Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجموعه فرهنگی‌تاریخی نیاوران، به‌منظور تشویق عموم مردم به بازدید از موزه‌ها و آشنایی با میراث‌فرهنگی کشور، همزمان با عید سعید قربان با افزایش ساعت فعالیت موزه‌ها و تدارک ویژه‌برنامه موسیقی در باغ مجموعه نیاوران، میزبان علاقه‌مندان می‌شود.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، براساس این گزارش ساعت فعالیت موزه‌های مجموعه نیاوران در روز عید قربان تا ساعت ۲۱ افزایش می‌یابد و ورود به مجموعه تا ۸ شب امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین گروه «نوای ارغوان» با اجرای موسیقی سنتی و آواز توسط کودکان و نوجوانان در محوطه باغ تاریخی مجموعه نیاوران از ساعت ۱۹ تا ۲۱ پذیرای هنردوستان می‌شود.

علاقه مندان می‌توانند در تاریخ ۳۱ مرداد ماه از ساعت ۹ تا ۲۰ به مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران واقع در میدان شهید باهنر (نیاوران) مراجعه کنند، همچنین موزه‌ها تا ساعت ۲۱ فعال است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کاخ موزه نیاوران عید قربان بازدید عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۳۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرد تذکردهنده به کودک شعرخوان در حافظیه، توبیخ شد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، شهرام زند وکیلی با اشاره به انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر تذکر یکی از نیروهای مراقبتی مجموعه فرهنگی تاریخی، حافظیه به شعرخوانی کودکی بر سر مقبره حافظ شیرازی، گفت: برای حفظ کرامت انسانی بازدیدکنندگان از مقبره لسان‌الغیب به‌ویژه نونهالان ایران اسلامی، نیروی خاطی در مجموعه فرهنگی، تاریخی حافظیه توبیخ شد.

وی اظهار کرد: برخورد مناسب متولیان و مراقبین آثار، اهمیت بسزایی در توسعه صنعت گردشگری دارد و اگر نحوه برخورد با مسافران و گردشگران متناسب با اصول رفتاری حوزه گردشگری باشد، بی‌تردید عاملی برای سفر دوباره گردشگران به این مقصد خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های پنجم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • سعدآباد پر حاشیه
  • سعدآباد پرحاشیه
  • موزه چینی خانه شیخ صفی مهمترین مکان برای معرفی هویت ملی
  • ورزشی‌های چهارم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • مأموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است
  • ماموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است نه عمرانی
  • ورزشی‌های سوم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • سعدی؛ میزبان رویداد هنری گل، مرغ و خوشنویسی شد
  • فرد تذکردهنده به کودک شعرخوان در حافظیه، توبیخ شد