Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-20@05:38:09 GMT

برگزاری طرح ملی نماز کلید بهشت در دهدشت

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۳۲۹۶۶

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد،امام جمعه دهدشت در همایش طرح ملی نماز کلید بهشت در حوزه علمیه خواهران دهدشت گفت:مهمترین شاخص معرفت انسان نماز است واجرای طرح نماز کلید بهشت گامی در جهت تقویت فرهنگ اقامه این فریضه الهی است.
حجت الاسلام حسینی گفت: انسانها باید سرشار از معرفت قرآن ونماز باشند تا در مسیر سعادت قرار گیرند وبتوانند با ناهنجاریهای سخت زندگی روبرو شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: برای اثرگذاری تبیین واقامه نماز باید مربی خود عامل به نماز صحیح باشد.
امام جمع دهدشت افزود: اجرای این طرح از سوی حوزه های اقامه نماز وسوادآموزی از جهت اینکه آموزش عملی به بی سوادان است ارزشمند است.
معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش استان هم گفت:طرح یاوران معروف برای نخستین سال ودر قالب ارائه ومعرفی معروفها توسط گروههای دانش آموزی یاور به دیگر دانش آموزان اجرا می شود.
سیدبهاءالدین ملک حسینی افزود:مدت 20دقیقه از اذان ظهر به وقت نماز جماعت در مدارس اختصاص یافته است که از سوی برخی روحانیان حاضر در مدرسه ومربیان اجرا می شود.
وی گفت: ایجاد مرکز آموزش عمومی قرآن در مدارس از مهمترین اولویت های ترویج فرهنگ قرآن،نماز وعترت است.
رئیس ستاد اقامه نماز استان هم برگزاری همایش های نماز کلید بهشت در استان را بسیار خوب توصیف کرد وگفت: این همایش چهارمین وآخرین همایش استانی طرح ملی آموزش عملی نماز به سوادآموزان است که در دهدشت برگزار شد.
سیدالیاس چراغزاده با بیان اینکه مربیان طرح از سوی ستاد اقامه نماز تأمین می شوند افزود:همایش ها وکارگاه های آموزشی به مدت8روز در4شهرستان ومنطقه برگزار شد.
وی گفت: این طرح برای دومین سال متوالی با مشارکت معاونت سوادآموزی آموزش وپرورش استان وستاد اقامه نماز برگزار می شود.
معاون سوادآموزی آموزش وپرورش استان هم گفت: این طرح سال گذشته در دنا با ظرفیت 175آموزش دهنده وحدود600سوادآموز و امسال در یاسوج،دهدشت،دوگنبدان ومارگون با ظرفیت 543آموزش دهنده با پیش از 2هزار و300سوادآموز اجرا شد.
سیدحمدالله خواهش نیک اضافه کرد: از برترین های اجرای طرح در2بخش آموزش دهنده وسوادآموز پس از ارزیابی عملی در اسفندماه تقدیر می شود.
وی گفت: در این طرح سوادآموزان در شروع کلاس10دقیقه آموزش عملی نماز را فرامی گیرند.
معاون سوادآموزی آموزش وپرورش استان ادامه داد: در این طرح نرم افزار(اپلیکیشن) ویژه صحیح خوانی
نماز بر روی گوشیهای هوشمند آموزش دهندگان وسوادآموزان نصب می شود.
مدیرآموزش وپرورش دهدشت گفت: برای اجرای این طرح 160آموزش دهنده در قالب 3کارگاه آموزشهای لازم را فرا گرفتند.
علی پورکپور افزود: طرح نماز کلید بهشت برای ترویج فرهنگ اقامه وصحیح خوانی نماز یک فرصت است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد یاسوج دهدشت خبرگزاری صدا و سیما شبکه دنا طرح نماز کلید بهشت حوزه علمیه خواهران سوادآموزان اذان ظهر مدارس ستاد اقامه نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۲۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت‌الله طباطبائی‌نژاد

بنا بر اعلام ستاد برگزاری نمازجمعه، قبل از خطبه‌ها سردار سرتیپ پاسدار جواد استکی، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای سیدالشهداء (ع) نیروی زمینی سپاه در استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد به مناسبت دوم اردیبهشت‌ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنرانی می‌کند.


در این مراسم میز‌های خدمت دادگستری، مرکز منطقه ۶ و بازرسی کل استان اصفهان، اداره کل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان، مرکز وکلای قوه قضائیه استان اصفهان، اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، اداره کل ثبت احوال استان اصفهان، ویزیت تخصصی پزشکی رایگان، اداره کل بیمه سلامت استان اصفهان، فرماندهی انتظامی استان اصفهان، اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان برپا می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در اقلید
  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در مرودشت
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از وعده صادق بعد از اقامه نماز جمعه در چرمهین + فیلم
  • اقامه نماز جمعه خرم آباد به امامت حجت الاسلام والمسلمین شمسی فر
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در پلدشت
  •  اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت‌الله طباطبائی‌نژاد
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت‌الله طباطبائی‌نژاد
  • حمایت گلستانی ها از مردم غزه و فلسطین ؛ فردا با راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه
  • برگزاری راهپیمایی جمعه خشم، ۳۱ فروردین در لرستان