Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@00:27:47 GMT

رئیس شورای شهر مشهد در سمتش ابقا شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۳۴۵۵۹

رئیس شورای شهر مشهد در سمتش ابقا شد

مشهد- ایرنا- محمدرضا حیدری که در نخستین سال فعالیت پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد رئیس این نهاد بود روز دوشنبه در رای گیری تعیین ریاست شورای شهر مشهد برای دومین سال در این سمت انتخاب و ابقا شد.

اعضای شورای اسلامی شهر مشهد امروز در آستانه ورود به دومین سال فعالیت این نهاد انتخابات رئیس و اعضای هیات رئیسه آن را برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر این اساس محمدرضا حیدری به عنوان رئیس شورای شهر، حمیدرضا موحدی زاده به عنوان نایب رئیس، شهناز رمارم و علیرضا شهریاری به عنوان منشی و محمدحسین ودیعی به عنوان خزانه دار شورای شهر مشهد انتخاب شدند و سوگند یاد کردند.
اعضای هیات رئیسه پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد در سال نخست نیز همین ترکیب بود و طی انتخابات امروز تغییری در آن رخ نداد.
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در این نشست گفت: یک سال از فعالیت پنجمین دوره شورای شهر مشهد گذشت و در این مدت تلاش شد با همدلی به عهد و پیمان خود در خصوص دفاع از حقوق شهر و شهروندان وفادار باشیم.
محمدرضا حیدری افزود: پیگیری پروژه های نیمه تمام و توسعه متوازن از مهمترین اولویتهای شورا بوده و در این جهت تلاشهای زیادی صورت گرفته است. البته با مشکلاتی روبر هستیم، مشکلات این شهر نتیجه 100 سال مدیریت شهری و نیاز به تلاش بیشتری است ولی سعی شد در کنار مردم باشیم .
وی در ادامه همچنین به سالروز کودتای 28 مرداد 1332 اشاره و بیان کرد: با گذشت 65 سال از آن کودتا دوباره دشمن سعی می کند با تضعیف نظام جمهوری اسلامی، ایجاد روحیه ناامیدی و تضعیف دولت منتخب مردم سناریوی نفوذ خود را در کشور پیاده کند که با درایت مقام معظم رهبری، سران سه قوه، مردم و مسئولان در رسیدن به این هدف ناکام می ماند.
پنجمین دوره شورای شهر مشهد با 15 عضو اول شهریور ماه پارسال فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.
7505/1858

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتخابات هيات رئيسه شوراي شهر همدلي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۴۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق تدریجی ۵۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل مشهد

رییس شورای اسلامی شهر مشهد از تزریق اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد با اختصاص ۵۹ دستگاه اتوبوس به این کلانشهر خبر داد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، حسن موحدیان روز دوشنبه در صد و سیزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با نهایی شدن قرارداد خرید ۵۹ دستگاه اتوبوس، ماهیانه حدود ۱۵ دستگاه به ناوگان اتوبوسرانی مشهد افزوده می‌شود.

وی اضافه کرد: قرارداد خرید ۴۵۰ دستگاه اتوبوس دیگر نیز به زودی برای مشهد محقق می‌شود.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: شورای ششم شهر مشهد در حوزه حمل و نقل عمومی و کاهش آلودگی هوا ماموریت ویژه دارد.

دیگر خبرها

  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در سمت خود ابقا شد
  • برقراری توازن و عدالت منطقه‌ای سیاست اصلی شورای شهر قم است
  • مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»
  • شورای اسلامی شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • انتخاب پنجمین رئیس‌جمهور در وقت فوق‌العاده
  • تزریق تدریجی ۵۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل مشهد