Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی گفت: در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، ۱۰۰ هزار بسته نوشت افزار ایرانی در میان دانش آموزان محروم کشور توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد و به نقل از آستان نیوز، مصطفی خاکسار قهرودی معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی با بیان اینکه آستان قدس رضوی در راستای حمایت از تولید ملی و کمک به دانش آموزان بی‌بضاعت کشور توزیع نوشت افزار ایرانی را در دستور کار دارد، تصریح کرد: این اقدام خداپسندانه از حدود ۲ سال پیش با دستور حجت الاسلام والمسلمین رئیسی تولیت آستان قدس رضوی در معاونت امداد مستضعفان آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه اقلام این بسته‌ها شامل کیف، مداد، خط کش، جامدادی، مداد رنگی، مداد تراش، مداد پاکن، دفتر نوشتاری و نقاشی است، ابراز کرد: این بسته‌ها عموما توسط دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان‌های مختلف کشور و با اولویت مناطق غیر شهری و محروم، در میان دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت توزیع می‌شود.

 

خاکسار ارزش ریالی مجموع بسته‌های نوشت افزار توزیع شده در سال جاری را بیش از ۳۵ میلیارد ریال معرفی کرد و در رابطه با چگونگی شناسایی دانش آموزان محروم گفت: شناسایی دانش آموزان بی‌‌بضاعت با همکاری خادمیاران رضوی در استان‌های مختلف، ادارات کل آموزش و پرورش، کمیته امداد و سازمان‌های خیریه معتبر کشور انجام می‌شود.

 

گفتنی است، معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی در سال ۹۵ تعداد ۶۷ هزار بسته و در سال ۹۶ تعداد ۱۰۰ هزار بسته نوشت افزار ایرانی را همزمان با بازگشایی مدارس در میان دانش آموزان محروم سراسر کشور توزیع کرده است.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس عزت الله انتظامی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شیراز بازار مسکن اردبیل روزنامه های ورزشی فوتبال ایران آمریکا روزنامه دانش آموزان محروم نوشت افزار آستان قدس رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۲۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ حجت الاسلام محمد رضا بخشی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شاهرود گفت: هر بسته به ارزش یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان شامل اقلامی از جمله برنج، روغن ماکارونی و رب گوجه فرنگی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجباری نبودن لباس فرم برای دانش آموزان
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در شهر زنجان
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در سطح شهر زنجان
  • قبولی ۱۶ دانش آموز سمپاد مناطق محروم در کنکور سال گذشته
  • ۳ دهه خدمت در مناطق محروم / بازنشستگی که خوشایند نیست
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • اجبار دانش‌آموز برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • مراسم روز معلم در مدارس دانش‌آموزان اتباع + فیلم
  • مهمترین مأموریت آموزش و پرورش تربیت تمام ساحتی است