Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی گفت: با تلاش نیرو‌های نظامی، انتظامی و امنیتی امنیت کامل و پایدار در مرز‌های شمال غرب ایران برقرار است و نیروی انتظامی با قاچاقچیان و محتکران کالا به شدت برخورد می‌کند.

خبرگزاری تسنیم: فرمانده نیروی انتظامی گفت: با تلاش نیرو‌های نظامی، انتظامی و امنیتی امنیت کامل و پایدار در مرز‌های شمال غرب ایران برقرار است و نیروی انتظامی با قاچاقچیان و محتکران کالا به شدت برخورد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار حسین اشتری صبح امروز پس از شرکت در صبحگاه مشترک نیرو‌های انتظامی و مرزبانی در آذربایجان‌غربی با افتتاح چند طرح تجمیع خدمات و فعالیت‌های نیروی انتظامی در این استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: الحمدالله با تلاش رزمندگان اسلام وضعیت امنیتی مناسب، با ثبات و پایداری در مرز‌های در شمال غرب کشورمان برقرار است و به واسطه اقدامات مناسبی که در مرز‌ها صورت گرفته رضایتمندی مردمی بالایی نیز وجود دارد.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: به دلیل سرعت عمل و دقت بالای نیروی انتظامی میزان جرم و مجرمین خطرناک در این خطه از کشور کاهش داشته و وضعیت مطلوبی در آذربایجان‌غربی وجود دارد.

سردار اشتری با اشاره به طرح‌های اثر‌بخش اجرا شده از سوی نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی در ارائه خدمات پلیسی مناسب به شهروندان گفت: راه‌اندازی و تجمیع مرکز پیام و پلیس ۱۱۰ در کنار سایر برنامه‌های عملیاتی شده نیروی انتظامی در آذربایجان‌غربی از جمله اشراف اطلاعاتی مناسب، پروسه رسیدگی به شکایات و برآورده‌کردن انتظارت مردم را کوتاه کرده است.

وی با اشاره به دستورالعمل ابلاغی دولت برای تشدید برخورد با قاچاقچیان و محتکران گفت: برخورد با قاچاق بر‌اساس مصوبات قانونی و در راستای حمایت از تولید داخل در دستور کار همیشگی نیروی انتظامی است و به‌همین خاطر کشفیات نیروی انتظامی در حوزه قاچاق افزایش یافته است.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: برخورد با محتکران کالا‌های مورد نیاز مردم نیز با قدرت از سوی نیروی انتظامی ادامه می‌یابد و در این میان کسانی که به هر دلیلی می‌بایست کالا‌هایی را انبار کنند باید پیش از آن با ثبت تعداد و نوع کالا‌ها در سامانه اعلام شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اقدامات قانونی معمول را انجام دهند تا انبار‌های آن‌ها مشمول برخورد پلیس در مبارزه با احتکار نباشد.

منبع: فردا

کلیدواژه: سردار اشتری ناجا محتکران کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۵۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار گفت: ۷۰۰ کیلو گرم گردو خارجی قاچاق طی بازرسی از یک دستگاه اتوبوس در رودبار کشف شد.

به گزارش مهر، سرهنگ عیسی روشن‌قلب با بیان اینکه قاچاق فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای اشتغال مولد و مؤثر در رشد تولید داخلی را از بین می‌برد، اظهار کرد: امروز تنگ شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در اجرای طرح برخورد با قاچاق و حمایت از کالای داخلی، مأموران ایست و بازرسی شهید فیض‌اللهی در محورهای مواصلاتی جنوب به شمال به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شده و آن را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو، ۷۰۰ کیلوگرم گردو خارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از معرفی متهم ۳۹ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش این کشفیات را ۳۵۰ میلیون تومان برآورد کردند.

این مقام انتظامی در پایان با بیان آثار سو و زیان‌بار قاچاق کالا بر تولید و اقتصاد داخلی کشور به برنامه‌ریزی پلیس برای مقابله قاطع با این موضوع تاکید کرد و از مردم خواست در صورت اطلاع از هرگونه قاچاق کالا و ارز، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کشف ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس
  • سردار رادان:‌ برخورد با کشف حجاب با قوت ادامه دارد
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • توقیف بیش از ۲۲ تن کود شیمیایی ساخت رژیم جعلی صهیونیستی
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن مسدود شد
  • کشف توزیع غیر مجاز یک هزار تن گندم یارانه‌ای در خوی
  • چهره‌های ایرانی که کابوس نتانیاهو شده‌اند + عکس
  • کشف ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان