Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: تمام برنامه‌های ایام محرم در ایلام با محوریت مساجد انجام می‌شود. ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷ استانها ایلام نظرات

حجت‌الاسلام علی چراغی پور در گفت و‌گو با خبرگزاری تسنیم در ایلام با اشاره به اینکه محرم و صفر فرصتی مناسب در تعمق و تبین و شناخت اهداف نهضت حسینی است اظهار داشت: به جهت شناخت و تبین و تعمق نهضت حسینی همایش ویژه ایام محرم در ایلام برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: ایام محرم نقش ارزنده در وحدت و انسجام دارد و لازم است خطبا و وعاظ و مداحان بیش از بیش به این مهم که از راهبردهای محرم و عاشورا است بپردازند.

وی مسجد را به عنوان کانون برگزاری مراسم محرم دانست و خاطر نشان کرد: برگزاری مراسم محرم با محوریت مساجد برگزار و مساجد به عنوان کانون نشر فرهنگ عاشورا در اولویت اساسی قرار دارند.

چراغی‌پورمهم‌ترین هدف دشمن را پیاده‌سازی نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان برای فراموش کردن قیام خون‌بار حسینی و مساجد نام برد و گفت: همانطور که امام راحل(ره) فرمود" مسجد سنگر است، سنگرها را حفظ کنید" ما باید تلاش کنیم تمام برنامه‌های ایام محرم با محوریت مساجد انجام شود تا این سنگر عظیم و وحدت بخش و دشمن شکن همواره حفظ شود.

وی برنامه‌های استان ایلام در ایام محرم با محوریت مسجد را اقامه نماز اول وقت و نماز جماعت ظهر عاشورا و دعاهای ویژه ایام محرم نام برد و بیان کرد: حضور روحانیون اعزام از قم و اعزام به شهرها و روستاهای استان و برنامه‌های عفاف و حجاب و همچنین تبین و تشریح اهداف عاشورای حسینی برای نوجوانان از دیگر برنامه‌های ایام محرم در استان ایلام است.

چراغی پور برگزاری همایش محرم در استان ایلام را برنامه ویژه ایام محرم در ایلام دانست و گفت: این همایش به تشریح و بازخوانی قیام حسینی در ابعاد مختلف می‌پردازد و هدفش شناخت قیام حسینی و نقش این قیام در الگو گیری جوانان ایران اسلامی در مقابل نظام سلطه است.

انتهای پیام/ ع

R7718/P1494/S6,52/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۲۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود

به گزارش خبرنگار مهر، «سیدمحمد حسینی» معاون رییس‌جمهور در امور مجلس، امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز گذشته مجلس کار خوبی انجام داد و نمایندگان اشکالی که شورای نگهبان در مورد اجاره بها گرفته بود را رفع و نهایی کردند.

وی افزود: چون در آستانه تابستان و فصل نقل و انتقالات هستیم و امیدواریم شورای نگهبان هم زودتر تصویب کند تا در وزارت راه و شهرسازی به آن عمل شود.

حسینی افزود: نکته بعدی، تحقیق و تفحص مجلس در مورد سازمان آفات بود که بیشتر به دوران دولت قبل و تا ۱۴۰۰ مربوط می شود.

وی گفت: ضمن آنکه بحث اجرای ماده ۲۳۴ را داشتیم که به وزارت بهداشت و برخی دستگاه‌ها مربوط می‌شد و در مورد کمبود داروها توضیحاتی داده شد و نمایندگان قانع شدند که این مورد به قوه قضاییه ارسال نشود.

حسینی اظهار کرد: دستگاه‌های مختلف از جمله صمت و اقتصاد و وزارت بهداشت همه تلاش خود را می‌کنند تا مشکلات دارویی برطرف شود و مساله ابلاغ به قوه قضاییه منتفی شد چون جرمی مرتکب نشده است و کمبودهایی بوده و تمام تلاش دولت بر جبران این موارد است.

کد خبر 6087456

دیگر خبرها

  • زمان‌بندی ۵۷۵ پروژه فعال در شهر اصفهان انجام شد
  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • ایران یک کشور صادراتی با محوریت دانش بنیان تبدیل خواهد شد
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • اهمیت اجرای برنامه‌های دهه کرامت با محوریت جوانان
  • توسعه امکانات پزشکی در استان ایلام استمرار داشته باشد
  • پیش‌بینی اعتبار ۳ هزار میلیارد تومانی برای اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی اعتبار۳ هزار میلیارد تومانی برای اربعین امسال
  • اتفاق جدید در پویش‌ و جشن های نوروز و رمضان امسال | وقتی جشن‌های شهری با محوریت کودکان و نوجوانان برگزار می شود