Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان در دیداری صمیمی با پره میرو و جرومی مسئولان روابط کمیته‌های ملی المپیک و ارتباطات سازمانی کمیته بین المللی المپیک IOC به بحث در خصوص مسائل مختلف این دو نهاد پرداختند.

نمایندگان IOC دعوت رسمی توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک از دکتر سید رضا صالحی امیری جهت دیدار با وی در شهریور امسال را رسما به وی اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در ادامه پره میرو مدیر روابط کمیته‌های ملی المپیک و همبستگی المپیک IOC با اشاره به سابقه طولانی همکاری مناسب دو نهاد، کمیته ملی المپیک ایران را یکی از تاثیرگزارترین کمیته‌های المپیک آسیا و جهان دانست و خواستار تعامل بیشترش شد.

جرومی رئیس بخش مدیریت و ارتباطات سازمانی روابط کمیته‌های ملی المپیک IOC نیز محور‌های آموزش، همبستگی، بازرگانی و بازاریابی را موضوعات اصلی محور بحث مطرح کرد و آمادگی IOC برای حمایت بیشتر در این زمینه‌ها را اعلام کرد.

صالحی امیری نیز آمادگی ایران را برای حضور در برنامه‌های آموزشی به خصوص رشته‌های ورزشی مانند کشتی، وزنه برداری، تکواندو اعلام کرد و گفت: علاوه بر اعزام بهترین مربیان ورزشی ایران برای حضور در کلاس‌های آموزشی، خواستار برپایی کلاس‌هایی ویژه برای بالا بردن اطلاعات علمی مربیان و ورزشکاران قهرمان ایران هستیم.

دیدار صالحی امیری و باخ ۲۱ شهریور در لوزان مقر اصلی کمیته بین المللی المپیک (IOC) برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: بازي هاي آسيايي جاکارتا کميته المپيک صالحي اميري توماس باخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۲۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی

کمیته انضباطی مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای سپاهان را فراخواند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره، ابلاغ می شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.

به گزارش تسنیم، بعد از حواشی بازی پرسپولیس -سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر که روز 12 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد، واکنش‌های رسانه‌ای بسیار زیادی در این مورد صورت گرفت. همین موضوع عاملی شد تا کمیته انضباطی مدیران بخش مرتبط با رسانه دو تیم را احضار کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • از سوء استفاده صهیونیست‌ها و عناصر ضدانقلاب از اقلیم کردستان علیه ایران جلوگیری کنید
  • رئیسی: از سوءاستفاده صهیونیست‌ها علیه ایران جلوگیری کنید/ بارزانی: حرمت کمک‌های ایران را نگه می‌داریم
  • رئیسی: از سوء استفاده صهیونیست‌ها علیه ایران جلوگیری کنید/ بارزانی: حرمت کمک‌های ایران را نگه می‌داریم
  • اقلیم کردستان: روابط تاریخی ما را به ایران پیوند داده است
  • رئیس سیا نگران روابط ایران و روسیه شد/ برنز به ایران اتهام زد
  • ۲ هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات پزشکی بهره مند شدند
  • درخواست اوکراین برای حذف قایقران روسی از المپیک پاریس
  • احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • باخ: کار من دخالت در سیاست نیست