Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@20:46:05 GMT

هوای ۳ شهرستان اصفهان امروز غبارآلود است

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۳۵۶۳۶

هوای ۳ شهرستان اصفهان امروز غبارآلود است

حجت الله علی عسگریان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: وضعیت هوای نایین امروز با باد و گرد و خاک همراه است.

وی با بیان اینکه هوائی گرم برای تمام شهرستان ها ثبت شده است، ادامه داد: ۱۷ شهرستان در سطح استان اصفهان هوای صاف دارند.

رئیس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان اعلام کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی پایدار طی سه روز آینده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بیشینه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در نیمه شمالی استان دو تا چهار درجه کاهش خواهد داشت، اضافه کرد: بر این اساس در اکثر مناطق آسمان صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد پیش‌بینی ‌می‌شود.

علی عسگریان با اشاره به اینکه امروز هوای صاف، غبار محلی، گاهی وزش باد نسبتاً شدید پیش بینی شده است، گفت: فردا و پس فردا برای اصفهان هوای صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد پیش بینی شده است.

کد خبر 4379901

منبع: مهر

کلیدواژه: دمای هوا هواشناسی اصفهان مردم علیه احتکار خبرگزاری مهر کرمانشاه روز خبرنگار بوشهر احتکار شهرکرد گرگان مشهد شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه یاسوج مجلس شورای اسلامی لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۵۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایدار‎ی‌های محلی در اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود

معاون پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به صدور هشدار سطح زرد هواشناسی با تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایدار‎ی‌های محلی از بعدازظهر امروز تا اواخر وقت و افزایش دو تا چهار درجه‌ای دما هوا در استان خبر داد.

نوید حاجی‌بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره پیش‌بینی وضعیت جوی هوای استان اصفهان اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر فعالیت سامانه جوی و ناپایداری‌های محلی طی امروز در نیمه شرقی و جنوبی استان است.

وی افزود: بر این اساس شرایط ناپایدارهای جوی به صورت بارش رگبار، گاهی وزش باد شدید موقتی ایجاد کند، شرایط ناپایداری‌ها جوی طی روزهای جمعه و شنبه نیز در نیمه شرقی، جنوب و مرکز استان کماکان وجود خواهد داشت. سایر مناطق استان گاهی افزایش ابر و در ساعات عصر گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

معاون پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان اصفهان درباره صدور هشدار سطح زرد هواشناسی با تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های محلی از بعدازظهر امروز تا اواخر وقت در استان، تصریح کرد: این سامانه با احتمال آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان آب، ریزش تگرگ، وزش باد به نسبت شدید، لغزندگی و کاهش دید به ویژه در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها، احتمال خسارت به سازه‌های موقت، نهال‌ها و درختان آسیب پذیر و محصولات باغی و زراعی همراه است.

وی با اشاره به فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های محلی در مناطق جنوب و شرق استان به ویژه اردستان، انارک، چوپانان، خور و بیابانک، دهاقان، سمیرم، شهرضا، مهاباد، نائین، نطنز و ورزنه گفت: شهروندان از سفر به ویژه برون شهری و توقف در بستر و حاشیه رودخانه‌ها طی ساعات پیش رو خودداری کرده و در عبور از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، فعالیت‌های کوه‌نوردی و جابجایی عشایر احتیاط کنند.‌

حاجی‌بابایی اظهار کرد: لزوم آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی و پاک‌سازی دهانه پل‌ها، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، تمهیدات لازم جهت حفاظت از تولیدات کشاورزی و احتیاط در انجام هر گونه عملیات کشاورزی توصیه می‌شود.

وی با بیان اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان دو تا چهار درجه افزایش خواهد داشت، افزود: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۱ درجه سانتی‌گراد و کمینه آن بامداد فردا به ۱۱ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

معاون پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: کاشان با دمای ۲۰ درجه سانتی‌گراد و خوانسار با دمای چهار درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان هستند.

کد خبر 747934

دیگر خبرها

  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایدار‎ی‌های محلی در اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت