Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، حضور جواد خیابانی برای درمان بیماری‌اش در بیمارستان با انتشار عکس و شایعه‌ای دردناک جنجالی شده است.

فضای مسموم و مشمئز کننده شایعه سازی این بار گریبان جواد خیابانی را گرفت و اکانت‌های فضای مجازی برای بالا بردن تعداد کاربران خود به این شایعات دامن می‌زنند. در این ارتباط روز گذشته با انتشار عکسی از جواد خیابانی که در بیمارستان بستری است شایعه فوت او را منتشر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایعه‌ای که اکنون با واکنش او همراه شده است.

این عکس بسیار جالب است و نشان میدهد  من مرده‌ام!

و البته که زنده‌ام و به امید پروردگار ، جمعه جراحی دوم است. دعا کنید. اگرچه  مرا کشتند و دفن هم کردند.

این عکس را از جراحی اول برداشته‌اند... بعد از ریکاوری در ICU است. الان بهترم و منتظر برای عمل اصلی...

برای اینکه کسی اذیت نشود کاملا محتاط بوده ام زیرا هم راه دور است و هم محیط بیمارستان برای آرامش و آسایش بیماران است نه برای ازدحام و هیاهو . به همین دلیل است که کسی نمی‌داند کجا هستم تا مردم مهربان ایران به سوی بیمارستان روانه نشوند ... دست و پای آنها را می‌بوسم که با مهر خود به من قوت قلب داده‌اند ...

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جواد خیابانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۳۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش علی دایی به بازگشت به پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در روزهایی که شایعات زیادی در خصوص تمدید قرارداد اوسمار لاس ویرا با باشگاه پرسپولیس به گوش می‌رسد شایعه شد که رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مذاکراتی با علی دایی برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس انجام داده است.

به نقل از برنا علی دایی در واکنش به شایعه بازگشتش به پرسپولیس و مذاکره درویش با او، گفت: چنین شایعه و خبری صحت ندارد. اصلا و ابدا مذاکره‌ای با درویش برای بازگشت به پرسپولیس نداشته‌ام. از قول من بنویسید که چنین شایعه‌ای صحت ندارد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898273

دیگر خبرها

  • جواد خیابانی چه ماشینی سوار می‌شود؟
  • واکنش به یک شایعه جنجالی درباره توماج صالحی
  • واکنش سید جواد هاشمی به حواشی اخیرش + فیلم
  • (ویدئو) جواد خیابانی اشک بازیگران زودیاک را درآورد
  • امیر تتلو: به خاطر این خانم بازیگر برای اغتشاشات ۱۴۰۱ آهنگ خواندم | واکنش تتلو به اتهام تولید و انتشار کلیپ‌های جنجالی
  • واکنش فاضلی به توییت جنجالی کریمی قدوسی
  • انتقاد تند از کریمی قدوسی بعد از ادعای جنجالی اش در حوزه نظامی / نه مسئولیت دارد نه عقوبت می شود!
  • واکنش علی دایی به مذاکره با باشگاه پرسپولیس
  • واکنش جدید علی دایی به مذاکره با باشگاه پرسپولیس
  • اولین واکنش علی دایی به بازگشت به پرسپولیس