Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس مسائل سیاسی گفت: مردم باید دیده بان نظام باشند و از کوچکترین رفتارهای مشکوک به احتکار چشم پوشی نکرده و مسئولین را در جریان امور قرار دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کارشناس مسائل سیاسی در تحلیل مبارزه با مفاسد اقتصادی و احتکار به خبرنگار تیتریک گفت: آن چیزی که در قالب سیاست های استکباری غرب و تحریم در حال انجام است متاسفانه تاثیرات چندانی نداشته و در حد و اندازه ای نیست که در داخل به آن دامن زده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی قربانی افزود: تحریم ها از 13 مرداد آغاز شده است اما متاسفانه عده ای در داخل کشور پیاده نظام جنگ اقتصادی دشمن شده اند و دست به احتکار زده اند.

وی اظهار داشت: در بحث مبارزه و برخورد با عوامل پیاده نظام دشمن و محتکران اقتصادی باید همان رفتاری صورت گیرد که با کشور متخاصم انجام خواهد شد.قربانی تصریح کرد: محتکران از بیت المال و حق مردم استفاده کرده و در مسیری قرار گرفته اند که پازل دشمن است و ملت ایران اینگونه سیاست ها و افراد را فراموش نخواهد کرد.

وی گفت: از قوه قضائیه شدیدترین نوع برخورد با محتکران مطالبه می شود چرا که این افراد سربازهای دشمن تلقی می شوند و همچنین مردم از مجلس شورای اسلامی قویا و صریحا خواستارند در راستای قوانین برخورد با محتکران اقتصادی تجدید نظر صورت گیرد تا فرصتی برای اینگونه رفتارها از طریق عوامل داخلی در مباحث اقتصادی ایجاد نشود.

قربانی افزود: محتکران غارتگران و چپاول گران بیت المال هستند به گونه ای که از اسلحه خانه های خودی سلاح برداشته و بر علیه شهروندان کشور تیراندازی می کنند لذا نوع برخورد با این افراد باید همانند برخورد با محارب و دشمن باشد.

وی اظهار داشت: قوه قضائیه و سازمان تعزیرات در برخورد با این افراد کوچکترین اهمالی نداشته باشند و اینکه جریمه برای آنها قائل شوند صحیح نخواهد بود چرا که فعالیت آنها اقدام علیه امنیت ملی با موضوع اقتصادی است.

قربانی در خاتمه تصریح کرد: مردم باید دیده بان نظام باشند و از کوچکترین رفتارهای مشکوک به احتکار چشم پوشی نکرده و مسئولین را در جریان امور قرار دهند، همچنین در صورت اهمال و کوتاهی مسئولین مطالبه گری توسط مردم ادامه داده شود.

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۲۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه

قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت : طی روز‌های اخیر نمایندگان تعزیرات حکومتی کرمانشاه به همراه بازرسان جهاد کشاورزی و دامپزشکی به صورت شبانه بازدیدی از محل کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه داشتند.

وی افزود: در این بازدید مقدار ۵۲۶ کیلوگرم سنگ‌دان و ۲۳۵ کیلوگرم گوشت مرغ به صورت ران و سینه بدون تاریخ تولید و انقضا در بسته‌های نایلونی منجمد کشف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه در این بازرسی بیش از ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ ضبط شد، خاطر نشان کرد: نسبت به حمل، امحاء و معدوم سازی این مقدار لاشه توسط نماینده دامپزشکی اقدام شد.

شاهی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از احتکار، کم‌فروشی و گران‌فروشی و… مراتب را از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات یا ۱۲۴ صمت اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان
  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • طرح نور مایه قوت قلب و امید مردم است
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند
  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه
  • وزیر کشور: اجرای حجاب یک دستور قانونی است/ بانوانی که در این زمینه دچار اهمال و غفلت باشند با تذکر باید به آن احترام گذارند؛ اگر توجه نکنند طبق قانون ورود می‌شود/ فراجا با ورود افراد آموزش دیده اقدام به اجرای طرح نور کرده است