Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جلسه غیرعلنی مجلس گفت: توان دفاعی ایران اجازه تهدید به هیچ قدرتی را نمی‌دهد.

به گزارش رکنا، مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جزئیات نشست غیرعلنی امروز (دوشنبه، 29 مرداد) پارلمان با وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، گفت: مجلس امروز پیش از نشست علنی، با امیرحاتمی جلسه غیرعلنی داشت که در این جلسه، وزیر دفاع گزارشی از دستاوردهای دفاعی کشور را به نمایندگان مجلس ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وزیر دفاع در جلسه غیرعلنی مجلس عنوان کرد که توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران امروز از قدرت بازدارندگی برخوردار است.

نماینده مردم لنگرود در مجلس تصریح کرد: وزیر دفاع در بخش دیگری از سخنانش گفت که امروز توان دفاعی ایران به گونه‌ای است که هیچ قدرتی امکان تهدید ایران را، به‌ویژه در آب‌های سرزمینی و مرزی ندارد و توان دفاعی ایران اجازه تهدید به هیچ قدرتی را نمی‌دهد.

لاهوتی در پایان خاطرنشان کرد: وزیر دفاع در ادامه سخنانش در واکنش به تهدیدات آمریکا گفت که آمادگی مقابله با هر گونه تهدید نظامی آمریکایی‌ها را داریم و جمهوری اسلامی ایران در شرایط فعلی به این میزان از قدرت بازدارندگی و دفاعی رسیده است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه ایران وزیر دفاع وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مجلس تهدید عکس زندگی بیمارستان ایران ازدواج زن تصاویر حوادث مرد شوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۵۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه علنی مجلس آغاز شد/ ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش جلسه علنی عصر امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.

از صبح امروز بررسی جداول لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور در صحن مجلس آغاز شد و ادامه بررسی آن در دستورکار جلسه نوبت عصر مجلس قرار گرفت.

کد خبر 6092167 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • وزیر آموزش و پرورش: اگر کسی به ایران چپ نگاه کند، درون خانه‌اش تنبیه می‌شود
  • امروز کسی قدرت پاسخ به ایران را ندارد
  • جلسات قالیباف و رقبایش با منتخبان مجلس دوازدهم به روایت فرید موسوی /فعلا خبری از مرامنامه و مانیفست نیست
  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود
  • دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه با وزیر دفاع ایران در تهران
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم
  • مرزبانان کشور برای دفاع ازمرزها و انقلاب دراوج آمادگی قرار دارند
  • «رخنه» توان علمی و دفاعی کشور در صنعت هوافضا را به رخ می‌کشد
  • رسانه‌های جبهه مقاومت روز به روز قدرت بیشتری می‌گیرند