Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کرمان، محمد جعفر علیزاده در حاشیه بازدید از بیمارستان در حال احداث سینای زرند، با اشاره به زلزله خیز بودن این ‌شهرستان گفت: احداث بیمارستان مجهز و مقاوم از مهم‌ترین نیازهای موجود در شهرستان زرند است.

وی با بیان اینکه سال گذشته عدم تخصیص اعتبارات کافی منجر به تاخیر در اجرای عملیات اجرایی این بیمارستان شد، ابراز امیدواری کرد: با تخصیص اعتبارات مناسب در سال جاری عملیات احداث پروژه تا بهمن ماه به اتمام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر راه و شهرسازی از خرید به موقع  و نصب تمام تجهیزات تاسیساتی این بیمارستان علیرغم‌ مشکلات بازار خبر داد و تصریح کرد: پیشرفت کلی پروژه ۹۰ درصد است.

علیزاده تصریح کرد: بیمارستان ۲۴۴ تخت خوابی زرند یکی از بزرگ ترین پروژه های بیمارستانی کشور و از مهم ترین پروژه های درمانی افتتاحی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به شمار می رود.

کد خبر 4379684

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره راه و شهرسازی کرمان زرند وزارت راه و شهرسازی مردم علیه احتکار خبرگزاری مهر روز خبرنگار کرمانشاه بوشهر احتکار شهرکرد گرگان مشهد شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه یاسوج مجلس شورای اسلامی لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۲۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۲ هزار واحد مسکن مددجویان کمیته امداد گلستان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان‌ گفت: همزمان با سراسر کشور ۲ هزار و ۱۰۶ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد استان گلستان به بهره‌برداری رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، عیسی بابایی ظهر امروز در  مراسم متمرکز افتتاح 2 هزار واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در شهرستان آق‌قلا اظهارداشت: همزمان با سراسر کشور با حضور وبیناری رئیس جمهور 2 هزار و 106 واحد مسکن مددجویان کمیته امداد استان گلستان به بهره‌برداری رسید.

وی اظهار کرد: برای احداث این واحدهای مسکونی 9 هزار و 500 میلیارد ریال هزینه شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان‌ گفت: سال گذشته 397 مورد تعمیرات مسکن با 80 میلیارد ریال اعتبار، 277 مورد احداث فضای جانبی با 46 میلیارد ریال، 552 مورد لوله‌کشی گاز با 56 میلیارد ریال و 19 مورد مساعدت خرید نهضت ملی مسکن با 15 میلیارد و 200 میلیون ریال در استان داشتیم.

بابایی افزود: برای هر واحد هزار و 500 میلیارد ریال کمک بلاعوض پرداخت شد و هزینه‌های صدور پروانه، امتیازات آب، برق، گاز، نمای ساختمانی و ایزوگام به صورت رایگان داده شده است.

وی اظهار کرد: در مجموع با کمک خیرین و مشارکت‌های مردمی و تسهیلات ارایه شده برای هر واحد مسکونی حدود سه میلیارد ریال در اختیار مالکین قرار داده شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان‌ خاطرنشان کرد: در 80 درصد روستاهای استان هیچ مددجوی فاقد مسکن نداریم و این آمادگی برای پذیرش احداث مسکن برای نیازمندان وجود دارد. امسال 500 واحد در دست احداث داریم.

انتهای پیام/581/.

دیگر خبرها

  • ۱۱ طرح صنعت آب و برق استان سمنان بهره‌برداری شد
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان
  • سرنوشت بلدیه تهران | آیا این بنا امسال افتتاح می شود؟
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت
  • ۲۱۱ طرح سفر اول رییس جمهور به استان سمنان افتتاح شده است
  • عین اللهی از بیمارستان‌های در دست احداث بازدید کرد
  • آغاز احداث پارکینگ مجاور خیریه ام‌البنین(س) در منطقه ۱۰ اصفهان
  • سه طرح هادی در شیروان افتتاح شد
  • افتتاح سالن بانوان زرند به زودی
  • افتتاح ۲ هزار واحد مسکن مددجویان کمیته امداد گلستان