Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@08:03:34 GMT

نظارت ۲۷۰ دامپزشک بر نحوه ذبح دام در روز عید قربان

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۳۵۱۰۹

نظارت ۲۷۰ دامپزشک بر نحوه ذبح دام در روز عید قربان

به گزارش خبرنگار مهر، علی فتحی معاون بهره برداری و بهداشت سازمان میادین میوه و تره بار گفت: ۲۰ سال است شهرداری و مراکز عرضه دام را ایجاد کرده است تا نیاز مردم در روز عید قربان را پاسخ گوید.

وی افزود:  امسال هم با همکاری شهرداری های مناطق، ۲۷ جایگاه را برای ذبح دام در روز عرفه مشخص کرده ایم. ضمن اینکه به ۱۷ جایگاه ویژه خیرین هم کمک می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتحی با اشاره به بیماری های مشترک میان انسان و دام اظهار داشت: ۵۰ درصد از بیماری های شناخته شده که ۷۵ درصد از بیماری های نوپدید میان انسان و حیوان مشترک هستند لذا نظارت و بحث بهداشت بسیار حائز اهمیت است.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: به این منظور ۲۷۰ دامپزشک و ۵۰۰ رابط از سوی سازمان برای این جایگاه ها مشخص شده است.

کد خبر 4379856 سیامک صدیقی

منبع: مهر

کلیدواژه: ذبح دام علی فتحی عید سعید قربان مردم علیه احتکار شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران شهر تهران نیروی انتظامی سازمان محیط زیست سازمان حج و زیارت بیمه سید محمد بطحایی سازمان تامین اجتماعی کمیته امداد امام خمینی حیات وحش ترافیک حج تمتع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۵۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قم در جایگاه نوزدهم رشد تورم در کشور قرار گرفت

شاکر آرانی  رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قم‌ با بیان اینکه در مباحث اقتصادی سه نوع تورم محاسبه می‌شود ،افزود: یک تورم میانگین ۱۲ ماهه محاسبه می‌شود، یک تورم نقطه به نقطه که در هر ماه نسبت به مدت زمان مشابه آن ماه در سال گذشته است و یک نوع تورم هم تورم ماهانه یعنی از این ماه نسبت به ماه قبل تعریف می‌شود.

وی با اشاره به اعلام آخرین نتیجه نرخ تورم در پایان اسفند ماه سال گذشته گفت: استان قم در نرخ تورم ۱۲ ماهه در جایگاه نوزدهم قرار گرفت و در تورم نقطه به نقطه جایگاه بیست و یکم و این عدد در ثبت تورم ماهانه یعنی فقط فقط همان اسفند ماه در جایگاه یکم قرار گرفتیم که در مقایسه با استان دوم کشور که سمنان بود تنها یک دهم درصد اختلاف داشتیم.

شاکر آرانی با اشاره به اینکه آن چیزی که برای محاسبات اقتصادی مهم محسوب می‌شود میزان نرخ توهم ۱۲ ماهه یا نقطه به نقطه است گفت: در مجموعه فعالیت‌های سال گذشته ستاد تنظیم بازار به ویژه در هفت ماهه پایان سال حدود ۱۰ درصد در تورم نقطه‌ای کاهش داشتیم؛ این در صورتی است که میانگین کشوری حدود ۷ درصد کاهش را نشان می‌داد و سرعت کاهش تورم در استان قم در مقایسه با میانگین کشوری در تورم نقطه به نقطه بیشتر بود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان این جایگاه و رشد را نتیجه جلسات و پیگیری‌های ستاد تنظیم بازار استان دانست.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • قم در جایگاه نوزدهم رشد تورم در کشور قرار گرفت
  • امضای تفاهم‌نامه کمیته قضایی سه جانبه مقابله با تروریسم میان ایران، عراق و سوریه
  • امضای تفاهم‌نامه قضایی میان ایران، عراق و سوریه
  • ایمن سازی ۲۲۰ هزار راس دام در تربت حیدریه علیه بیماری شاربن
  • خونگیری از ۷ هزار راس دام برای تشخیص بیماری مشترک بروسلوز (تب مالت) در تربت حیدریه
  • خلاقیت و نوآوری در میان دانش‌آموزان تقویت شود
  • این باکتری‌ها به خون انسان تشنه هستند!
  • بازدید مشترک و پایش مرکز معاینه فنی خودروهای سبک شهرستان چایپاره
  • (تصاویر) تغییر ظاهری بزرگ ابراهیم رئیسی؛ پای عمل پزشکی در میان است؟
  • (ویدئو) این قطعه بین خودروهای شاهین و بوگاتی مشترک است!