Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: پسر جوان با نقش پردازی و به بهانه نشان دادن کلکسیون کلاه و شکلات زن جوان را به خانه اش کشاند و او را به طرز تلخی هدف نیت شوم خود قرار داد.

سرهنگ علی ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس Police آگاهی تهرن گفت: روز 11 مرداد ماه امسال پرونده ای با موضوع آزار و اذیت از کلانتری 102 پاسداران به اداره 16 پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد که در آن خانم جوانی حدودا 30 ساله مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاکی پرونده به نام مهسا پس از حضور در اداره 16 پلیس آگاهی تهران در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : حدود 6 ماه پیش در شبکه اینستاگرام Instagram با شخصی به نام همایون آشنا شدم ؛ در این مدت از ایشان در خصوص ادامه تحصیل مشاوره می گرفتم تا اینکه چند روز پیش از طریق تلگرام Telegram پیامی برای من فرستاد و در ازای تدریس و مشاوره ای که انجام داده بود از من درخواست حق مشاوره کرد ؛ از همایون شماره کارت عابربانک خواستم تا هزینه مشاوره را به حسابش واریز کنم اما از من خواهش کرد تا پول را به صورت ارز خارجی پرداخت کنم و به این بهانه نشانی محل سکونتش در محدوده خیابان خواجه عبدالله انصاری به من داد تا پول را برایش ببرم .

شاکیه در ادامه اظهاراتش به کارآگاهان گفت : زمانیکه به در خانه همایون رسیدم وی به بهانه ی اینکه در خانه خود "کلکسیون کلاه و شکلات "دارد و قصد نشان دادن آنرا به من دارد ، مرا به داخل خانه اش دعوت کرد اما زمانیکه وارد خانه شدم ناگهان وی از این فرصت سوء استفاده کرده و مرا مورد آزار و اذیت قرار داد .

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام خبر دستگیری متهم گفت : در ادامه رسیدگی به پرونده و با تأیید موضوع شکایت از سوی پزشکی قانونی ، کارآگاهان اداره 16 پلیس آگاهی ضمن هماهنگی با شعبه 3 دادگاه کیفری یک استان تهران به محل سکونت همایون 35 ساله در خیابان خواجه عبدالله مراجعه و اطلاع پیدا کردند که متهم از این مکان متواری شده است ؛ لذا در ادامه اقدامات پلیسی نهایتا مخفیگاه همایون در خیابان پاسداران شناسایی ، دستگیر و به اداره 16 پلیس آگاهی تهران منتقل شد .

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی در پایان این خبر گفت : متهم در تحقیقات بعمل آمده صراحتا به آزار و اذیت جنسی شاکیه اعتراف و پس از صدور قرار قانونی ، جهت سیر مراحل قضایی روانه زندان Prison شد .

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دست درازی مرد بی حیا در هواپیما به یک دختر در کنار همسرش+عکس

تصاویر گردن زدن یک زن با شمشیر در عربستان غوغا به پا کرد +عکس

وقتی فهمیدم زنم از من حامله نشده است دنیا روی سرم خراب شد !

در پارتی شوم حامله شدم !

تجاوز به زن شوهردار درحمام/ متجاوز دربرابر چشم مرد به زنش تجاوز می کرد+عکس

سوراخ شدن عجیب صورت پسر تهرانی به دست خود ! + تصاویر

گفتگو با سعید براتی بعد از آزادی از اسارت تروریست ها / 15 ماه در یک دخمه بودم + عکس

خودکشی مادر نازنین زهرا در بی اعتنایی پلیس مرند به فیلم شکنجه دیدن کودکش ! + عکس

مرد تهرانی در خانه زن ماساژور مُرد!

شوهرم یک زن را با 100 هزار تومان عقد موقت کرده است ! + جزییات

می ترسم شوهرم متوجه ارتباط شومم با همکلاسی ام شود ! / نمی توانم از او دل بکنم !

تجاوز به زن بیمار هنگام بیهوشی روی تخت بیمارستان

حامله شدن همزمان 16 پرستار یک بیمارستان ! + عکس

معجزه قرآن در نجات مرد اعدامی از چوبه دار

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه جنایی پلیس Police اینستاگرام Instagram تلگرام Telegram پزشکی زندان Prison اخبار حوادث عکس نیت شوم زن جوان پسر جوان نقش پردازی عکس زندگی بیمارستان ایران ازدواج زن تصاویر حوادث شوم مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۳۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاه‌بردار اینترنتی خریدار احشام در کرمانشاه

سرهنگ علی عباسی کسانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با مراجعه یکی از شهروندان به مأموران انتظامی سنقر و کلیایی مبنی بر اینکه در بازار احشام این شهرستان مشغول فروش احشام بوده و شخصی با مراجعه به وی و نمایش رسید بانکی ۲ رأس گوسفند از وی خریداری کرده است اما پس از ساعتی متوجه شده است پولی به حسابش واریز نشده و مورد کلاه‌برداری قرار گرفته است، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های اولیه و اقدامات تخصصی، مشخص شد که فرد کلاه‌بردار با ایجاد یک رسید جعلی توسط برنامه‌های موبایلی و با نشان دادن یک رسید بانکی جعلی پس از دریافت احشام، بازار را ترک کرده است.

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه ادامه داد: مأموران پلیس فتا اقدامات تخصصی خود را آغاز کردند و پس از تحقیقات گسترده و همه‌جانبه ردپای مجرم را شناسایی کردند.

سرهنگ کسانی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، متهم در اقدامی غافلگیرانه در مرکز استان دستگیر و به پلیس فتا انتقال داده شد و در بازجویی‌ها به کلاه‌برداری اعتراف کرد.

وی گفت: فروشندگان طعمه‌های مناسبی برای کلاه‌برداری با رسید جعلی هستند، لذا اگر قصد فروش کالایی را دارند تا زمان دریافت پیامک واریز وجه از سر شماره اصلی بانک عامل و مطابقت با میزان موجودی حساب خود، از ارائه کالا به خریدار خودداری کرده و مواظب شگرد کلاه‌برداری با ساخت رسیدهای اینترنتی جعلی باشند.

کد خبر 6097193

دیگر خبرها

  • روایت دختران حاج قاسم از اصفهان تا خانه پدری
  • دستگیری کلاه‌بردار اینترنتی خریدار احشام در کرمانشاه
  • ربودن دختر نوجوان؛ درخواست میلیاردی برای آزادی / جزئیات
  • (عکس) بازداشت رباینده دختر ۱۶ ساله
  • ربودن دختر نوجوان در این شهر؛ درخواست میلیاردی برای آزادی / جزئیات
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله | عکس
  • ربایش دختر نوجوان و درخواست ۱۰۰ میلیارد ریال در جنوب تهران
  • راز قتل مرد جوان پس از ۳ ماه برملا شد
  • سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد | همدستی خیانت‌آمیز زن جوان با مرد همکار
  • جزئیاتی تازه از دستگیری عوامل اصلی ربودن یسنا