Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-19@15:54:07 GMT

زن ۳۷ ساله قربانی سناریوی شوم شوهر سابق خود شد.

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۳۳۵۰۲

به گزارش خرداد و به نقل از خبرگزاری فارس: حوالی غروب روز گذشته بود که ماموران انتظامی در محدوده تهران نو از وقوع یک همسرکشی در خیابان صفا باخبر شدند و سریعا به محل اعلامی اعزام شدند.
در محل حادثه مشخص شد که مرد جوانی همسر سابق خود را کشته و از محل گریخته است.
مردی که در محل حادثه حضور داشت در این زمینه به ماموران گفت: من برادر مقتول هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز شوهر سابق خواهرم که از مدتی پیش خواهرم را طلاق داده بود با من تماس گرفت و اعلام کرد که خواهرم را کشته است.
این مرد در ادامه افزود: شوهر خواهر سابقم در ادامه گفت: جسد را در خانه ام رها کرده ام و به من گفت: اگر توانستید مرا بگیرید. حالا نیز هرچه با خواهرم تماس می‌گیرم جواب نمی‌دهد و به احتمال زیاد شوهر سابقش او را کشته و جسدش را در این خانه رها کرده است.
پس از هماهنگی‌های قضائی با بازپرس کشیک قتل پایتخت انجام شد و با صدور دستوراتی در این زمینه، سریعا ماموران به خانه مذکور وارد شدند و در محل با جسد زن جوان که با شال زرد رنگی خفه شده بود روبرو شدند.
موضوع به بازپرس اطلاع داده شد که وی به همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم جنایی پایتخت در محل وقوع حادثه حضور یافتند و تحقیقات اولیه را در این زمینه کلید زدند.
براساس شواهد موجود در صحنه مشخص شد متهم ابتدا مقتول را به محل جنایت دعوت کرده بود و مقتول که به همراه فرزندش در محل حضور یافته بود قبل از قربانی شدن، از سوی شوهرش مو‌های سرش کوتاه شده بود.
قاتل بعد از آن به سراغ انگشت‌های شست پای مقتول رفته بود و در اقدامی عجیب آن‌ها را با نخ به هم گره زده و در ادامه مقتول را با شال زرد رنگ مقتول خفه کرده بود.
براساس این گزارش قاتل یک یادداشت نیز روی سینه مقتول گذاشته و نوشته بود: "با کفن سفید بیا، منتظرتم! "
در ادامه خواهر قاتل نیز تحت بازجویی قرار گرفت و گفت: امروز عصر برادرم بچه اش را نزد من آورد و رفت.
من هیچ اطلاع دیگری از او ندارم و فقط می‌دانم که بعد از سپردن بچه اش به من ناپدید شده است.
در انتها با دستور بازپرس جنایی، پرونده برای بررسی بیشتر و بازداشت متهم در اختیار ماموران اداره دهم آگاهی پایتخت قرار گرفت. تحقیقات در این زمینه در جریان است. برچسب ها: قتل ، جنایت ، قاتل ، مقتول ، حوادث ، اخبار حوادث ، پلیس ، جنایی ، اخبار جنایی ، مرگ ، بازداشت ، دادگاه

منبع: خرداد

کلیدواژه: قتل جنایت قاتل مقتول حوادث اخبار حوادث پلیس جنایی مرگ بازداشت دادگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۳۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل در اراک، دستگیری قاتل در شازند

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی از دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در کمتر از ۱۲ ساعت در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی در شهرستان شازند با همکاری ماموران انتظامی آن شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، کامیار چهری با اشاره به وقوع یک فقره قتل در شهر اراک، اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل عمد زن 45 ساله در شهرستان اراک در روز گذشته، بلافاصله تیمی مجرب از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی مسئول رسیدگی به موضوع و شناسایی و دستگیری قاتل شدند.

وی افزود: کارآگاهان با بررسی دقیق صحنه وقوع جرم و در تحقیقات فنی و تخصصی نسبت به شناسایی قاتل که مردی 43 ساله بوده اقدام و با هماهنگی قضائی و همکاری مأموران انتظامی شهرستان شازند وی را در حین فرار دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: در تحقیقات فنی و تخصصی کارآگاهان متهم پس از مواجهه با شواهد و ادله پلیسی به قتل عمد زن 45 ساله اراکی به دلیل اختلافات خانوادگی اعتراف کرد که در حال حاضر پرونده این قتل از سوی پلیس در حال پیگیری و تکمیل است.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل درختان جنگلی؛ گرگان
  • یک کشته در فروشگاه لباس
  • یک کشته و یک مجروح در پی درگیری در فروشگاه لباس در شیراز
  • قتل فروشنده به دست دختر ۱۱ ساله/مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل
  • قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها | آدم‌ربایی و قتل در مشهد
  • مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای در تهران و زنی که با موتور مواد می‌فروخت
  • قتل در اراک، دستگیری قاتل در شازند
  • ۲ مـعشوقه و یک شوهر
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای در تهران