Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@14:09:20 GMT

بازدید از مجتمع پرتو دهی گاما در شهرکرد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۳۴۸۸۰

بازدید از مجتمع پرتو دهی گاما در شهرکرد

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان صبح امروز دوشنبه ۲۹ مرداد ۹۷ و در آغاز سفر یک روزه به چهارمحال و بختیاری همراه با جمعی از مسئولان استانی از اولین مجتمع پرتو دهی گامای کشور در شهرکرد بازدید کرد.

سید رضا رفیعی مدیرعامل مجتمع پرتودهی گاما در این بازدید از پیشرفت ۱۰۰ درصدی عملیات ساخت این مجتمع خبر داد و گفت: برای تکمیل و تجهیز این پروژه ۱۸۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری ریالی و ۳ و نیم میلیون دلار سرمایه گذاری ارزی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این سامانه در زمینی به مساحت ۱۳ هزار مترمربع احداث شده است که با بهره برداری از آن زمینه اشتغال ۶۰ تا ۷۰ نفر از محققان علمی به صورت مستقیم ایجاد می‌شود.

رفیعی اضافه کرد: کاربری این مجتمع در بخش‌های صنعتی، پزشکی، تجهیزات بیمارستانی و بهداشتی است و افتتاح آن، افزایش رونق اقتصاد و اشتغال، کاهش وابستگی به سایر کشور‌ها و جلوگیری از خروج ارز را در پی دارد.

گفتنی است: ساخت نخستین مرکز پرتودهی گامای کشور از سال ۱۳۹۱ در منطقه ویژه اقتصادی استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد آغاز شد.

منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری با وسعتی حدود ۴۳۲ هکتار، در سه کیلومتری فرخ‎شهر و در مجاورت اتوبان اصفهان به شهرکرد، در سه فاز بسته بندی محصولات کشاورزی، صادراتی و تولیدی در حال احداث می‌باشد.

انتهای پیام/ف

سفر معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار علمی بنیاد ملی نخبگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۴۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت به زندگی مرد ۷۰ ساله در فارسان

محمود شمسی پور رئیس مرکز اورژانس چهارمحال و بختیاری گفت: با تلاش کارشناسان عملیاتی اورژانس پایگاه فارسان دو آقایان «یاسر محمدی و رضا محمدی» پس از تلاش و انجام عملیات احیا برای مرد ۷۰ ساله که به دنبال تصادف دچار ایست قلبی تنفسی شده بود به زندگی دوباره بازگشت.

بیشتر بخوانید

بازگشت به زندگی خانم ۶۸ ساله در شهرکرد

وی افزود: بیمار جهت اقدامات درمانی تکمیلی به بیمارستان کاشانی منتقل گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری به صدا درآمد
  • اضافه شدن پرواز جدید به فرودگاه شهرکرد
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • محور‌های چهارمحال و بختیاری لغزنده است
  • رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • بازار‌های روز در منظریه راه‌اندازی می‌شود
  • بازگشت به زندگی مرد ۷۰ ساله در فارسان
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • بارش باران محور‌های چهارمحال و بختیاری را لغزنده کرد
  • لغزندگی برخی محور‌های چهارمحال و بختیاری