Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-05@03:19:47 GMT

بازیگر «خواب و بیدار»: فکر کردم ستاره می‌شوم +عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۳۳۹۶۶

بازیگر «خواب و بیدار»: فکر کردم ستاره می‌شوم +عکس

بازیگر سریال "خواب و بیدار" گفت: من در زمان دوران بازیگری خود در سریال "خواب و بیدار" به شدت دیده شدم و آن زمان فکر می‌کردم که بعد از آن سریال زندگی ام عوض می‌شود، اما نمی‌دانم چرا دیگر هیچکس مرا بعد از آن بازی که همه آن را تحسین کردند ندید.

خبرگزاری میزان: بازیگر سریال "خواب و بیدار" گفت: من در زمان دوران بازیگری خود در سریال "خواب و بیدار" به شدت دیده شدم و آن زمان فکر می‌کردم که بعد از آن سریال زندگی ام عوض می‌شود، اما نمی‌دانم چرا دیگر هیچکس مرا بعد از آن بازی که همه آن را تحسین کردند ندید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبر قدمی بازیگر سینما و تلویزیون درخصوص کم کار شدن اکثریت پیشکسوتان عرصه بازیگری گفت: متاسفانه نمی‌دانم چه اتفاقی در سینمای امروز افتاده که نسلی که سن پنجاه یا شصت سال را پشت سر می‌گذارند لاجرم خانه نشین می‌شوند.

وی درباره سال‌ها دوری خود از عرصه بازیگری افزود: من سالهاست خانه نشین شده‌ام. متاسفانه فضای سینمای امروز به نوعی شده که تمام بازیگران پیشکسوت خواه و یا ناخواه بیکار و خانه نشین شده اند.

بازیگر سریال "خواب و بیدار" درباره زندگی سخت بازیگران پیشکسوت تاکید کرد: وقتی نگاهی به بازیگران پیشکوست می‌اندازیم می‌بینیم که اکثریت آن‌ها در خانه بیمار شده اند و در پرداخت هزینه‌های بیماری کاملاً با مشکل روبرو هستند. از طرفی برخی دیگر نیز که سال‌ها بیکار شده اند و در آخر سکته و دق می‌کنند و می‌میرند.

این بازیگر پیشکسوت، سینما را عرصه‌ای بی‌رحم خواند و ادامه داد: سینمای ایران کی و چه زمانی تا این حد بی وفا شد که ما از آن جا ماندیم. من چهل و چهار سال در عرصه بازیگری حضور داشتم و در این سال‌ها در هشتاد سریال و سی اثر سینمایی بازی کرده ام، اما از سال ۸۹ به بعد هیچ پیشنهادی نداشتم.

وی با اشاره به حضور خود در سریال "خواب و بیدار" اضافه کرد: من در زمان دوران بازیگری خود در سریال "خواب و بیدار" به شدت دیده شدم و آن زمان فکر می‌کردم که بعد از آن سریال زندگی ام عوض می‌شود، اما نمی‌دانم چرا دیگر هیچکس مرا بعد از آن بازی که همه آن را تحسین کردند ندید.

بازیگر فیلم سینمایی "مرد عوضی" درباره وضعیت فعلی خود اذعان کرد: در حال حاضر چاره چیست؟. اگر بخواهم ناراحت این قضیه باشم که سکته می‌کنم و می‌میرم پس مجبوریم با وضعیت فعلی بسازیم و خدا را شکر کنیم. تنها امید ما به خداست تا بلکه این وضع کمی عوض شود.

قدمی با ابراز تاسف از درگذشت "عزت الله انتظامی" خاطرنشان کرد: من سابقه بازی در کنار عزت الله انتظامی را نداشتم، اما افتخار داشتم که به صورت خانوادگی با خانواده انتظامی رفت و آمد داشته باشیم. علاوه بر آن قسمت شد تا در سفری که به خانه خدا داشتیم به مدت ده روز با عزت الله انتظامی همسفر باشم.

منبع: فردا

کلیدواژه: بازیگر سینما عزت الله انتظامی سریال خواب و بیدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۳۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید| نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و محمدجواد ظریف/ «هر روز که از خواب بیدار می‌شویم وضعیت عوض شده»

به گزارش خبرآنلاین،‌دکتر رضا ملک‌زاده، وزیر بهداشت در دولت اکبر هاشمی رفسنجانی،‌ فوق تخصص گوارش و کبد و عضو پیوسته فرهنگستان علوم پزشکی گفت: واقعاً آن کاری که ما در برجام انجام دادیم بی‌نظیر بود، رفتیم با همه قدرت‌های دنیا پشت یک میز نشستیم و با کارهایی که دکتر ظریف انجام داد افتخاری به دست آمد، اما متاسفانه افرادی که اصلاً برجام را نخواندند با آن مخالفت کردند تا یک پیمان افتخارآمیز برای ایران زیر سوال برود، وضعیت تحریم‌ها به‌شکلی شده که هر روز وضعیت کشور تغییر می‌کند و این ناامیدی‌ها را تشدید کرده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901957

دیگر خبرها

  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • بازیگری متفاوت عمو پورنگ؛ منتظر این سریال در نمایش خانگی باشید
  • عمو پورنگ با «لالایی» بازیگر می‌شود / جزئیات پخش سریال عمو پورنگ در شبکه نمایش خانگی
  • مست عشق : روایتی متفاوت از عشق با حضور ستارگان دو کشور (+عکس)
  • علت خشکی گلو بعد از بیدار شدن از خواب چیست؟ (فیلم)
  • انگار ایران یک روز از خواب بیدار شد و بی‌دلیل تصمیم گرفت به اسرائیل حمله کند!
  • حرف‌های جنجالی بازیگر مشهور که صداوسیما اصلا قبول ندارد
  • آسیب های بی خوابی و شب بیداری
  • ببینید| نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و محمدجواد ظریف/ «هر روز که از خواب بیدار می‌شویم وضعیت عوض شده»