Web Analytics Made Easy - Statcounter

قایقرانی آقایان و خانم ها به فینال رقابت های بازی های آسیایی صعود کردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مسابقات قایقرانی در بازی های آسیایی پیگیری شدند.

محسن شادی، نماینده ایران در روئینگ تک نفره راهی شانس مجدد شد.

در ادامه رقابت‌های روئینگ بازی‌ های آسیایی، محسن شادی که در گروه A با نمایندگان تیم های مالزی، قزاقستان، بنگلادش، اندونزی و هند هم گروه بود با ثبت زمان ۷٫۲۱٫۹۸ در رده دوم قرار گرفت و راهی مسابقه شانس مجدد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
حریف هندی شادی به طور مستقیم به فینال رسید.

در بخش بانوان نازنین ملایی، نماینده روئینگ تک نفره بانوان ایران نیز به آب زد و با ثبت زمان ۸٫۳۰٫۴۹ بعد از نماینده چین دوم و به طور مستقیم راهی فینال شد.

در ادامه مسابقات، رقابت قایقرانی دو نفره نیز برگزار شد که تیم ایران با ترکیب رضا قهرمانی و امیرحسین محمودپور با زمان ۷٫۱۵٫۷۷ کارش در مرحله مقدماتی را تمام کرد و راهی شانس مجدد شد. در این بخش نماینده کره جنوبی به طور مستقیم فینالیست شد و همین مورد باعث داده شدن شانس مجدد به ایران شد.

پس از این بخش،‌ مسابقه دو نفره سبک وزن در بخش بانوان برگزار شد که قایق ایران با ترکیب نازنین رحمانی و مریم امیدی پارسا به فینال رسیدند.

در دیگر رقابت، تیم‌ ‌ملی روئینگ چهار نفره ایران به فینال این مسابقات رسید. پس از صعود رویینگ تک نفره و دو نفره بانوان به فینال، تیم چهار نفره مردان نیز با ترکیب سیاوش سعیدی، بهمن نصیری، مسعود محمدی و مجتبی شجاعی با ثبت زمان ۶٫۲۲٫۲۷ به فینال بازی های آسیایی ۲۰۱۸ صعود کردند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محسن شادی رضا قهرمانی رضا قهرمانی محسن شادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۳۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی، در جریان برگزاری رقابت‌های دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا و در دور مقدماتی ماده ۴۰۰ متر با مانع نازنین فاطمه عیدیان موفق شد با ثبت زمان ۱:۰۰.۰۶ دقیقه ضمن کسب عنوان نخست در گروه خود و در مقدماتی راهی مرحله نهایی این مسابقات شود.

گفتنی است مرحله نهایی رقابت ماده ۴۰۰متر با مانع این مسابقات روز جمعه به میزبانی دبی امارات برگزار خواهد شد.

کد خبر 6088040

دیگر خبرها

  • حریف ایران در مرحله نیمه‌نهایی مشخص شد/ شانس مجدد برای افغانستان
  • نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد
  • عیدیان راهی فینال شد
  • جوانان و امیدهای بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد
  • یوکوهاما حریف العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد
  • جوانان و امید‌های بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • اسطوره یاریگر نماینده ایران می‌شود؟ هاشمی: از حدادی درخواست کمک کرده‌ایم
  • کوچ ملی‌پوش والیبال ایران به اندونزی!
  • از این برد خوشحالی، خجالت بکش! (عکس)