Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رضا میرزایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آب مهم ترین زیرساخت توسعه همه بخش‌ها اعم از کشاورزی، صنعت، شرب و خدمات است، لذا پروژه های توسعه منابع آب در صورت اتمام می توانند نقش بسیار تاثیرگذاری در توسعه و رونق اقتصادی استان داشته باشند.

وی بیان داشت: طی سالهای گذشته عملیات اجرایی طرحهای توسعه منابع آب قابل توجهی در سطح لرستان شروع شده که به علت محدودیت‌های اعتباری تاکنون به بهره برداری نرسیده اند، به طوریکه متأسفانه عمر برخی از این پروژه ها به حدود ۱۵ سال می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان با بیان اینکه تاخیر در بهره برداری از پروژه های حوزه آب، باعث عدم بهره وری مطلوب و اتلاف هزینه و انرژی خواهد شد، تصریح کرد: با توجه به کمبود اعتبارات دولتی، برای سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی پروژه ها و تکمیل آنها در یک برنامه زمانی حداکثر دو ساله، بهترین راهکار واگذاری پروژه های نیمه تمام به بخش خصوصی است.

میرزایی عنوان کرد: ماده ۲۷ قانون الحاق (۲) برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، یکی از ظرفیت‌های بسیار مناسب برای واگذاری پروژه های نیمه تمام به بخش خصوصی و تکمیل و بهره‌برداری از آنها در حداقل زمان ممکن است.

وی افزود: شرکت آب منطقه ای لرستان تاکنون تعداد دو پروژه ساختمان موزه آب و ایستگاه پمپاژ کشاورزی «کلکله» و «محمود آباد» ازنا را به بخش خصوصی از طریق ساز و کار ماده ۲۷ واگذار کرده و همچنین ایستگاه پمپاژ «تیران الیگودرز» (آب غار) را نیز برای واگذاری فراخوان کرده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان در خصوص برنامه های سال جاری شرکت آب منطقه ای لرستان، برای تامین مالی ایستگاه های پمپاژ استان در کوتاه‌مدت، اظهار داشت: تعداد شش ایستگاه پمپاژ «واشیان» و «چم مهر» پلدختر، «گرخوشاب» کوهدشت، «اسماعیل آباد» نورآباد، «فیض آباد» الشتر، «نیله» خرم آباد و پروژه کمپ گردشگری سد «ایوشان» در دستور کار قرار گرفته و تهیه گزارش تصمیم به واگذاری آنها توسط مهندسین مشاور مربوطه در حال انجام است و پس از تهیه گزارشات و تصویب در کارگروه، برای واگذاری به سرمایه گذار بخش خصوصی، تا پایان شهریورماه فراخوان صورت می‌گیرد.

کد خبر 4379892

منبع: مهر

کلیدواژه: ایستگاه پمپاژ آب رضا میرزایی شرکت آب منطقه ای لرستان مردم علیه احتکار خبرگزاری مهر کرمانشاه روز خبرنگار بوشهر احتکار شهرکرد گرگان مشهد شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه یاسوج مجلس شورای اسلامی لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۵۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه واگذاری سهام ترجیحی پرسپولیس مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر مطالبی درباره دخالت و اعمال نظر مدیران باشگاه پرسپولیس در تخصیص سهام ترجیحی به کارکنان و پیشکسوتان باشگاه منتشر شده است.

در این ارتباط باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه‌ای نوشت: "مطابق ماده ۱ آیین‌نامه نحوه واگذاری سهام ترجیحی، حداکثر ۵ درصد از سهام شرکت می‌تواند در قالب فروش سهام ترجیحی به اعضای باشگاه و پیشکسوتان شرکت واگذار شود.

مواد قانونی در این ارتباط وجود دارد و در دسترس عموم است. تاکنون ۹۵ درصد سهام باشگاه پرسپولیس در قالب عرضه بلوکی و عرضه عمومی از محل افزایش سرمایه به بخش خصوصی واگذار شده است.

درخواست برای تخصیص سهام ترجیحی به اعضای باشگاه (حداقل دارای یک سال سابقه بیمه‌ای نزد باشگاه) نیز انجام شده است و سازمان خصوصی‌سازی سقف سهام اعطایی به هر فرد را مشخص می‌کند. در این ارتباط سازمان خصوی‌سازی افراد شاغل در باشگاه با حکم مشاور را نیز اصلا در زمره کارکنانی که به آن‌ها سهام تعلق می‌گیرد قرار نداد.

حسب اطلاع این باشگاه با توجه به حضور شرکت پیشکسوتان کهن و با تصمیم مقام‌های ذی‌ربط، امور سهام مربوط به پیشکسوتان نیز از آن طریق در حال پیگیری است و تاکنون در خصوص اسامی و نحوه شناسایی پیشکسوتان، مکاتباتی با باشگاه صورت نگرفته است.

در نهایت تصمیم‌گیری درباره سهم‌بندی و نحوه واگذاری سهام ترجیحی به اعضای باشگاه و پیشکسوتان، سازمان خصوصی‌سازی و هیئت واگذاری است. باشگاه پرسپولیس نیز مانند تمام مراحل قبلی، مجری دستورالعمل ابلاغی در جهت انجام تکالیف مربوط به خود خواهد بود."

دیگر خبرها

  • نحوه واگذاری سهام ترجیحی پرسپولیس مشخص شد
  • اعلام نحوه واگذاری سهام پرسپولیس ترجیحی به پیشکسوتان
  • نیاز ۲۰ میلیاردی برای تکمیل شبکه آبیاری «حوضیان»
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابند
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در اولویت سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابد
  • چگونگی مردمی‌سازی توسعه بالادست صنعت نفت و گاز با توان بخش خصوصی و سرمایه‌های خرد مردمی
  • واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی
  • بهسازی ایستگاه پمپاژ نخل تقی عسلویه
  • انتقال آب به اراضی روستای رحیم آباد شهرستان کیار
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود