Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوره تخصصی مقاله نویسی ISI شهریور ماه در دانشگاه تهران برگزار می‌شود. به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو دوره تخصصی مقاله نویسی ISI  شهریور ماه در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
سرفصل‌های این دوره شامل « آشنایی با مبانی و اصول اولیه در نوشتن مقالات علمی، شیوه‌های نوشتن مقالات جهت ارسال به مجلات ISI و ISC، شیوه‌های نوشتن مقالات علمی پژوهشی و علمی ترویجی به صورت کاربردی، شیوه نگارش مقاله برای کنفرانس‌ها به روش کاملا کاربردی، آشنایی با همایش‌های بین المللی و ملی و روش‌های سنجش اعتبار علمی کنفرانس ها، آشنایی با مجلات معتبر، غیرمعتبر و جعلی، معرفی مجلات معتبر داخلی و خارجی در زمینه رشته تخصصی شرکت کنندگان، آشنایی با مجلات دارای ضریب تاثیر، نحوه تنظیم فرمت استاندارد مقاله علمی برای مجلات داخلی و ISI، نحوه استناد و منبع نویسی و کاورلتر و استانداردسازی در مجلات داخلی و isi، نحوه انتخاب یک ژورنال مناسب جهت چاپ مقاله، نحوه ارسال و مکاتبه با مجلات و پیگیری انتشار مقاله علمی، نحوه انتخاب داور از پایگاه‌های معتبر علمی، نحوه پاسخگویی به داوران و اصلاحات مقاله، ارایه لیست تمامی نشریات داخلی و خارجی مورد تایید وزارت علوم » است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۳۳۰۶۲۹ تماس حاصل فرمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مقاله نویسی دانشگاه مجله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۳۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست شورای مسکن دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی نشست شورای مسکن دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور عنایت اله ملکی تبار مشاور و رییس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، سعید صابونی رییس مرکز عمران، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی، داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی، حسین جوادی خزانه دار دانشگاه آزاد اسلامی و سیدمرتضی شهیدی سرپرست مرکز امور حقوقی و صیانت از دارایی‌های دانشگاه آزاد اسلامی امروز در سازمان مرکزی برگزار شد.

طهرانچی در این نشست با تأکید بر اینکه سال ۱۴۰۳، سال رسیدگی به امور معیشتی و رفاهی کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی است، گفت: نحوه و میزان افزایش حقوق و دستمزد کارکنان و اعضای هیأت علمی متناسب با چارچوب هایی که در دولت مصوب شده است در اولین جلسه هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه پروژه مسکن کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی بسیار جدی است، اظهار کرد: در بهمن ماه سال گذشته در مراسمی با حضور رییس‌جمهور عملیات اجرایی ساخت مسکن در ۹۵۷ هکتار از زمین‌های دانشگاه آزاد اسلامی برای ساخت چندین هزار واحد مسکونی آغاز شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: هر ۳ ماه یکبار کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی باید مصادیق عملی پروژه مسکن را مشاهده کنند. البته به دلیل بروکراسی های خارج از دانشگاه این پروژه تا حدودی کند پیش رفت.

طهرانچی با بیان اینکه در پروژه مسکن در نظرگرفتن ۴ نکته بسیار مهم و حائز اهمیت است، گفت: اختصاص زمین، انتخاب پیمانکار صنعتی انبوه ساز مناسب، مشارکت دانشکدگان صنعت ساختمان در پروژه و تأمین منابع از موارد بسیار مهمی هستند که همواره باید مورد توجه قرار بگیرند، به خوبی انجام شوند و موازی هم پیش بروند.

کد خبر 6079871

دیگر خبرها

  • توجه بیشتر به مشاهیر ادبی در نمایشگاه کتاب به گردشگری ادبی کمک می‌کند
  • مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی دوسالانه ترویج نجوم ادیب تمدید شد
  • مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
  • المپیاد علمی دانشجویی غیرمتمرکز ۳۱ فروردین برگزار می‌شود
  • کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه تیرماه 1403 در دانشگاه آزاد اصفهان برگزار می‌شود
  • جزئیات سومین کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه در دانشگاه آزاد اصفهان
  • زمان نام‌نویسی وام شهریه دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • اولین کنفرانس ملی مهارت ایران برگزار می‌شود
  • نشست شورای مسکن دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • دوره آشنایی با اصول و مبانی بازاریابی و فروش در حمل و نقل دریایی