Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@09:40:56 GMT

۸۰ تن برنج ایرانی احتکار شده در ایلام کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۳۳۶۵۸

۸۰ تن برنج ایرانی احتکار شده در ایلام کشف شد

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام گفت: ۸۰ تن برنج ایرانی احتکار شده در ایلام کشف و ضبط شد. ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴ استانها ایلام نظرات

سردار سید صادق حسینی در گفت‌ وگو با خبرگزاری تسنیم در ایلام با تاکید به این نکته که محتکران با اشد مجازت جدی و انقلابی روبرو می‌شوند اظهار داشت: 80 تن برنج ایرانی احتکار شده در ایلام کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت:با تلاش نیروهای اطلاعات سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام، 80 تن برنج ایرانی احتکار شده در شهر ایلام کشف و ضبط شد.

 وی گفت: ما در یک جنگ اقتصادی بزرگ قرار داریم که معیشت و اقتصاد مردم را مورد هجمه قرار داده است.

 حسینی ادامه داد: باید با محتکران با اشد مجازات، جدی و انقلابی برخورد شود. سپاه و بسیج به طور ویژه کشف و شناسایی این لانه‌های خطرناک را در دستور کار خود قرار داده و قطعاً با هماهنگی،‌ مدیریت و کنترل می‌توان از شرایط فعلی گذر و آبروی ملت ایران را حفظ کرد.

انتهای پیام/ ع

R7718/P1494/S6,52/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۳۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود

علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور نظارت موثرتر بر بازار، لایحه اصلاحی وزارت دادگستری بر قانون تعزیرات حکومتی با قید دو فوریت موافقت شد تا هم فرایند رسیدگی سازمان تعزیرات حکومتی را تسریع کند و هم ضمانت اجرای محکومیت‌ها و مجازات تعزیرات حکومتی را تقویت کند تا در نهایت نظارت موثرتر بر گران‌فروشی، احتکار و تخلفات دیگر انجام شود.

وی افزود: هیئت وزیران به پیشنهاد بانک مرکزی موافقت کرد که سهمیه ایران در صندوق بین‌المللی پول افزایش یابد تا حق امتیاز و حق رأی ایران حفظ شود.

سخنگوی دولت یادآور شد: پیش از این وزارت آموزش و پرورش، آیین‌نامه‌ای ارتقای مهارت‌آموزی در حوزه آموزش و پرورش ارائه کرده بود که تکالیف متعددی برای دستگاه‌های مختلف دربر داشت و همدلی مناسبی هم از سوی بخش‌های مختلف دولت دریافت کرد و این آیین‌نامه امروز در هیئت وزیران به تصویب رسید. امیدواریم با این اقدام، ارتباط آموزش با صنعت و اشتغال هرچه بیشتر شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • سرانه مصرف برنج به ازای هر ایرانی ۳۵ کیلو است
  • قیمت جدید برنج اعلام شد
  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود
  • قیمت برنج ایرانی و خارجی در میادین تره بار
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد ایرانی را تحریم کرد
  • امروز همه چشم‌ها به یاد خاطره‌ای سرخ، بارانی شدند
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • اجرای یادمان شهدای زمین فوتبال چوار با معماری ایرانی اسلامی
  • کاهش ۵۰ درصدی قیمت برنج ایرانی با حمایت بخش خصوصی