Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@08:34:55 GMT

دستگاه‌های اجرایی مشاوران متخصص فرماندار‌ند

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۳۵۹۹۹

دستگاه‌های اجرایی مشاوران متخصص فرماندار‌ند

فرماندار صومعه سرا گفت: ادارات و دستگاههای اجرایی مشاوران متخصص فرماندار هستند.

به گزارش ایلنا از صومعه‌سرا، احمد علی شهیدی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان به همراه معاون فنی و معاون صنایع کوچک خود با علی فتح‌اللهی فرماندار شهرستان صومعه سرا دیدار و گفتگو کرد.

 فتح اللهی در این نشست گفت: با تصمیمات خوب و کارشناسی شده و مدیریت صحیح می‌توان کم‌ترین آسیب را در شرایط بد اقتصادی دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه مردم اگر مسئولان را در حال تلاش ببینند دلگرم و امیدوار می‌شوند گفت: اگر این تلاش مسئولین به نتایج مطلوب منجر شود امیدواری مردم دوچندان خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه یک فرماندار مسئولیت بیش از 80 کمیته و کارگروه را برعهده دارد که وظیفه سنگینی است،تصریح کرد: ادارات و دستگاه‌های اجرایی مشاوران متخصص فرماندار در حوزه های مختلف محسوب می‌شوند.

فتح اللهی خاطر نشان کرد :تغییر و تحول در مدیریت یک مجموعه باعث انرژی مضاعف در کار و خلاقیت و نوآوری می‌شود و قطعا اگر یک مدیر قوی و باتجربه بر روی کار بیآید حرکت ما رو به جلو خواهد بود.

فرماندار صومعه‌سرا در پاسخ به درخواست مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی گیلان مبنی بر مساعدت در رفع مشکلات اولویت دار شهرک صنعتی صومعه سرا ،گفت: در هر بازدیدی سعی کردیم با نگاه ویژه در اعتبارات آن حوزه آثار و برکاتی فراهم آوریم و لازمه تخصیص اعتبار برای شرکت صنعتی نیز، اعلام مشکلات  به صورت مکتوب به فرمانداری است تا در اولین فرصت در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان مطرح شود.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت استان گیلان خلاقیت صنایع کوچک فرماندار شهرستان مدیر عامل شرکت رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۵۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنترل تفرجگاه‌های ساحلی بویژه تفریحات آبی در ماهشهر

فریدون بندری فرماندار شهرستان بندرماهشهر گفت: امسال باتوجه به استقبال چشمگیر گردشگران از تفریحات آبی و سواحل شهر‌های بندر امام خمینی (ره) و بندرماهشهر، اقدامات ویژه‌ای توسط دستگاه‌های اجرایی و خدمت رسان صورت گرفت که جای دارد از عملکرد اداره کل بنادر و دریانوردی که با تمام لجستیک و نیرو‌های انسانی و فنی خود تا به امروز در حال خدمت رسانی به مسافرین محترم هستند، تقدیر و تشکر نمایم.

او می‌گوید: شهرداری بندر امام خمینی (ره) نسبت به اطلاع رسانی و نصب تابلو‌ها در مکان‌های تفریحی و گردشگری از میدان پلیس راه تا تفرجگاه‌ها به صورت متناوب اقدامات لازم را داشته باشد.

به گفته او از دیگر موارد و تمهیدات در نظر گرفته شده میتوان به ساماندهی فروش بلیط قایق ها، رعایت ایمنی بستن جلیقه و همچنین گشت حفاظت شیلات اشاره کرد، ضمن اینکه تأکید شده است تا پایان تعطیلات نوروزی هیچگونه مانوری در این مکان‌ها انجام نگردد.

فرماندار ماهشهر گفت: گشت دریایی از ساعات ابتدایی در محل‌های تعیین شده حضور داشته و تا پایان زمان مشخص شده به فعالیت خود ادامه می‌دهند، ضمن اینکه از دیگر دستگاه‌های متولی میخواهیم بهترین سطح از خدمات را به گردشگران، مهمانان و مسافران نوروزی ارائه داده و در پایان هر روز گزارش عملکرد خود را به این فرمانداری ارسال نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • تصادف زنجیره‌ای شدید در محور شاهرود - آزادشهر
  • تولید قطعات پیچیده صنعتی با پرینتر سه بُعدی فلزی ایران ساخت
  • افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا
  • محفل انس با قرآن ویژه مسوولان دستگاه‌های اجرایی میمه
  • مردم باید اقدامات مسئولان را در سفره خود لمس کنند
  • حل مشکلات ثبتی بیش از هزار واحد صنعتی در استان تهران
  • حل مشکلات ثبتی بیش از هزار واحد صنعتی در استان تهران با پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی
  • دستگاه‌های اجرایی در حوزه کاری خود تحقق شعار سال را دنبال کنند
  • توضیحات فرماندار درباره مرگ تلخ پزشک زن جوان در خرم‌آباد!
  • کنترل تفرجگاه‌های ساحلی بویژه تفریحات آبی در ماهشهر