Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@20:42:36 GMT

کالاهای ایرانی، اولویت تبلیغات محیطی همدان

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۳۴۸۶۴

کالاهای ایرانی، اولویت تبلیغات محیطی همدان

همدان- ایرنا- یکپارچه سازی تبلیغات محیطی شهر همدان توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری با اولویت قراردادن نمایش و معرفی کالاهای ایرانی، اقدام ارزشمندی در راستای حمایت از تولیدات داخلی و تحقق اهداف طرح 'بهنام' در استان همدان است.

به گزارش ایرنا اختصاص بیلبوردها، تابلوها و پایه بنرهای سطح شهر به تبلیغ کالاهای ایرانی در راستای اجرای طرح بهنام(برند همدانی و نماد افتخار ملی) به منظور حمایت از تولیدات داخلی به اجرا گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


واگذاری تبلیغات شهری به معرفی کالاهای تولید داخلی در واقع به عنوان یک طرح تشویقی در راستای حمایت از تولیدکنندگان از سوی شهرداری همدان اجرایی شده است و به تقویت فرهنگ مشارکت عمومی شهروندان همدانی برای خرید کالا و خدمات ایرانی با اولویت کالاهای تولیدی استان کمک می کند.

** واگذاری تابلوهای تبلیغاتی با 80 درصد تخفیف
رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای شهر همدان با اشاره به اختصاص بسته های تشویقی بسیار مناسب برای تولیدکنندگان در راستای اجرای طرح بهنام افزود: به عنوان مثال با در اختیار قرار دادن تابلوهای تبلیغاتی با 80 درصد تخفیف به تولیدکنندگان، کمک می شود تا با هزینه کمتری بتوانند تولیدات خود را تبلیغ کنند.
حمید بادامی نجات افزود: این بسته تشویقی در راستای طرح بهنام توسط شورا و شهرداری همدان اجرایی شده و بستر بسیار مناسبی برای معرفی کیفیت و ویژگی کالاهای تولید داخلی به مصرف کنندگان است.

** حمایت همه جانبه از تولیدهای داخلی همدان
سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان نیز در این باره گفت: شورا و شهرداری همدان حامی اصلی در خرید اقلام از صنایع داخل استان هستند ضمن اینکه بسته های تشویقی را در حمایت از تولیدکنندگان داخلی در نظر گرفته اند.
کامران گردان افزود: به هر حال معرفی هر محصول و کالای تولیدی نیاز به تبلیغات مناسب دارد و برهمین اساس فضای تبلیغاتی شهری را به این امر اختصاص می دهیم.
وی تاکید کرد: با واگذاری ابزار تبلیغاتی محیط شهری به تولیدکنندگان داخلی می توانیم در تشویق مردم به خرید این محصولات موثر باشیم.
وی یادآور شد: هم اکنون حدود 900 واحد تولیدی دارای پروانه در شهرک ‌های صنعتی همدان فعال هستند و باتوجه به رویکرد مدیریت استان مبنی بر رونق چرخه اقتصادی با اتکا به توانمندی های داخلی، با هدف رفع موانع تولید و در راستای افزایش تولید و اشتغال، از این بستر ایجاد شده می توانند به نحو احسن در راستای تبلیغ تولیدهای خود بهره مند شوند.

** برگزاری کمپین تبلیغاتی حمایت از کالای ایرانی
سرپرست سازمان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری همدان نیز بر استفاده از تمام ظرفیت و امکانات موجود در راستای اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب پیرامون حمایت از کالای ایرانی تاکید کرد.
بابک مهدی آزاد افزود: سازمان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری همدان به عنوان متولی اصلی تبلیغات محیطی در سطح شهر، در راستای تحقق شعار سال با بهره گیری از ظرفیت و امکانات خود و نیز با علم بر اثرگذاری قابل ملاحظه رسانه های محیطی بر فرهنگ عمومی شهر، با مشارکت سازمان ملی استاندارد اقدام به برگزاری 'کمپین تبلیغاتی حمایت از کالای ایرانی' کرده است.
وی اضافه کرد: در این کمپین تعدادی زیادی از سازه های تبلیغاتی سطح شهر اعم از بیلبورد، عرشه پل، تلویزیون شهری، پایه بنر و سایر ابزارهای تبلیغاتی محیط شهری به طرح های مربوط به حمایت از تولید ملی، مبارزه با قاچاق کالا، استفاده از کالای استاندارد ملی و موارد مشابه مزین شده است.

** فرهنگ مصرف لازمه حمایت از کالای ایرانی
سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری همدان در ادامه ابراز امیدواری کرد، با توجه به نقش بی بدیل فرهنگ، در اصلاح الگوی مصرف، بتوان با این اقدام ها سعی در ارتقای فرهنگ عمومی شهر داشت.
وی افزود: برای حمایت از کالای ایرانی، می بایست ابتدا فرهنگ درست مصرف کردن هر نوع کالایی در جامعه نهادینه شود و در این راه استفاده از سازه های تبلیغات محیطی در راستای جلب افکار عمومی و معطوف کردن نگاه جامعه به یک موضوع خاص می تواند اثرگذار باشد.
مهدی آزاد با اشاره به تصویب طرح بهنام توسط شورای محترم اسلامی شهر همدان با هدف ایجاد تسهیلات تشویقی برای تبلیغات شهری تولیدکنندگان کالاها و خدمات بومی شهر همدان، از تعریف ساز و کار اجرایی طرح بهنام توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری همدان خبر داد.
وی خطرنشان کرد: تمامی واحدهای تولیدی یا خدماتی همدانی می توانند با مراجعه به این سازمان، از شرایط و امتیازات اعطایی این سازمان، جهت تبلیغات محیطی به صورت رایگان استفاده کنند.
7520/1181

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مديريت شهري تبليغات محيطي كالاهاي ايراني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۴۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع مردم ایلام در حمایت از مجازات رژیم صهیونیستی

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام از برگزاری اجتماع مردمی در حمایت از تنبیه و مجازات رژیم صهیونیستی توسط دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام، حجت‌الاسلام چراغی پور اظهار کرد: این اجتماع ساعت ۱۰:۰۰ امروز _یکشنبه بیست و ششم فروردین در محل میدان ٢٢ بهمن شهر ایلام برگزار می‌شود.

وی از عموم مردم شریف ایلام برای شرکت باشکوه در این اجتماع و اعلام حمایت قاطعانه از اقدام شجاعانه جمهوری اسلامی ایران بر ضد رژیم منحوس صهیونیستی دعوت کرد.

کد خبر 744302

دیگر خبرها

  • نمایشگاه‌های مد و لباس ایرانی در شهرستان های کرمان برگزار می شود
  • ایجاد نخستین شهرک تخصصی پخش کالا در همدان
  • بیانیه جامعه ورزش استان همدان در حمایت از پاسخ مقتدرانه به صهیونیست‌ها
  • حمایت مجدد تیم ملی فوتبال از یوزپلنگ ایرانی | تصویر یوز ایرانی به پیراهن تیم ملی برمی‌گردد
  • ایرانی‌ها از کدام شبکه اجتماعی بیشتر استفاده می‌کنند؟
  • لزوم استفاده از ظرفیت مولدسازی اموال مازاد در راستای تأمین تجهیزات مدارس
  • مردمی‌سازی نظارت بر فضاهای تبلیغاتی کشور کلید می‌خورد
  • حمایت تبلیغات اسلامی مازندران از پاسخ کوبنده به صهیونیسم
  • ایرانی‌ها از کدام شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند؟
  • اجتماع مردم ایلام در حمایت از مجازات رژیم صهیونیستی