Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، مجید کریمیان، رئیس حوزه هنری خراسان‌جنوبی، امروز ۲۹ مرداد، در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: دو آلبوم موسیقی «آوای صحرا» و «هفت شهر عشق» به صورت حرفه‌ای ضبط شده است.
وی با بیان اینکه این دو آلبوم به صورت کشوری تولید شده و از نخستین آلبوم‌های حرفه‌ای استان است که با مجوز ملی تهیه شده است، افزود: این آلبوم‌ها ساعت 20 همزمان با روز عید قربان در سالن قلم چی بیرجند و با حضور استاد کریم کریمی از تربت جام رونمایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس حوزه هنری خراسان‌جنوبی ادامه داد: یکی از وظایف حوزه هنری استان، مقابله با تهاجم فرهنگی است و این تهاجم فرهنگی یک فضای گسترده‌ای را اشغال کرده است.
کریمیان تصریح کرد: بسیاری از خانواده‌ها در معرض آسیب فرهنگی هستند و این امر به هویت‌های ملی ما هجمه وارد می‌کند و یکی از رسالت‌های حوزه هنری نیز مقابله با این هجمه و دفاع از هویت ملی است.
وی ادامه داد: موسیقی بومی خراسان جذاب است و خانواده‌ها را جذب می‌کند لذا این نوع موسیقی می‌تواند یک مقابله مناسب از جنس هنر در مقابل تهاجم فرهنگی باشد.
رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی با بیان اینکه باید با هنر متعهد و بومی در مقابل هنر غرب ایستادگی کنیم، خاطرنشان کرد: هر چقدر هویت بومی خود را تقویت کنیم در مقابل هویت غربی نیز ایستادگی کرده‌ایم.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خراسان جنوبی فرهنگی حوزه هنری خراسان جنوبی آلبوم موسیقی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۳۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۵۰ میلیارد وام به هنرمندان صنایع دستی خراسان جنوبی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خراسان جنوبی گفت: سال گذشته بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به هنرمندان صنایع‌ دستی و هنرهای سنتی از محل اعتبارات مشاغل خانگی و تبصره ۱۸  پرداخت شد. - اخبار استانها -

 هادی شاه‌وردی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند اظهار داشت: در راستای حمایت از هنرمندان صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان مبلغ 108 میلیارد و 110 میلیون ریال از محل اعتبارات اعطایی بند الف تبصره 18 برای 177 طرح صنایع‌دستی در راستای حمایت از تولید و اشتغال‌زایی و ثبات اقتصادی و حفظ زنجیره ارزش پرداخت شد. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی  افزود: مبلغ 244 میلیارد و 448 میلیون ریال نیز به 214 طرح از محل اعتبارات مشاغل خانگی در سال 1402 پرداخت شده است. 

وی بیان کرد: سال گذشته لیست 750 هنرمند صنایع‌دستی متقاضی بیمه تامین اجتماعی برای وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی طی دو مرحله برای تأمین منابع ارسال شد.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد وام به هنرمندان صنایع دستی خراسان جنوبی
  • طرح جامع اقتصاد به توان مردم رونمایی می‌شود
  • بانوان هنرمند با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی دیدار می‌کنند
  • اعلام جزییات نشست آسیب‌شناسی موسیقی در سال‌های پس از انقلاب
  • ثبت ۴ اثر خراسان جنوبی در فهرست میراث جهانی
  • ثبت ۲۰ اثر خراسان جنوبی در فهرست میراث‌ملی و ۴ اثر در میراث جهانی
  • پلاتوی تئاتر حوزه هنری آذربایجان غربی در ارومیه افتتاح شد
  • فرهنگ و هنر استان قم از نظر زیرساخت دچار ضعف است
  • رونمایی از کتاب هم نفس در ایذه
  • ۱۵۰۲ عضو جدید به کانون های مساجد خراسان شمالی اضافه شدند