Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@07:44:47 GMT

طوفان پرده کعبه را کنار زد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۳۳۳۰۱

‍‍‍‍‍‍

دریافت 4 MB

        

کد خبر 4379723.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: عربستان سعودی مکه مکرمه کعبه مردم علیه احتکار فوتبال ایران فناوری اطلاعات ایالات متحده آمریکا لیگ برتر فوتبال ایران رضا رشیدپور اختراع و مخترعان برنامه حالا خورشید بازیهای آسیایی اندونزی 2018 حسن روحانی صنعت خودروسازی ترکیه لیونل مسی عزت الله انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۳۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند تماشاگر برای فیلم‌های نوروزی به سینما رفتند؟

۶ فیلم اکران نوروزی در روزهای ابتدایی نمایش عمومی خود بیش از ۳۰۰ هزار نفر را میزبانی کردند.

به گزارش ایسنا، اکران فیلم‌های نوروزی سینما در روزهای آخر هفته تکمیل‌تر شد و اگرچه هنوز «آسمان غرب» آماده اکران نشده و قرار است طی چند روز آینده به چرخه اکران اضافه شود، ۶ فیلم «نوروز»، «پرویز خان»، ‌ «تمساح خونی»، «بی‌بدن»، «ایلیا جستجوی قهرمان» و «آپاراتچی» روی پرده هستند.  

فیلم «تمساح خونی» به کارگردانی جواد عزتی که یک هفته زودتر از دیگر فیلم‌ها اکران خود را آغاز کرده، تا پیش از ظهر شنبه، ۲۶ اسفندماه حدود ۲۹۷ هزار و ۳۵۰ بلیت فروخته و با اکران در ۴۳۸ سالن به فروش ۱۷ میلیارد و ۶۱۵ میلیون تومانی رسیده است.

فیلم دوم پرفروش‌های نوروزی «پرویزخان» به کارگردانی علی ثقفی است که در پنج روز اکران خود میزبان هفت هزار و ۸۰۰ تماشاگر بوده و بیش از ۵۶۰ میلیون تومان هم فروش داشته است.

فیلم «بی‌بدن» ساخته مرتضی علیزاده نیز در سه روزی که از اکرانش می‌گذرد، با هفت هزار تماشاگر ۵۱۰ میلیون تومان بلیت فروخته است.

«نوروز» به کارگردانی سهیل موفق با ۲۳۰۰ نفر تماشاگر ۱۴۴ میلیون تومان در سه روز فروش داشته است.

همچنین انیمیشن «ایلیا جستجوی قهرمان» از سید علی موسوی‌نژاد که از ۲۲ اسفندماه روی پرده رفته، با بیش از ۲۶۳۰ تماشاگر به فروش ۱۲۸ میلیون تومانی رسیده و «آپاراتچی» قربانعلی طاهرفر نیز در سه روز ابتدایی اکران خود با ۱۳۰۰ نفر تماشاگر ۸۶ میلیون تومان بلیت فروخته است.

در حال حاضر فیلم‌های دیگری همچون «روشن»، «هاوایی»، «هتل» از اکران ۱۴۰۲ روی پرده سینماها هستند.

بیشتر بخوانید:

زیر و بم گیشه سینما در ۱۴۰۲

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پاداش های عظیم الهی برای چشم انسان
  • (تصاویر) گلدوزی پرده کعبه
  • پرده خوانی در ۱۰۰ نقطه شهر مشهد همزمان با ایام نوروز
  • شهر در دام شهروندان
  • پشت پرده توزیع غذا بین فلسطینی‌ها توسط نظامیان رژیم اسرائیل + فیلم
  • ۴ پرده از سرنوشت کودکان گمشده منافقین
  • هدف از طوفان الاقصی چه بود؟ + فیلم
  • پرده‌برداری از یک استراتژی غربی؛ تنش‌آفرینی به‌جای تنش‌زدایی
  • افشاگری، سردبیر سابق بی‌بی‌سی از پشت پرده رسانه‌های فارسی‌زبان خارجی + فیلم
  • چند تماشاگر برای فیلم‌های نوروزی به سینما رفتند؟