Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر کل ثبت احوال فارس گفت: کارت ملی هوشمند متقاضیانی که بیش از یکسال از صدور کارت آن‌ها گذشته و برخلاف دریافت پیامک برای تحویل کارت اقدام نکرده اند، حداکثر تا پایان شهریور ماه ۹۷ ابطال می‌شود.
انصاری با بیان اینکه صدور کارت جدید مستلزم پرداخت هزینه مجدد است، افزود: با توجه به ملاحظات امنیتی، در صورت مراجعه نکردن متقاضیان برای دریافت و فعال کردن کارت، سازمان ثبت احوال آن‌ها را باطل می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی آخرین مهلت ثبت نام کارت ملی هوشمند را تا پایان امسال اعلام و تصریح کرد: باتوجه به کاربردی شدن کارت هوشمند ملی در سال ۹۸ فقط تا پایان امسال برای تکمیل ثبت نام کارت  ملی هوشمند فرصت باقی است و این مهلت تمدید نمی‌شود.
مدیر کل ثبت احوال فارس گفت: تاکنون برای ۹۰ درصد از شهروندان شیرازی و ۸۰ درصد فارسی‌ها کارت ملی هوشمند صادر شده است.
انصاری ادامه داد: کارت هوشمند ملی زمینه ساده‌تر شدن شناسایی، تصدیق هویت، حفظ امنیت اطلاعات فردی و بهره مندی از خدمات الکترونیکی هموطنان را فراهم خواهد کرد.
وی با بیان اینکه هزینه صدور کارت ملی هوشمند، ۳۱۰ هزار ریال است، از مردم خواست برای کاهش هزینه‌های ثبت نام، از طریق سایت www. Ncr.ir پیش ثبت نام کنند.
مدیر کل ثبت احوال فارس گفت: سه میلیون و هفتصد هزار نفر در فارس شرایط دریافت کارت هوشمند ملی را دارند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خبرگزاری صدا و سیما کارت ملی هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۵۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت قراردادهای اجاره ملک در سامانه خودنویس اجباری شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سامانه خودنویس در راستای نظارت و کنترل قیمت مسکن به همت وزارت راه و شهرسازی ایجاد شده است تا هم وطنان بتوانند به‌صورت رایگان قراردادهای ملکی خود را ایجاد و ثبت کنند.

این سامانه به‌صورت شبانه روزی و در زمینه تمام اقلام اجاره ملک اعم از مسکونی، غیرمسکونی، مالکیت حقیقی، مالکیت حقوقی و چند مالکی در دسترس است؛ همچنین پنل مشاور املاک نیز در دسترس مشاورین املاک قرار گرفته است و ثبت مبایعه نامه نیز امسال به سامانه خودنویس منتقل می‌شود.

علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در این باره اظهار داشت: از ابتدای سال ۱۴۰۳ تمامی قراردادهای اجاره برای دریافت کد رهگیری رایگان صرفاً می‌بایست در سامانه خودنویس به آدرس https://khodnevis.mrud.ir/ ثبت شوند.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس دریافت کد رهگیری در سامانه خودنویس علاوه بر اینکه توسط مشاوران املاک امکان‌پذیر است، توسط خود مردم به‌عنوان متعاملان نیز به‌صورت رایگان قابل دریافت خواهد بود.

کد خبر 6063533

دیگر خبرها

  • ساعت هوشمند Rogbid M6 رونمایی شد
  • یارانه فروردین یک میلیون و ۳۸۰ هزارتومان می شود؟
  • نوبت‌دهی کارت هوشمند به دارندگان برگه سرشماری
  • چگونه با فروش آنلاین به دردسر نیفتیم؟
  • ثبت قراردادهای اجاره در سامانه خودنویس اجباری است
  • ثبت قراردادهای اجاره ملک در سامانه خودنویس اجباری شد
  • مدافع تیم ملی فوتبال ایران دیدار با هنگ کنگ را از دست داد
  • مراکز درمانی فارس نیازمند ذخایر خونی است
  • آموزش: چگونه سرعت اینترنت را در گوشی افزایش دهیم؟
  • نامگذاری بیش از 32 هزار نفر به نام کریم اهل بیت (ع) در خراسان جنوبی