Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان بویراحمد در مورد مشکل آب شرب روستای «میان تنگان» گفت: در صورت همکاری مردم برای گرفتن انشعاب و نصب کنتور، اعتبار لازم برای رفع این مشکل اختصاص داده می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، عزیز فیلی معاون عمرانی استانداری، و شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد به همراه هیاتی  از مدیران و مسئولانی از اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان در روستای «میان تنگان» بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عزیز فیلی، معاون عمرانی استانداری در جمع دانشجویان جهادگر و اهالی روستا گفت: اقدامات خوبی در روستای میان تنگان در حال اجراست.

فیلی مطرح کرد: با همکاری مردم روستا و شرکت آب و فاضلاب روستایی آب شرب روستا ساماندهی و مشکلات آن برطرف خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: مشکلات راه، مدرسه و کانال کشاورزی روستا بررسی و تامین اعتبار خواهد شد و همچنین از سوی استانداری مبلغ ۲۰ میلیون تومان به ساخت مسجد روستا کمک می‌شود.

وی اضافه کرد: دراوایل انقلاب، مدیریت جهاد کشور را نجات داد و هم اکنون نیز با روحیه جهادی می‌توانیم پله‌های رشد و ترقی را طی کنیم.

جهانگیر انصاری، جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: یکی از ماموریت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خدمت به مناطق محروم است و همه ما مسئولان وظیفه داریم که به مردم خدمت کنیم.

انصاری تصریح کرد: ما مسئولان نیز در کنار گروه‌های جهاد که در حال محرومیت زدایی و خدمت به مردم هستند، قرار داریم و در این زمینه کوتاهی نخواهیم کرد. وقتی مردم می‌بینند که مسئولان در کنار آن‌ها هستند، امیدوار می‌شوند.

جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد: در عرصه‌های مختلف هرجا که روحیه جهادی حاکم بود، محرومیت و نگرانی نیست.
 
ابوالحسن صداقت کیش، قائم مقام جهادکشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: با توجه به کم بارشی و کم آبی جهاد کشاورزی آمادگی دارد که از محل اعتبارات ملی بصورت ۸۵ درصد بلاعوض سیستم آبیاری قطره‌ای را برای باغات و کشاورزی این روستا انجام دهد.

صداقت کیش در ادامه افزود: با همکاری منابع طبیعی و امور آب استان این طرح اجرا می‌شود و دیگر نیازی به ایجاد کانال آب کشاورزی نیست.

شاهرخ کناری، فرماندار شهرستان بویراحمد نیز در این بازدید در مورد مشکل آب شرب روستای «میان تنگان» گفت: در صورت همکاری مردم برای گرفتن انشعاب و نصب کنتور، اعتبار لازم برای رفع این مشکل اختصاص داده می‌شود.

کناری مطرح کرد: در صورت همکاری مردم فرمانداری آمادگی دارد که عملیات آبرسانی به این روستا را از هفته آینده آغاز کند.

فرماندار شهرستان بویراحمد در خصوص جاده ارتباطی روستا بیان کرد: ۱۰ میلیارد تومان برای جاده‌های آنتنی محور پاتاوه – دهدشت در محدوده شهرستان بویراحمد اختصاص داده شده که از همین محل مشکل جاده این روستا مرتفع می‌شود.

کناری در زمینه نیمه کاره بودن مسجد روستا خاطرنشان کرد: ۱۰ میلیون تومان از سوی فرمانداری به مسجد روستا کمک خواهد شد. به بهسازی روستا کمک می‌کنیم.

وی گفت: یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان طبق موافقت نامه‌ای که با بسیج سازندگی و سپاه پاسداران منعقد شده پروژه عمرانی در روستاها و مناطق محروم شهرستان در حال اجراست.

فرماندار شهرستان بویراحمد مطرح کرد: ۱۶ میلیارد تومان از محل اعتبارات توازن به بنیاد مسکن اختصاص داده می‌شود که به بهسازی روستا‌های دارای دهیاری کمک شود.

همچنین مهران گودرزی، بخشدار کبگیان در این دیدار گفت: جاده ارتباطی روستای «میان تنگان» منتهی به امامزاده علی (ع) می‌شود که بخشی از کار انجام شده و ۱۲ کیلومتر آن نیاز به آسفالت دارد. در صورت رفع مشکل جاده عشایر نیز برای کوچ کمتر مشکل خواهند داشت. بهسازی روستا انجام خواهد شد.

عبدالله بهمنش، مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد گفت: معادل ۱۲ هزار متر مربع جایگاه دام و ۲۰۰۰ راس گوسفند و بز سم ضد انگل خارجی و داروی ضد انگل داخلی در بین دامداران روستای میان تنگان توزیع شده است.

لازم به ذکر است، روستای «میان تنگان» از توابع بخش کبگیان شهرستان بویراحمد با با ۸۰ خانوار و جمعیتی بالغ بر ۳۵۰ نفر در ۷۰ کیلومتری یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد و هم اکنون گروه جهادی سفیران هدایت دانشگاه فرهنگیان یاسوج در حال خدمات رسانی در بخش‌های مختلف از جمله فرهنگی، آموزشی، عمرانی، بهداشتی و اجتماعی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان مناطق محروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۲۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل زده

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان از اجرای طرح اضطراری برای حل مشکل بی‌آبی ۲۸ روستای سیلزده مجتمع بندینی زرآباد خبر داد و افزود: ناوگان آبرسانی سیار در سطح این شهرستان فعال است.

علیرضا قاسمی امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در بازدید از مناطق سیل زده اظهارکرد: سیلاب، طغیان رودخانه‌ها و طوفان بی‌سابقه‌ باعث آسیب‌های بسیار زیادی به تأسیسات آب شد، به طوری‌که ۲۹۵ روستا و ۶ شهر سیستان و بلوچستان دچار بی‌آبی شدند.

وی با بیان اینکه ۱۲ شهرستان سیستان و بلوچستان به دلیل تشدید بارش‌ها در محاصره سیل قرار گرفتند، افزود: در روستاهایی که امکان تردد وجود داشت و سیلاب در محل جاری نبود، نسبت به رفع فوری خسارت‌ها و برقراری آب در شبکه روستاها و شهرهای درگیر اقدام شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان با اشاره به آسیب خط اصلی مجتمع ۲۸ روستایی بندینی در شهرستان زرآباد بیان کرد: با توجه به جاری بودن آب در محل شکستگی خط انتقال اصلی مجتمع، برای رفع فوری مشکل بی‌آبی مردم اجرای ‌طرح موقت و اضطراری در دستورکار آبفا قرار گرفت که اکنون در حال اجراست.

وی از فعالیت تانکرهای آبرسانی سیار در زرآباد خبر داد و گفت: آب آشامیدنی مردم از طریق ناوگان آبرسانی سیار در حال تأمین است تا آسیب‌های وارده ترمیم و آب پایدار شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اختصاص ۲ هزار میلیارد برای بهسازی فرودگاه بم
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیلزده زرآباد آغاز شد
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل زده
  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • آغاز آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • عملیات آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان