Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهرام قاسمی در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه، در پاسخ به سوالی در رابطه با وجود شکایت هایی از سوی  مسافرین مبنی بر برخورد نامناسب بعضی از سفارتخانه ها با آنها و وجود اعتراضاتی نسبت به رفتار ناشایست این سفارتخانه ها گفت: سفارتخانه های خارجی موظف هستند حقوق شهروند ایرانی را رعایت کنند. خبری هایی رسیده و در دست بررسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما درحال حاضر از قضاوت صریح خود داری می کنم. اما سفارتخانه ها باید حرمت شهروند ایرانی را حفظ کنند. در گذشته گامهای خوبی برداشته شده تا برخورد های مناسب انجام شود.

وی در رابطه با ادعای بولتون مبنی بر دخالت ایران در انتخابات آمریکا گفت: کافر همه را به کیش خود پندارد.   قاسمی در پاسخ به سئوالی مبنی بر آتش زدن عمدی هورالعظیم و واکنش ایران در قبال آن خاطرنشان کرد: در این مورد رایزنی هایی انجام شده است، اما باید اطلاعات لازم را از خود آقای کلانتری دریافت کنید.   سخنگوی وزارت خارجه کشورمان همچنین در رابطه  اظهارات مقام معظم رهبری در مورد  رعایت نکردن خطوط قرمز در برجام، افزود:  سعی می کنم در اظهارات مقام معظم رهبری ورود نکنم؛ زیرا باید با دقت بیشتری در این رابطه صحبت کرد. اما تیم مذاکره کننده سعی داشته اند رهنمودهای ایشان را به دقت انجام دهند و در تماس دائم بودند، همچنین کمیته نظارت بر برجام هم بر مذاکرات اشراف داشته و من قضاوتی را در این زمینه ندارم.   وی در مورد واکنش وزارت خا رجه آمریکا برای تشکیل گروه  اقدام علیه ایران توضیح داد: این رفتار و اقدامات در ادامه رفتار خصمانه آمریکا بوده و جدید نیست . آنها به دنبال جنگ روانی و اقتصادی هستند ، این رفتار مغایر با تمام موازین بین المللی است. فکر می کنم این اقدام آنها هم مانند گذشته راه به جایی نخواهد برد و سرانجام خنثی خواهد شد. بیشتر این اقدامات جنگ روانی از سوی تیم جنگ طلب کاخ سفید است. 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: حقوق شهروند انتخابات وزارت خارجه مقام معظم رهبری جنگ اصحاب رسانه انتخابات آمریکا ایران وزارت امور خارجه قاسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۴۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش صداوسیما به ادعای هک شدن

به گزارش همشهری آنلاین، روابط عمومی سازمان صدا و سیما اعلام کرد: صوتی که در زمان پخش زنده برنامه بزرگداشت شهدا در فسا از شبکه خبر دو پخش شده مربوط به یکی از بخش‌های این بزرگداشت بوده است.

صدا و سیما تاکید کرده است که هیچ صوت خارجی به سیگنال دریافتی از استان فارس اضافه نشده است.

کد خبر 849101 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم اینترنت - هکر تلویزیون - صدا و سیما

دیگر خبرها

  • ببینید | ادعای یک اصولگرا درباره دخالت‌های خاص همسر و داماد رئیسی در تصمیمات دولت!
  • همکاری ایران و آژانس تحت تأثیر رویکرد و رفتار بی‌ثبات و متناقض آمریکا قرار نگیرد
  • ادعای مهندسی معکوس سلاح کلیدی آمریکا در ایران
  • ادعای یک روزنامه درباره درخواست تـازه آمریکا و پاسخ ایـران
  • ادعای روزنامه کویتی درباره درخواست تازه آمریکا از ایران
  • ادعای بدون سند حجاریان درباره روحانی/ سخنی که خاندوزی باید تکذیب کند
  • فلسطین کرونیکل: پاتریوت آمریکا در برابر بالستیک ایرانی به هیچ کاری نیامد | ادعای اولیه چگونه نقش بر آب شد؟
  • ادعای رسانه صهیونیست:حماس با پیشنهاد مصر موافقت کرد
  • واکنش صداوسیما به ادعای هک شدن
  • روسیه: اکثر حملات سایبری از سوی آمریکا انجام می‌شود