Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وبسایت برنامه ۹۰»
2024-04-24@21:15:47 GMT

جانفزا در آستانه پیوستن به نفت مسجدسلیمان

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۳۳۹۱۲

جانفزا در آستانه پیوستن به نفت مسجدسلیمان

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان در آستانه پیوستن به تیم نفت مسجدسلیمان قرار دارد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از تسنیم، اعضای تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از روز شنبه برای دیدار مقابل نساجی به استان مازندران سفر کردند و در هتلی در شهر ساری مستقر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که مدیران باشگاه نفت مسجدسلیمان با فرشاد جانفزا، هافبک تیم فولاد خوزستان که گفته می‌شود از فولاد جدا خواهد شد، به توافق رسیده‌اند و اگر مشکلی ایجاد نشود، این بازیکن به تیم نفت می‌پیوندد.

همچنین مامادو سیدیبه، مهاجم اهل کشور مالی مدنظر عبدالله ویسی، برای چندمین بار در سفر به ایران ناموفق بود. در حالی که باشگاه نفت چند بار برای این بازیکن بلیت گرفت، اما سیدیبه به دلیل مشکل ویزا، هنوز نتوانسته وارد ایران شود.

خبر دیگر از تیم نفت مسجدسلیمان این است که محمود قائدرحمتی، هافبک این تیم دچار مصدومیت شده و پزشکان برای این بازیکن، استراحتی دو هفته‌ای در نظر گرفته‌اند. بنابراین قائدرحمتی نمی‌تواند نفتی‌ها را مقابل شاگردان نکونام همراهی کند. میلاد میداودی، مهاجم مصدوم نفت هم در تهران به سر می‌برد و کارهای پزشکی خود را پیگیری می‌کند. در صورتی که پزشکان مجوز بازی میداودی را صادر کنند، این بازیکن می‌تواند این هفته برای نفتی‌ها به میدان برود.

نفت مسجدسلیمان روز پنجشنبه در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال به مصاف نساجی مازندران می‌رود.

 

2051

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: داخلی نفت مسجدسلیمان جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۳۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا فروش فرنکی دی یونگ کمک چندانی به اقتصاد بارسلونا نخواهد کرد؟

بارسلونا به فرنکی دی یونگ بدهکار است و اگر این بازیکن به فروش برسد، باید بخشی از آن را صرف پرداخت بدهی اش به این بازیکن کند. 

طرفداری | بارسلونا در این تابستان باید تصمیمات مهمی بگیرد، در حالی که به نظر می رسد رونالد آرائوخو گزینه اصلی بارسلونا برای فروش است، همچنان صحبت هایی وجود دارد که شاید این باشگاه برای سومین بار برای فروش فرنکی دی یونگ تلاش کند.

بر اساس گزارش اسپورت، دکو، مدیر ورزشی بارسلونا مشتاق است تا یک بازیکن باکیفیت برای پست هافبک دفاعی جذب کند، مسئله ای که او آن را مهمتر از حفظ دی یونگ می داند و این که نه هافبک هلندی و نه هیچ یک از هم پستی هایش نتوانسته اند در سطح مطلوب عمل کنند.

طبق گزارش ها، بایرن مونیخ به فرنکی دی یونگ علاقه مند است، البته آنها نگران دستمزد سنگین او هستند و این را هم باید در نظر داشت که پاری سن ژرمن و تیم هایی از لیگ برتر انگلیس هم به او علاقه دارند. بارسلونا اگر پیشنهادی بیشتر از 70 میلیون یورو دریافت کند، هافبک 26 ساله را می فروشد. 

با این حال، حتی اگر دی یونگ با چنین رقمی هم به فروش برسد، شرایط اقتصادی بارسا آن قدر هم بهبود نخواهد یافت. بارسلونا فقط می تواند 60 درصد از این مبلغ را برای ثبت بازیکنان جدید استفاده کند. دی یونگ از زمان جوزپ ماریا بارتومئو، حقوق معوقه دارد و بارسلونا برای خروج این بازیکن باید بخشی از پول فروش را هزینه پرداخت این بدهی کند. 

فرنکی دی یونگ دیگر به طور قاطعانه احتمال خروج را رد نمی کند، اما همچنان تمایل به ماندن دارد، همانطور که در مورد تابستان های گذشته شاهد آن بودیم. با این حال تا زمانی که دی یونگ حاضر نشود بارسا را ترک کند، صحبت کردن در مورد حقوق او و نحوه خروج بی تاثیر است. 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • چرا فروش فرنکی دی یونگ کمک چندانی به اقتصاد بارسلونا نخواهد کرد؟
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • ویسی به یاد ۹ بازیکن خوزستانی در تیم ملی
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • حرف‌های خشن سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: مسئولان ورود کنند!
  • محمدامین حزباوی در آستانه فتح فوتبال قطر/ فصل درخشان مدافع ایرانی
  • سقوط فولاد بعد از نکونام