Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر رسانه ای تیم فوتبال سپیدرود رشت روز دوشنبه در این خصوص در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هنوز تکلیف سرمربیگری این تیم مشخص نشده و تمرینات سپیدرود تا انتخاب سرمربی زیر نظر سهیل حق شناس برگزار می شود .
علیرضا هوشیاری افزود: میثم فردوسی و علی عباسی دو بازیکن سپیدرود نیز همچنان آسیب دیده هستند و نمی توانند تیم خود را برابر استقلال خوزستان همراهی کنند اما محرومیت حسین کعبی به اتمام رسیده و این بازیکن در دیدار برابر استقلال خوزستان می تواند تیمش را همراهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: متاسفانه تاکنون تیم سپیدرود رشت در رقابت های لیگ برتر نتایج خوبی را کسب نکرده و امیدواریم که این تیم با ارایه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند برابر استقلال خوزستان به برتری برسد تا اولین پیروزی خود را در لیگ برتر کسب کند.
تا پایان هفته چهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر کشور که با 15 تیم در یک گروه در حال برگزاری است ، استقلال خوزستان با کسب سه امتیاز در مکان دوازدهم و تیم سپیدرود رشت نیز با کسب یک امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار دارند.
پس از انجام هفته سوم مسابقات لیگ برتر، خداداد عزیزی سرمربی سپیدرود به صورت توافقی از این تیم جدا شد و هم اینک مسئولان این باشگاه در حال مذاکراه با محمدرضا مهاجری برای هدایت سپیدرود رشت هستند.
7285 /6030
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت استقلال بازی خداداد عزیزی رقابت های لیگ برتر مسابقات لیگ برتر رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۵۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)

به گزارش ورزش سه، 15 اردیبهشت 1392 برای استقلالی‌ها یک روز خاص است و در چنین روزی با تک گل جواد نکونام قهرمانی در لیگ برتر را قطعی کردند و جام قهرمانی دوازدهین دوره لیگ برتر را بالا بردند.

استقلال در این مسابقه با ترکیب سیدمهدی رحمتی، حنیف عمران زاده، پژمان منتظری، علی حمودی،هاشم بیک‌زاده، خسرو حیدری، جواد نکونام، مجتبی جباری،جیلوید ساموئل، سیاوش اکبرپور و فرهاد مجیدی به میدان رفت.

دقیقه 19 بازی استقلال و فولاد لحظه سرنوشت ساز این مسابقه بود، فرهاد مجیدی با نفوذ به محوطه جریمه فولاد مهدی امیرآبادی را در شرایطی قرار داد که او را سرنگون کند و پنالتی به سود استقلال اعلام شود و جواد نکونام سرمربی حال حاضر استقلال این توپ را به گل تبدیل کند.

در ادامه مسابقه آبی‌ها توانستند از تک گل خود دفاع کنند و با بسته نگه‌داشتن دروازه یک هفته زودتر از پایان لیگ برتر به عنوان قهرمانی لیگ برتر برسند.

ویدئو: 236969

سال‌ها از این روز می‌گذرد و پایه گذار تک گل قهرمانی استقلال فرهاد مجیدی به همراه این تیم و به عنوان سرمربی موفق شد با این تیم جام قهرمانی را بالا ببرد و در حال حاضر جواد نکونام سرمربی آبی‌ها پنج هفته تا قهرمانی لیگ برتر فاصله دارد و در صورت پیروزی در هفته های آینده بدون هیچ قید و شرطی به همراه این تیم قهرمان خواهد شد.

سرمربی استقلالی‌ها که سابقه قهرمانی با این تیم را در لیگ برتر دارد حالا به عنوان سرمربی برای کسب این عنوان تلاش می‌کند، سالروز قهرمانی استقلال در لیگ برتر برای استقلالی‌ها دو نام درخشان دارد، فرهاد مجیدی و جواد نکونام و باید دید شماره 6 سابق استقلال می‌تواند مسیر هم‌تیمی سابق خود را ادامه دهد و جام قهرمانی را به عنوان سرمربی بالای سر ببرد یا برای کسب این عنوان باید انتظار بیشتری بکشد و سال‌های آینده برای کسب این عنوان تلاش کند.

دیگر خبرها

  • رکورد جالب سرمربی لیورپول؛ هیچ‌کسی در لیگ برتر نتوانست یورگن کلوپ را دبل کند!
  • دو بازیکن استقلال محروم شدند
  • بدون برد در نقش جهان؛ آمار منفی سال 1403 برای سپاهان!
  • برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول
  • تیمی که قهرمان و سقوط‌کننده لیگ برتر را تعیین می‌کند
  • ترکیب سپاهان برابر استقلال خوزستان (احتمالی)
  • این مسابقه در تهران صفرصفر نمی‌شود!
  • باشگاه فولاد خوزستان از حق سرمربی خود کوتاه نمی‌آید
  • سپاهان برای کسب سهمیه آسیا به مصاف استقلال خوزستان می‌رود
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)