفتار اقتصادی ما در چنین وضعیتی چگونه باشد.

وی ادامه داد: باید در خرید ارز، کالا، سکه و اطلاع رسانی در خصوص احتکارکنندگان، مفسدین اقتصادی و صرفه جویی، یک بسته فرهنگی-سیاسی در میان مردم توزیع شود تا مردم بدانند در شرایط جنگ اقتصادی چه رفتاری را باید از خود بروز دهند. لازم است مردم بایدها و نبایدهای رفتاری را در وضعیت جنگ اقتصادی بدانند که این مهم، کار نخبگان است. نخبگان باید این بسته فرهنگی و سیاسی را آماده کنند. نقش رسانه ها هم در اینجا بسیار پررنگ و حائز اهمیت است. رسانه ها می توانند این بایدها و نبایدها را به گوش مردم برسانند.

حجت الاسلام تویسرکانی تصریح کرد: اگر همه مردم و مسئولان بایدها و نبایدهای رفتار انقلابی در جنگ اقتصادی دشمن را بدانند و عملی کنند قطعا دشمن را به زمین خواهیم زد.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج با اشاره به بخش دیگری از سخنان مقام معظم رهبری که فرموده بودند هر کس حرف از تضعیف و به بن بست رسیدن دولت بزند حرف خائنانه ای زده است، گفت: مقام معظم رهبری با دقت بسیاری کلمات را انتخاب و بیان می کنند. هر فردی حتی یک فرد خوب می تواند یک حرف خائنانه را به زبان بیاورد و یا انسان هایی که دچار هیجان و احساس شده است.

وی خاطرنشان کرد: شرایطی در کشور وجود دارد که سابقه هم دارد. در دو ساله آخر دولت دوم آقای احمدی نژاد همین مسائل اقتصادی، گرانی ها و معیشت سخت مردم و اختلافات سیاسی بین مجلس و دولت وجود داشت. در آن زمان نیز عده ای برای استیضاح دولت اقدام کردند. مقام معظم رهبری همین رفتاری که امروز با دولت آقای روحانی دارند را با دولت آقای احمدی نژاد نیز اتخاذ کردند و از دولت حمایت کردند. اینکه دولت باید کار خودش را انجام بدهد و در مسیر خود محکم و مقتدر حرکت کند و با جدیت و تلاش شبانه روزی به دنبال حل مشکلات مردم باشد. این نشان می دهد که راهبرد مقام معظم رهبری مشخص است و تفاوت نمی کند دولت احمدی نژاد باشد یا دولت آقای روحانی.

حجت الاسلام تویسرکانی ادامه داد: اگر کسانی امروز حرف از استعفای دولت می زنند و کمپین ایجاد می کنند که آقای روحانی باید برود قطعا نتیجه چنین رفتارهایی به خیر و صلاح کشور نخواهد بود.

کد خبر 4374805 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: اقتصاد ایالات متحده آمریکا جنگ اقتصادی سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران مردم علیه احتکار مجلس شورای اسلامی ایران حسن روحانی وزارت امور خارجه ایران علی ربیعی ارتش جمهوری اسلامی ایران علی لاریجانی رئیس جمهور اسلامی ایران استیضاح ایالات متحده آمریکا محمد جواد ظریف دریای خزر سپاه پاسداران دولت دوازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۲۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم انسجام روحانیت و نیروهای انقلابی/ آینده روشنی پیش رو داریم

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر یکشنبه در نشست شورای عالی روحانیت استان بوشهر، اظهار داشت: اکنون در دوره گذار نظم کنونی و نظم آینده جهان هستیم که تا حدود سال ۱۴۰۶ در این دوره باید تکلیف همه چیز شفاف و روشن شود.

وی افزود: دیدگاه و طراحی آمریکا، جهان غرب و صهیونیست‌ها این است که طرح کلان نظم جهان باید بر اساس سلطه غرب بر کل امور سیاسی و اقتصادی باشد و تمام زیرساخت‌ها باید در این مسیر قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه محور مقاومت به رهبری ایران مهمترین مانع تحقق نظم آینده جهان به سبک آمریکا و صهیونیست‌ها است، عنوان کرد: بنابراین آنها از ۲ سال قبل طرح ایجاد بحران شدید در محور مقاومت را دنبال می‌کنند.

وی افزود: برخلاف انتظار غربی‌ها، شرایط طوری رقم خورده است که تمام اهداف کشورهای غربی و صهیونیست‌ها در غزه از بین رفته است.

آیت الله صفایی بوشهری بزرگترین شکست اسرائیل در تاریخ حیات خود را ضربه وعده صادق دانست و گفت: رسانه‌ها می‌خواستند فکر جهان را به سمت نگاه حمایت از رژیم صهیونیستی ببرند اما الان آمریکا و اروپا و دانشگاه‌ها محور مخالفت با رژیم صهیونیستی و محکومیت آنها شده است.

وی ابراز کرد: اگر زمانی در دانشگاه‌های ایران اتفاقی می‌افتاد، دشمن با بزرگنمایی روی آن مانور می‌داد، اما اکنون در دانشگاه‌های آمریکا دانشجویان و اساتید دانشگاه را به جرم حمایت از مردم غزه دستگیر می‌کنند.

امام جمعه بوشهر یادآور شد: با وجود جریان محور مقاومت غزه و عملیات وعده صادق شرایطی ایجاد شده که دشمنان مجبور شدند ماهیت خود را نشان دهند و دوره گذاری که می‌خواستند آن را به سمتی طراحی کنند که آینده جهان در دستشان باشد، الان عکس آن کاملاً در جریان سقوط قرار گرفته‌اند.

وی افزود: دشمن ضربه خورده و دست به عملیات‌های تخریبی بیشتری می‌زند و بیشتر حمله می‌کند و کار سخت‌تر می‌شود و باید آماده باشیم.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به متحیر شدن جهان عرب در شرایط فعلی، خاطرنشان کرد: کشورهای جهان عرب اگر سکوت کنند به معنای همکاری نکردن با جبهه مقاومت است، از طرفی اگر به رژیم صهیونیستی کمک کند به عنوان دشمن جبهه مقاومت تلقی می‌شوند، ولی این قدر آش شور شده است که مجبور شدند جنایات رژبم صهیونیستی را محکوم کنند.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی انسجام روحانیت و نیروهای انقلابی و رشد عقلانیت تحلیلی آنها مهم است، بیان کرد: گوش‌مان به دهان مقام معظم رهبری باشد و این ساختار در نظام روحانیت شکل بگیرد که دیدگاه رهبری حجت باشد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه آینده بسیار روشنی در پیش داریم، ابراز کرد: باید آماده باشیم و فرهنگ مقاومت و نگاه تابعیت به هدایت‌های مقام معظم رهبری را در خود تقویت کنیم.

کد خبر 6097604

دیگر خبرها

  • دشمن تلاش دارد اعتماد مردم به نهادهای دینی را مخدوش کند
  • حجاج بیت الله الحرام از هفته آینده به حج اعزام می‌شوند
  • آحاد مردم در نظارت و مدیریت اقتصادی مشارکت خواهند داشت
  • رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ یکی از باکیفیت‌ترین رشدهای اخیر ایران است
  • لزوم انسجام روحانیت و نیروهای انقلابی/ آینده روشنی پیش رو داریم
  • بخش خصوصی؛ امید ایران توانمند
  • دولت روحانی چگونه سفره مردم را کوچک کرد؟
  • سکوت مسلمین در قبال جنایات صهیونیست‌ها زبانه‌های آتش را به جهان اسلام خواهد کشید
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است