Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@19:29:27 GMT

تهران| حماسه صبر؛ تجلیل از پرستوهایی که تفسیر استقامت هستند

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۳۲۹۵۵

تهران| حماسه صبر؛ تجلیل از پرستوهایی که تفسیر استقامت هستند

‍‍‍‍‍‍

"آزادگان" با رهایی از قید نفسانیات علاوه بر اینکه حجت را بر مسئولان تمام کردند با صبر و ایثار خود معنایی دوباره بر واژه استقامت بخشیدند. ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸ استانها استان تهران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تهران، 26 مردادماه 1369 روز تحقق بشارت حق بر صابرانی بود که رنج و مشقت اسارت را با ایستادگی در برابر اعتقادات خود به جان خریدند، 28 سال پیش در چنین روزی میهن اسلامی شاهد بازگشت غرورآفرین نخستین گروه آزادگان سرافرازی بود که پس از سال‌ها اسارت در زندان‌ها و اسارتگاه‌های رژیم بعث عراق قدم به خاک پاک میهن اسلامی خود گذاشتند، رزمندگانی که پای ارزش‌های انقلاب ایستادند و از همه جا و همه کس بریدند تا به خدا برسند و به راستی که آزاده نامیده شدند چون از قید نفس و نفسانیات رهایی یافته بودند و چه خوش گفته‌اند مقام معظم رهبری که "شما آزادگان و عزیزان زندانی و دربند ما و نیز ملت ایران حجت را بر مسئولان و ما تمام کردید".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین مناسبت امروز مراسمی با حضور مسئولان کشوری و استانی در تجلیل از مقام شامخ آزادگان در استانداری تهران برگزار شد که بخش‌هایی از آن را با هم می‌‎بینیم.

انتهای پیام/ح

R7840/P1357/S6,60/CT16

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۲۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صندوق‌های املاک و مستغلات بورس، مسیری برای کمک به بانک‌ها جهت رهایی از بنگاهداری

محمد خبری زاده کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بانک‌ها املاک بسیاری دارند و بار‌ها بار‌ها جدا از بحث قانونی بر این نکته تاکید شده که نباید بنگاهداری دارند بنگاهداری بانک‌ها که معایب مختلفی از جمله تحت تاثیر قرار گیری شاخص‌های کلان اقتصادی را به همراه دارد.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه اظهار کرد: گاهی خود بانک‌ها تمایل به عرضه و فروش املاک خود دارند، اما به سبب شرایط و میزان مبالغ مورد نیاز متقاضی برای آنها وجود ندارد حالا صندوق املاک و مستغلات این امکان را فراهم می‌کند که بانک‌ها بتوانند این املاک خود را به واحد‌های خرد تبدیل و به متقاضیان بیشتری با فروش برسانند.

خبری زاده افزود: در کل صندوق‌های املاک و مستغلات این امکان را فراهم می‌کنند تا علاقه‌مندان به سرمایه گذاری در حوزه مسکن و زمین با سرمایه‌های خرد خود هم بتوانند در این‌حوزه سرمایه‌گذاری کنند مسیری که می‌تواند به کاهش بنگاهداری داری بانک‌ها کمک قابل توجهی کند.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: بانک مرکزی هم به سبب همین موارد مطرح شده این اجازه را به بانک‌ها داده که بتوانند صندوق املاک و مستغلات تاسیس کنند تاسیس صندوقی که شاید کمی نادیده هم گرفته شده، اما در مجموع مسیری مناسب، شفاف و در دسترسی برای بانک‌ها جهت رهایی از بنگاهداری محسوب می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • رهایی پرندگان کمیاب زینتی از دست قاچاقچیان در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازداشت قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • صندوق‌های املاک و مستغلات بورس، مسیری برای کمک به بانک‌ها جهت رهایی از بنگاهداری
  • حجت الاسلام علم الهدی: بشارت خداوند به استقامت کنندگان در راه حق
  • برگزاری «مشق حماسه» در رشت
  • رهایی ۶۱۳ نفر از قصاص در سال گذشته
  • مسئولان اینتر به زودی با طارمی دیدار می‌کنند